Dve ponavljajuće greške

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heinz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 1027
    • Beograd, Voždovac
    • Avensis 2.0 D4D

    Dve ponavljajuće greške

    16523 P0139
    O2 Sensor Circuit, Bank1-Sensor2 Slow Response
    O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 2)

    17560 P1152
    Bank1, Long Term Fuel Trim, Range 2 Leanness Lower Limit Exceeded


    Šta se može učiniti da se nekako eliminišu?
    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Da se ociste dizne i da se malo spale lambda sonde brenerom pa ako ne pomogne da se eventualno zamene.
    Jel trosi ulje?
    Problem je malo sto kad sonda ostari obicno smesa bude bogatija a tebi pokazuje siromasnu. To je onda manjak goriva na neki nacin.
    Da su dizne lose onda bi obicno pishale i bilo bi opet viska goriva.
    Da nije na gas?

    Comment

    • Heinz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 1027
      • Beograd, Voždovac
      • Avensis 2.0 D4D

      #3
      Jeste na gas, ali se i pre njega palila Check Engine lampica pa se sporedično gasila sama od sebe. Tada još nisam imao dijagnostiku pa ne mogu da tvrdim da li su bile iste greške.
      Ovo je sad očitano par puta bez paljenja lampice. Uglavnom se na gas vozi, pa dizne ne verujem da su u pitanju (benzinske). Pre je voženo samo na benzin, i to dosta km mesečno. Sipam redovno Sonax za čišćenje dizni kad punim rezervoar.

      Zbunjen sam malo, zato i pitam šta dalje
      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Pa nista dalje. Vozi se i ne gledaj da li se pali i zasto se pali.
        Proveri ili neka to neko drugi uradi za tebe (dobar majstor za gas) da nije podesen gas na suvise siromasnu smesu. Ako nije, ne brini i teraj samo tako.
        Verovatno se gasi kad si u gradu i vozis lagano a pali se kad izadjes na otvoren put (autoput) i vozis na 3000 obrataja ili vise. To je normalno.
        Ne sme da se cuje onaj prozukao supalj zvuk motora kao da radi na vazduh kad se vozi nekom konstantnom brzinom. Ako je zvuk pun prilikom dodavanja gasa i glatko ide onda je sve ok sigurno.
        Malo siromasna nije strasno ali ne da ga ganjas na preko 4000 obrtaja po autoputu tako a da to traje dugo.
        Znaci, ako motor ne kilavi najbolje da ne diras nista. Idelano ne moze da bude ali je to sasvim prihvatljivo.
        Da li se gasi odmah (posle par sekundi) kad prebacis na benzin u voznji?
        Moralo bi to da se desi posle najvise desetak sekundi ako je sonda jos zivahna. Ako se desi i posle nekoliko minuta dobro je ako se ne gasi ne valja. Sve vreme drzis konstantan gas na recimo 120-130km/h na ravnom dok to probas. Postoji malo razlike i za leto i zimu takodje. To je sve sitno.
        Podesavanje gasa zavisi malo i od uobicajenog nacina voznje. Ma pisali smo vec o tome. Citaj redom forum.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Kad se pitanje postavi bez podataka. U pitanju je sekvencijalni gas.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Onda i nema zasto da se postavlja pitanje jer je to posao za majstora sa znanjem i alatom.
            Njemu moze da bude siromasna ubelezena i zbog zaprljanog filtra ako ga nagazi malo duze. Ko ce ga znati sad.
            Ne bi smeo nikako da pali lampicu isto kao sto ne sme ni na benzin.
            Ocigledno se nesto promenilo ako je u pocetku bilo sve ok. Verovatno pitanje odrzavanja.

            Comment

            • Heinz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 1027
              • Beograd, Voždovac
              • Avensis 2.0 D4D

              #7
              Podaci su tu, samo treba kliknuti sa strane.

              Pitanje je u principu sledeće: da li je moguće i da greška ne potiče od stanja benzinskih dizni?

