Pozdrav!
Postavio sam pitanje u dijelu foruma za plin,ali nisam imao nekog uspjeha sa resavanjem problema. U sustini, plin radi ok; problem je na benzin.
Dakle, auto mi na plin radi normalno. On je 1.8 monotronik, ili kako je vec pravi naziv, neznam. Plin je BRC karburator verzija. Na plin pali, radi, ide sve ok, super. Cak ga ne trosi puno za njega, ali na benzinu je problem.
Kad ga prebacim sa plina na benzin, pocne da mi gubi gas. Do 1250 obrtaja radi super, a preko tog kad drzim gas na 2000, pocne da varira. Znaci kao da ga krenem gasiti i kad padne na 500 obrtaja vraca ga ponovo na 2000. Znaci, iz sekunde u sekundu tako. Kad stalno dodajem gas polako, ok je dok ne stanem sa papucicim na nekim obrtajima. Vratim na plin i opet se ponasa ok. Imaju neka dva releja, jedan prekida dovod na ajnspric diznu, drugi neku crvenu zicu. Oni su OK i jos neki koji prekida jednu zicu lambda sonde, ali on mi je nekako drugciji, veci je i iz njega izlaze zice, ne stopice...
- Ti releji su dosli sa plinom.
Nekad kad ga upalim na benzin, npr. ujutro, radi normalno i sve je dobro dok ne predjem na plin pa vratim na benzin. Tada opet pocinje ovo trzanje gore navedeno i onda u toku dana nema spasa na benzinu....
Da li neko ima ideju sta bi moglo da bude?
Neko kaze komp. drugi da je to ipak svabo, da ne odlazi lako, drugi lambda sonda, ali nisu sigurni kako ju ispitati...
Unimer, ovo- ono...?
Opet jedan trubi da je ona klizna staza na ajnspric pumpi sto regulise gas i ako je ona nema spasa, da lupim karburator. Kako to proveriti?
E da, jos nesto, proslo ljeto mjenjao sam ajnspric pumpu; orginal crkla pa sam stavio neku najslicniju i ona sad nemoze da nabije pritisak. Kad se pali prvi put, moram da vratim kljuc pa ponovim. Tad upali.
Ja vise nisam pametan sta da mu radim; sad ga palim i vozim na plin. Ne korisitim benzin jer ne mozes da vozis od trzanja. Samo upalim ponekad da ne ode jos dizna, ako vec nije...
Ako tko ima neku ideju, sta da pogledam, sta da uradim...???
Zahvaljujem se puno svima unapred na pomoci...
Poruku izmenio: Valent Vudriga
Postavio sam pitanje u dijelu foruma za plin,ali nisam imao nekog uspjeha sa resavanjem problema. U sustini, plin radi ok; problem je na benzin.
Dakle, auto mi na plin radi normalno. On je 1.8 monotronik, ili kako je vec pravi naziv, neznam. Plin je BRC karburator verzija. Na plin pali, radi, ide sve ok, super. Cak ga ne trosi puno za njega, ali na benzinu je problem.
Kad ga prebacim sa plina na benzin, pocne da mi gubi gas. Do 1250 obrtaja radi super, a preko tog kad drzim gas na 2000, pocne da varira. Znaci kao da ga krenem gasiti i kad padne na 500 obrtaja vraca ga ponovo na 2000. Znaci, iz sekunde u sekundu tako. Kad stalno dodajem gas polako, ok je dok ne stanem sa papucicim na nekim obrtajima. Vratim na plin i opet se ponasa ok. Imaju neka dva releja, jedan prekida dovod na ajnspric diznu, drugi neku crvenu zicu. Oni su OK i jos neki koji prekida jednu zicu lambda sonde, ali on mi je nekako drugciji, veci je i iz njega izlaze zice, ne stopice...

Nekad kad ga upalim na benzin, npr. ujutro, radi normalno i sve je dobro dok ne predjem na plin pa vratim na benzin. Tada opet pocinje ovo trzanje gore navedeno i onda u toku dana nema spasa na benzinu....
Da li neko ima ideju sta bi moglo da bude?
Neko kaze komp. drugi da je to ipak svabo, da ne odlazi lako, drugi lambda sonda, ali nisu sigurni kako ju ispitati...

Opet jedan trubi da je ona klizna staza na ajnspric pumpi sto regulise gas i ako je ona nema spasa, da lupim karburator. Kako to proveriti?
E da, jos nesto, proslo ljeto mjenjao sam ajnspric pumpu; orginal crkla pa sam stavio neku najslicniju i ona sad nemoze da nabije pritisak. Kad se pali prvi put, moram da vratim kljuc pa ponovim. Tad upali.
Ja vise nisam pametan sta da mu radim; sad ga palim i vozim na plin. Ne korisitim benzin jer ne mozes da vozis od trzanja. Samo upalim ponekad da ne ode jos dizna, ako vec nije...
Ako tko ima neku ideju, sta da pogledam, sta da uradim...???
Zahvaljujem se puno svima unapred na pomoci...
Poruku izmenio: Valent Vudriga
Comment