Passat 3 1.8GL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • animanijak
    CBC Član
    • 02.04.2008
    • 12
    • Banjaluka

    Passat 3 1.8GL

    Pozdrav!
    Postavio sam pitanje u dijelu foruma za plin,ali nisam imao nekog uspjeha sa resavanjem problema. U sustini, plin radi ok; problem je na benzin.
    Dakle, auto mi na plin radi normalno. On je 1.8 monotronik, ili kako je vec pravi naziv, neznam. Plin je BRC karburator verzija. Na plin pali, radi, ide sve ok, super. Cak ga ne trosi puno za njega, ali na benzinu je problem.
    Kad ga prebacim sa plina na benzin, pocne da mi gubi gas. Do 1250 obrtaja radi super, a preko tog kad drzim gas na 2000, pocne da varira. Znaci kao da ga krenem gasiti i kad padne na 500 obrtaja vraca ga ponovo na 2000. Znaci, iz sekunde u sekundu tako. Kad stalno dodajem gas polako, ok je dok ne stanem sa papucicim na nekim obrtajima. Vratim na plin i opet se ponasa ok. Imaju neka dva releja, jedan prekida dovod na ajnspric diznu, drugi neku crvenu zicu. Oni su OK i jos neki koji prekida jednu zicu lambda sonde, ali on mi je nekako drugciji, veci je i iz njega izlaze zice, ne stopice... - Ti releji su dosli sa plinom.

    Nekad kad ga upalim na benzin, npr. ujutro, radi normalno i sve je dobro dok ne predjem na plin pa vratim na benzin. Tada opet pocinje ovo trzanje gore navedeno i onda u toku dana nema spasa na benzinu....

    Da li neko ima ideju sta bi moglo da bude?

    Neko kaze komp. drugi da je to ipak svabo, da ne odlazi lako, drugi lambda sonda, ali nisu sigurni kako ju ispitati... Unimer, ovo- ono...?
    Opet jedan trubi da je ona klizna staza na ajnspric pumpi sto regulise gas i ako je ona nema spasa, da lupim karburator. Kako to proveriti?
    E da, jos nesto, proslo ljeto mjenjao sam ajnspric pumpu; orginal crkla pa sam stavio neku najslicniju i ona sad nemoze da nabije pritisak. Kad se pali prvi put, moram da vratim kljuc pa ponovim. Tad upali.
    Ja vise nisam pametan sta da mu radim; sad ga palim i vozim na plin. Ne korisitim benzin jer ne mozes da vozis od trzanja. Samo upalim ponekad da ne ode jos dizna, ako vec nije...

    Ako tko ima neku ideju, sta da pogledam, sta da uradim...???
    Zahvaljujem se puno svima unapred na pomoci...


    Poruku izmenio: Valent Vudriga
    VW Passat 1.8 GL 90g.p.
  • gorky
    CBC Senator XXL
    • 08.06.2007
    • 860
    • Vojvodina,Kikinda

    #2
    ja mislim da je ovo za srbovanje,samo toliko

    Comment

    • RS-4
      CBC Veteran
      • 29.04.2008
      • 162
      • Norway

      #3
      ???

      Ja se izvinjavam ali sta je "srbovanje"?

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #4
        Nesto kao srpska posla, ali vazi i sire u regionu.

        Animirani@ tesko te je razumeti, interpunkcija, pravopis i ostalo... iako je ovo neformalno pisanje, ljudi ovakve postove shvataju neozbiljno i retko ko ima snage da to procita do kraja.

        Sto se tice problema, kazes da pri prvom paljenju na benzin sve radi dobro do prvog prebacivanja na plin i da tada pocinju problemi. Izgleda kao da plin pomalo curi i kada se prebaci na benzin, sto bi znacilo da ventil koji prekida/otvara dotok plina oslabio. Znaci, preko noci zaglavi kako treba ali pri prvom otvaranju pocne da brljavi. Moze biti ali ne mora, prvo sto mi je palo na pamet. U svakom slucaju poseta nekom plinskom servisu u momentu kada postoji problem ne bi skodila.

        Comment

        • animanijak
          CBC Član
          • 02.04.2008
          • 12
          • Banjaluka

          #5
          dfast@ izvinite svi sem ovog lika sto me "napao".za pravopis i ostalo,evo likna gdje je MOZDA bolje objasnjeno sa video klipom kako se ponasa auto.... http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 1&start=25

          Ali kad bi >srbovanje< ispalila tri majstora za dan a uzeli pare za 0 posla nebi mu bilo ni do pisanja...
          Posto je dosao na ovaj deo foruma smatram da misli da je majstor i on, mozda kao ova moja trojica od neki dan
          >nerviraju me ljudi koji dodju na tehnicki forum da ismijavaju druge ljude... jer moze se na kulturan nacin reci da nesto nije napisano kako treba,a ne neki "baja" da se javi i komentarise na taj nacin....
          izvinite ljudi opet ali ako neko ima ideju da pokusam nesto jos...
          hvala unapred...
          P.S. plin zatvara ok kad prebacim na benzin provereno...
          VW Passat 1.8 GL 90g.p.

          Comment

          • gorky
            CBC Senator XXL
            • 08.06.2007
            • 860
            • Vojvodina,Kikinda

            #6
            animanijak,uopšte mi nije bila namera da te uvredim na bilo koji način.dfast ti je sasvim korektno odgovorio.nemaš razloga da se ljutiš, jer ono što si ti napisao zaista nema smisla i nije povezano,tako da je jako teško da neko odgovori na takvu gomilu nabacanih reči.dakle nije mi ni najmanje namera bila da te ismevam ,ali to ne znači da bilo koga možeš da nazoveš "baja",jer sam ja majstor,veruj mi na reč i te kakav mastor i to pišem bez trunke lažne skromnosti,ali to što sam majstor ne znači da brišem nos rukavom ,smrdim na beli luk i ne znam elementarna pravopisna pravila.pokušaj ponovo razumljivije da izneseš svoj problem pa da pokušamo da ti pomognemo.