              A što se tiče paljenj i gašenja lampice: kad se upali, ostane tako npr. mesec dana pa se ugasi sama. A onda može da bude 1 dan ugašena, ili mesec dana. Kad je poništim u principu dosta vremena prođe dok se ponovo ne upali. Mada sam juče npr. očitao greške i sa ugašenom lampicom, što znači da postoji neko duže praćenje na osnovu koga posle nekog vremena bude upaljena.
              Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                Moguce je da greska ne potice od benzinskog sistema uopste.
                Sonde mere izduvne gasove pa bilo od cega da su a ti vozis pretezno da ne kazem potpuno na gas. Palis na benzin to je ok ali je kratak period da bi to bilo uzeto u obzir. Naravno da sistem belezi promene STALNO.
                To sto se kod tebe desava tako retko nije zabrinjavajuce. Tolika razlika (na ivici) je mozda i zbog sastava trenutno koriscenog gasa, relacije na kojoj se vozi, uslova puta, bilo cega. Mislim ako bi vozio kratke relacije 10x mesecno da se i ne ugreje ljudski motor i slicno. To neko radi GODINAMA tj. ide na posao uglavnom i to 2-3km. Leti, ali i zimi.
                Seti se ako mozes sta je faktor i sta je razlicito ako takvog neceg uopste ima da bi se eventualno doslo do uzroka.
                Moguce je da je sonda postala stara (troma). Ti znas koliko je stara najbolje. Ako je nova to je onda ozbiljnije i zanimljivije za razmisljanje zasto se desava. Nije nista opasno, ali eto. Zanima nas BAS sta je uzrok.
                Evo pogledah o autu. Auto je mnogo vec presao a za sondu je u najboljem slucaju radni vek 160k i to za trecu generaciju sondi. Cak i da je zamenjena prva na vreme i ona druga bi bila pri kraju radnog veka. Razmisli o tome.
                Sonde u Srbiji nisu tako skupe kao na zapadu.

                Comment

                • Heinz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 1027
                  • Beograd, Voždovac
                  • Avensis 2.0 D4D

                  #9
                  Sonda koliko znam nije menjana. Da je ona u pitanju da li bi se lampica uopšte gasila sama od sebe? U svakom slučaju to je jedna greška. I koliko sam ukapirao oznake, Bank 1 Sensor 2 je sonda posle katalizatora?
                  Ona druga potiče od ubrizgavanja koliko shvatam i ona mi nije baš jasna. Ako gorivo može da utiče onda da se ne brinem?

                  EDIT: da ne zaboravim na pitanje oko potrošnje ulja: troši se po malo, recimo 0.2l na 1000km, nisam baš tačno uspeo da ustanovim.
                  Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Nemoj UOPSTE da se brines.
                    Lakse ti je i jevtinije da zamenis sondu jer je dotrajala sigurno nego da se zezas sa dijagnostikom stalno.
                    Samo crvene lampice na instrument tabli su "opasne". Zute nisu.
                    Potrosnja ulja ti je "zadovoljavajuca". Samo ne zaboravi da dolivas na vreme. Star je to auto. Sve je to super tako.

                    Comment

                    • Heinz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 1027
                      • Beograd, Voždovac
                      • Avensis 2.0 D4D

                      #11
                      Editovao sam post, a postovao si u međuvremenu
                      Da li je Bank 1 Sensor 2 lambda sonda koja se nalazi posle katalizatora? Da li to može da znači i da je možda sam katalizator u pitanju?
                      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12
                        Sto pitas? Nisi valjda lood da menjas katalizator?
                        Ako se motor ne gusi vozi se i uzivaj. Ionako slabo zagadjujes.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          pa ako jeste sonda posle kata, gorivo i nejgov sastav ima uticaja.
                          no, nije ništa strašno i kao i dranix i ja se pridružujem. vozi i prati dalje da li nastaju neke bitnije promene uradu motora.

                          0,2l ulja je potrošnja ništa, zanemarivo.
                          ko zna koliko od toga ode na isparavanje ulja...

                          eventualno resetuj ECU benzina i ECU gasa, ponovo učitaj fabričku mapu benzina (to će ECU sam da uradi) i eventualno proveri- doradi mapu gasa ako treba.

                          ti sistemu su samoučeći i moguće je da u nekom trenutku prepoznaju da neki parametar izduvnih gasova izadje van tolerancije, onako kako prijavluju senzori.

                          i sami senzori stare i počinju da greše.

                          ja ne bih ništa dalje dirao za sada.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Heinz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 1027
                            • Beograd, Voždovac
                            • Avensis 2.0 D4D

                            #14
                            Ni ja ne mogu ništa da diram, mogu samo da očitam greške
                            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                            Comment

                            Working...
                            X