Koju dijagnostiku kupiti za ocitavanje temperature motora na Audi 80 B4?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stavrov
    CBC Član
    • 11.03.2011
    • 20
    • Jug
    • Taratajka

    Koju dijagnostiku kupiti za ocitavanje temperature motora na Audi 80 B4?

    Zdravo,
    Ne radi mi pokazivac temperature motora na tabli doticnog automobila. Auto sam kupio pre par dana, ali mi je prethodni vlasnik rekao da je skoro menjao senzor na motoru i da to nije dalo ocitavanje - skazaljka je mrtva. Ja sam otvorio tablu i sam pokazivac izgleda ispravan. Zica koja prolazi kroz njega nije prekinuta - ommetar pokazuje neki otpor, nista nije zaglavljeno i sl. Sada bih kupio neku jeftinu autodijagnostiku kako bih video da li ocitavanje stize do ECU-a ili ne i na osnovu toga da znam sta da radim dalje. Uzeo bih kabal koji se prikljucuje na kompjuter. Mogao bih auto da oteram kod majstora i prodjem jeftinije, ali sigurno ce mi u buducnosti trebati kabal i za druge stvari na autu. Malo sam citao i video da VCDS nije los, samo je potreban adapter 2x2. Bicu zahvalan na svakom predlogu.
    Ako neko moze nesto da mi proda, neka mi javi na PP. U obzir dolaze i polovne, ali ispravne stvari.
    Hvala i pozdrav
  • chobo13
    CBC Senator XXL
    • 01.05.2009
    • 1274
    • pozega,srbija
    • AUDI,VW

    #2
    a kad bi rekao o kom modelu i tipu auta se radi,mozda bi mogla uslediti neka pomoc forumasa.
    verovatno je neki audi b4 ili vw?

    Comment

    • stavrov
      CBC Član
      • 11.03.2011
      • 20
      • Jug
      • Taratajka

      #3
      Pa u naslovu teme sam rekao da se radi o Audi 80 B4. Ako je vazno - auto je 94 godiste, motor je 1.6 multipoint. Ako jos nesto treba da navedem - recite.
      Pozdrav

      Comment

      • comi 1342
        Moderator
        • 28.09.2005
        • 1126
        • NS
        • Giulietta ,PUG 106,

        #4
        Eh, ta svemoguća dijagnostika... Za takav problem, potrebno je malo znanja iz elektrike, ako ga nemaš onda probaš naučiti, VCDS ti nije čarobni štapić, i za njega treba predznanje.
        Kreneš ovako :
        - gledaš da li ti se kazaljka uopšte pomeri po davanju kontakta
        - nađeš šemu tvog auta na internetu
        - nađeš koliko treba da je otpornost temperaturnog senzora na 20, 40, 90 C, pa meriš
        - analiziraš dobijene podatke, eventualno ih podeliš sa nama ...
        "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
        "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

        Comment

        • stavrov
          CBC Član
          • 11.03.2011
          • 20
          • Jug
          • Taratajka

          #5
          Kazaljka se ne pokrece pri davanju kontakta. Nasao sam semu, ali na autu postoje dva senzora temperature rashladne tecnosti - jedan pored drugog. Koji da gledam? Pretpostavljam da je jedan za kompjuter, a drugi za tablu. U autodati su dati sledeci podaci:
          Engine coolant temperature (ECT) sensor
          Stepeni Otpor - omi
          0 - 5000 - 6500
          10 - 3250-4250
          20 - 2100-2900
          30 - 1500-1900
          .
          .
          .
          90 - 210-280
          100 - 170-210
          Pise da se izvadi i potopi u vodu koja se zagreva. Meri se otpornost i temperatura vode.
          Jos samo da nadjem termometar koji moze da meri do 100 stepeni.
          Da li je ovaj postupak OK?
          Pozdrav

          Comment

          • comi 1342
            Moderator
            • 28.09.2005
            • 1126
            • NS
            • Giulietta ,PUG 106,

            #6
            Mani termostat i grejanje, izmeri ovako preko dana na nepaljenom motoru, da li ima tih 2 - 3 kilooma, ne trebaš da ga baždariš. Pa ako ima na njemu tu otpornost otprilike, onda meri u kabini na žici koja ide u tablu, da li ima isti taj otpor. Jedan od tih senzora će ti imati beskonačan otpor, taj je da upali lampicu kad se pregreje motor, a drugi bi trebao da menja otpornost spram temperature, taj te zanima. Ako ti dođe tih par kilooma u tablu, a kazaljka mrtva, onda ti je u tabli greška.
            "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
            "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

            Comment

            • chobo13
              CBC Senator XXL
              • 01.05.2009
              • 1274
              • pozega,srbija
              • AUDI,VW

              #7
              prevideo sam da si stavio model auta,sorry.
              mislim da ti je kvar na samom satu,tj,na hladnim lemovima na samoj stampanoj ploci sata.
              izvadi sat,lako se skida i rasturi ga,tj,rastavi stampanu plocu od plastike koja nosi satove i preletuj sve lemove pogotovo na konektorima.
              radio sam ga vise puta,u 90% slucajeva tu je bio problem.

              Comment

              • stavrov
                CBC Član
                • 11.03.2011
                • 20
                • Jug
                • Taratajka

                #8
                Senzori testirani. Proverio sam otpor kada je hladan motor i u granicama je koje su u autodati. Zatim sam upalio motor u mestu na nekoliko minuta da se malo zagreje rashladna tecnost, pa ugasio. Ponovo sam proverio otpor i on je opao. Nisam imao termometar da merim temperaturu, ali kada otpor opada sa zagrevanjem - valjda su senzori ispravni. Kada nadjem vise vremenea, probacu prelemljivanje kontakata na tabli. Ako moderator smatra za shodno, neka premesti temu u odgovarajuci deo foruma.
                Hvala i pozdrav

                Comment

                • stavrov
                  CBC Član
                  • 11.03.2011
                  • 20
                  • Jug
                  • Taratajka

                  #9
                  Tabla skinuta, svi kontakti prelemljeni. Kazaljka i dalje ne radi.
                  Vracamo se na pocetak price. Recite mi koju dijagnostiku da kupim. Tako cu ocitati da li temperatura stize do kompa i da znam dalje gde da trazim kvar.
                  Hvala i pozdrav

                  Comment

                  • Gavra
                    CBC Senator XXL
                    • 06.03.2008
                    • 2031
                    • Beograd

                    #10


                    Evo lista distributera......odlicna za VAG grupu...
                    Poslednji nek ugasi svetlo

                    Comment

                    Working...
                    X