Asistencija potrebna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gavra
    CBC Senator XXL
    • 06.03.2008
    • 2031
    • Beograd

    Asistencija potrebna

    Znaci auto je elektrican,koristi se uglavnom za prevoz aerodromskih sluzbi.Kod mog drugara dosao kao ispravan ,licno sam ga vozio i isao je skoro kao 1,2 8v (clio).
    Odusevio sam se,medjutim evo posle nekoliko punjenja baterija upalila se SERV lampica,snaga je opala na oko 30%,procenti koji pokazuju koliko je puna baterija-e luduje....
    Ima neka 4 silikonska creva i 6 kulera ispod zadnjeg branika(ne znam cemu sluze)
    i nikakav prilaz baterijama sem skidanja sa kola.
    Ja ih ne bi skidao ako ne moram zato sto imaju verovatno preko 300kg

    DLC je 16 pin ali ne mogu da ostvarim komunikaciju ni preko Renault ni preko generic OBDII
    Svaka informacija je dobrodosla...

    PS verovatno necu imati pristup internetu do subote uvece pa ne zamerite ako ne dam jos informacija(odgovora )do tad
    Poslednji nek ugasi svetlo
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    To je najverovatnije regulacija za motore.
    Lici da je problem u akumulatorima.
    Kako ih punite s obzirom da imaju enormni kapacitet?
    Sasvim je moguce da se ne dopunjavaju dovoljno.
    Proverite SVAKI akumulator POSEBNO.
    Tek kad je to sigurno dobro treba traziti eventualni kvar dalje.
    Sve na baterije je jos uvek veoma "djavoska" stvar tako da nema nekog razloga za radovanje. Ide to i bolje nego sa SUS motorom ali nazalost vrlo KRATKO.

    Comment

    • Gavra
      CBC Senator XXL
      • 06.03.2008
      • 2031
      • Beograd

      #3
      Ima utikac na desnom krilu,produzni kabl i u 220v,za vreme punjenja trosi 3.5kw,punjenje traje oko 6 sati za 95% kapaciteta baterija.
      Baterije su inace nikl-kadmijum i prostiru se od prednjih sedista do 20cm ispred branika.(zadnjeg)
      Mene zanima da li neko zna kako ih mogu proveriti bez skidanja,uzasno su velike i teske u prospektu pise 650kg sve zajedno,a mogu se skinuti samo iz dva dela nemoguce je prici bilo kojoj bateriji ponaosob bez skidanja
      Iza baterija ima neki deo gde je ugradjeno 6 ventilatora jako slicnih onima na procesoru racunara ,precnika 12cm i 4 silikonska creva koja imaju O ring gumice i podsecaju na konektor za punjenje klime.
      Ako mi neko kaze kako da postavim slike bice malo lakse nego da opisujem
      Poslednji nek ugasi svetlo

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #4
        odlican Hrvatski forum,o svim elektricnim vozilima.. ljudi stvarno poznaju problematiku : http://www.e-vozila.com/forum/
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #5
          Ti ventilatori pozadi ti hlade transformatore koji smanjuju napon sa 220 na napon celijskih jedinica baterija. Verovatno konvertuju napon i za potrosace na samom vozilu, creva koja pominjes se obicno stavljaju na olovne akumulatore kao oduske, tako da mislim da je nesto drugo u pitanju. Verujem da postoji neki manual koji ide uz auto vezan za osnovno odrzavanje i citanje gresaka. Vrlo lako je moguce da je neka od baterija otkazala pa samo treba ispitati koja, ali prilaz njima je obicno resen za servisne uslove.

          Comment

          • Gavra
            CBC Senator XXL
            • 06.03.2008
            • 2031
            • Beograd

            #6
            Manual postoji ali je samo na francuskom tako da se nismo ni trudili da shvatimo....


            @zoranbg HVALA za dobar link

            Inace auto ima normalnu instalaciju za potrosace,alternator,akumulator i sve ostalo radi normalno kao na bilo kom drugom.
            Samo je dodata jos 1 instalacija za baterije i pogonski motor.

            Problem je bio u nekom senzoru za nivo tecnosti u baterijama,ocistili ga i sad sve radi,sa 1 punjenjem 85km po gradu i opet ima snagu kao pre,jos samo da nadjemo neki aparat koji moze da mu ugasi lampicu......
            Poslednji nek ugasi svetlo

            Comment

            • nijebitno
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2006
              • 629
              • Modrica

              #7
              Posto je problem rijesen, ili skoro rijesen da malo offujemo
              Posto kosta to cudo?
              Difference between man and boys is the price of their toys

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #8
                Mene zanima kako ste dosli do tog sensora kao uzrok problema.

                Comment

                • Gavra
                  CBC Senator XXL
                  • 06.03.2008
                  • 2031
                  • Beograd

                  #9
                  @nijebitno
                  Cudo je kostalo 4500eura sa sve registracijom na BG,ali zato pored pumpe prolazis sa dignutim prstom

                  @Valent Vudriga
                  Zahvaljujuci savetu majstora koji radi elektricne viljuskare...
                  Lepo nam rekao samo vi sve kontakte ocistite i sve lepo operite pa ako ne proradi, onda skidajte baterije.
                  Baterijama(kontaktima)moze da se pridje iz kabine kada se skinu sedista i tapacirung,malo tesno ali moze.
                  Poslednji nek ugasi svetlo

                  Comment

                  Working...
                  X