            Comment

            • animanijak
              CBC Član
              • 02.04.2008
              • 12
              • Banjaluka

              #7
              uredu ajde izvini i ti za neke reci,nevolim kad me neko napadne u startu a trazim pomoc...
              jer inace "nemolim"netrazim pomoc sta mogu sam-mogu sta ne ... -bas zbog ovog
              ako si voljan i ako ti je VW specijalnost skini ovih 500kb pa pogledaj moj problem http://rapidshare.com/files/107387514/N ... er.7z.html
              jer to sto se desava stvarno je... nemogu da objasnim recima...
              pa mi reci kako da ga opisem a da vam bude jasao...
              juce ujutro mi je radio OK dok danas opet to sa klipa
              VW Passat 1.8 GL 90g.p.

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #8
                Pozdrav!
                Postavio sam pitanje u dijelu foruma za plin,ali nisam imao nekog uspjeha sa resavanjem problema. U sustini, plin radi ok; problem je na benzin.
                Dakle, auto mi na plin radi normalno. On je 1.8 monotronik, ili kako je vec pravi naziv, ne znam. Plin je BRC karburator verzija. Na plin pali, radi, ide sve ok, super. Cak ga ne trosi puno za njega, ali na benzinu je problem.
                Kad ga prebacim sa plina na benzin, pocne da mi gubi gas. Do 1250 obrtaja radi super, a preko tog kad drzim gas na 2000, pocne da varira. Znaci kao da ga krenem gasiti i kad padne na 500 obrtaja vraca ga ponovo na 2000. Znaci, iz sekunde u sekundu tako. Kad stalno dodajem gas polako, ok je dok ne stanem sa papucicim na nekim obrtajima. Vratim na plin i opet se ponasa ok. Imaju neka dva releja, jedan prekida dovod na ajnspric diznu, drugi neku crvenu zicu. Oni su OK i jos neki koji prekida jednu zicu lambda sonde, ali on mi je nekako drugciji, veci je i iz njega izlaze zice, ne stopice... - Ti releji su dosli sa plinom.

                Nekad kad ga upalim na benzin, npr. ujutro, radi normalno i sve je dobro dok ne predjem na plin pa vratim na benzin. Tada opet pocinje ovo trzanje gore navedeno i onda u toku dana nema spasa na benzinu....

                Da li neko ima ideju sta bi moglo da bude?

                Neko kaze komp. drugi da je to ipak svabo, da ne odlazi lako, drugi lambda sonda, ali nisu sigurni kako ju ispitati... Unimer, ovo- ono...?
                Opet jedan trubi da je ona klizna staza na ajnspric pumpi sto regulise gas i ako je ona nema spasa, da lupim karburator. Kako to proveriti?
                E da, jos nesto, proslo ljeto mjenjao sam ajnspric pumpu; orginal crkla pa sam stavio neku najslicniju i ona sad nemoze da nabije pritisak. Kad se pali prvi put, moram da vratim kljuc pa ponovim. Tad upali.
                Ja vise nisam pametan sta da mu radim; sad ga palim i vozim na plin. Ne korisitim benzin jer ne mozes da vozis od trzanja. Samo upalim ponekad da ne ode jos dizna, ako vec nije...

                Ako tko ima neku ideju, sta da pogledam, sta da uradim...???
                Zahvaljujem se puno svima unapred na pomoci...


                EDIT: Valent Vudriga
                _________________

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #9
                  Tekst je malo reorganiziran u svrhu lakseg citanja.

                  Animanijak, mozda si vec i sam odgovorio na svoje pitanje, ili bar na neke od istih. Ovdje imamo pat situaciju. Bez propisnog testiranja i mjernih podataka mozemo samo nagadjati. Pritisak i masa goriva, puls ubrizgavanja, signal lambda sonde. Netko to mora premjeriti, ili se dijelovi moraju mijenjati nasumce. Ocigledno da pumpa ne drzi staticni pritisak, no dali je to jedini problem. Potrazi kvalitetnog servisera i uputi ga na ovaj forum ako je potrebna dodatna asistencija.

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #10
                    Animanijak,hajde pokusaj da posle voznje na plin ugasis auto,sacekas minut dva,i prebacis na benzin.Kako se tada auto ponasa u voznji na benzin?

                    Comment

                    • animanijak
                      CBC Član
                      • 02.04.2008
                      • 12
                      • Banjaluka

                      #11
                      Originally posted by TECA
                      Animanijak,hajde pokusaj da posle voznje na plin ugasis auto,sacekas minut dva,i prebacis na benzin.Kako se tada auto ponasa u voznji na benzin?
                      Sefe isto trza opet,pokusao sam par puta...
                      ok >Valent Vudriga< u potrazi sam za SERVISEROM,stari mi rece da mi on moze izmeriti pritisak goriva sa manometrom-barometrom ,da ga pustim?Ja imam onaj mono scan program i semu kako se pravi kabl za povezivanje,ovde je dijagnostika oko 20-30 eura bar sam cuo da je tako,pa mozda mi se isplati napraviti kabl...
                      Sta kazete da li bi to radilo i da li je pametno?
                      VW Passat 1.8 GL 90g.p.

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #12
                        Mjerenje pritiska goriva bi trebao biti prvi potez. Na leru, te u voznji pod punim opterecenjem.

                        Comment

                        Working...
                        X