a4 18 turbo problem sa zakretanjem bregaste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • simic82
    CBC Član
    • 23.03.2008
    • 15
    • Nova Pazova

    a4 18 turbo problem sa zakretanjem bregaste

    imam jedan auto koji sam probao popraviti i odustao jer sam dosao do zakljucka da mozda moram da promenim motorni kompijuter!! auto sam vratio musteriji jer nema drugi i jednostavno nije bilo kada postaviti temu ali evo sada !

    u pitanju je a4, 2001. 1.8t mislim da jer oznaka motora awt

    menjao sam senzor na bregastoj , nije do njega , otvarao poklopac postavio sve po elzi izmadju repera ima 16 karika sve kako treba uzubceno
    ja sam ranije imao problem jer nije bio dobro uzubcem. proverio instalaciju
    sve je uredu nasao drugi kompijuter( nasao koriscen) probao nisam imao komunikaciju sa dijagnostikom pa sam ga popravio ali opet auto isto radi .
    kada gledam u mernim blokovima na 91,93,94 kanalu on ne radi i proradi u nekim momentima i auto mozda 5 sekundi ide super i primi gas tada mi na 93 kanalu mislim napise 23 ili 22 cf i padne na nulu , probao sam upisati i novi sadrzaj u komp ne cipovati nego novi softwer orginal, pritom nikada nema gresku , auto neide kako treba !!! u elzi kaze da proverim otpornost solenoida i da proverim zice i ako je uredu zameniti kompijuter , pritom je auto 2001 mora se pripasati sa tablom na kanalu 50 i broj sasije sve sam to uradi sa tim drugim ali imam istu situaciju!!!ja nisam neki mehanicar pa kontam da tu nesto nisam propustio dali neko ima neku ideju sta bi moglo biti!!!!ili misli isto sto i ja da i taj drugi komp nije uredu!!!!!

    Pozdrav svima!!!
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    A da pocnes sa opisom samog kvara, pa onda tek objasnjenje kako i sta si radio, mozda neko i pomogne, a ovako "zguza" tesko.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • simic82
      CBC Član
      • 23.03.2008
      • 15
      • Nova Pazova

      #3
      a4

      kvar je da auto jednostavno nema snage koliko bi trebao da ima.
      u motornom kompijuteru nema greske jedino sto sam primetio
      je to da sam na kanalima 91,93 i 94 video da ne zakrece bregaste ,pristupio trazenju, nasao u elzi objasnjenje i proverio sve navodi me na kompijuter ,probao sa drugim ista stvar doduse kompijuter bio polovan.
      pre kompijutera probao ,senzor bregaste i probao drugi solenoid.

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Motorni kompjuter ocigledno nije u maleru, onda...

        Dosta konfuzno objasnjavas problem, sta znaci "ne zakrece bregaste"? Varijabilni razvod ventila ili...?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #5
          mehanicki kvar, crko varijator...
          kolko je auto preso i da i znas mozda da li su radnjeni long life servisi klasicni na 10k?
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • simic82
            CBC Član
            • 23.03.2008
            • 15
            • Nova Pazova

            #6
            a4

            hvala puno na pomoci servisi su bli radjeni na vreme ima u servisnoj knjizi

            taj varijator nije probao sam novi ,senzor napred sam probao novi.


            Auto radi ide ali ne najbolje onako kako bi trebao, ljudima je bio preko potreban auto pa sam ga mrao vratit .

            Comment

            • dragan76
              CBC Član
              • 06.09.2005
              • 87
              • Krusevac

              #7
              @zverko

              zasto si postavio pitanje da li bili long life servisi ili obicni. zar se kod ovih long life ne toci extra kvalitetno ulje a u obicne servise obicno ulje pa mu to dodje na isto ili se varam?

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                Uh. Manite se "long life" servisa.
                Neki motori jednostavno NISU za pojedine ljude.
                Imaju lovu, kupe, i onda zive u tunguziji gde je skoro sve falsh pa i ulje i jos bi i da stede i eto ti belaja.
                Uopste me ne cudi da su se pojedini motori "pokazali" i da su po pravilu low tech a nikako nista fino sto trazi zahtevnije odrzavanje.
                Imajte UVEK u vidu kad kupujete koliko ste spremni da placate kasnije i na osnovu toga birajte a ne na osnovu testova iz novina i sa neta.
                Zapad i razvijeni svet je jedno a Balkan na nivou Afrike drugo i kraj price. Jedina je razlika sto ima daleko vise znanja ali za znanje samo nema nista da se kupi tako da dzabe sve kad je TRULO. Ne vredi ponekad ni lova ni dobra volja kad NEMA kvaliteta.
                Vama na Balkanu pamet kroje polupismeni "uvoznici" a zna se sta se nabavlja na svetskom trzistu jevtino. Samo DJUBRE.
                Prilagodite se okruzenju i ne kurcite se nikada cak ni ako imate lovu. Potrosicete pare i na kraju izgubiti SVE. Takav je sistem jednostavno. Bar za sada.
                Pokazite SVIMA i uvek da niste debili i da npr. Gorenje ves masina sa centrifugom od 600 obratja moze jos samo u muzej. Ebes je sto kosta samo 250 eura. Neka je kupi Slovenac ili neko na zapadu kad je tako dobra a jevtina. Isto je i sa automobilima samo sto su oni papreno skupi i ponekad losi a i ako nisu, losim odrzavanjem brzo postanu krsevi.

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #9
                  Originally posted by dragan76
                  @zverko

                  zasto si postavio pitanje da li bili long life servisi ili obicni. zar se kod ovih long life ne toci extra kvalitetno ulje a u obicne servise obicno ulje pa mu to dodje na isto ili se varam?
                  pa verovatno da se toci ali nesto ne verujem da moze da izdrzi 30000 pogotovo sto to ne bude uvek 30 vec malo i okasne pa motor nakoksa gde god je to moguce i eto zezanja posle 150000km.
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Poenta i jeste u tome sto je to teoretski samo. Praksa je obicno veoma drugacija a ustede NEMA kad se sabere racun.
                    Vecina radnji oko odrzavanja treba da se radi preventivno a ne da se "zaboravljaju" intervali ili da bas tada plata nije "legla" pa onda prodje tih nedelju dana, pa dalje, i tako ko zna koliko.
                    Ljudima ako ne kazes MORA i uplasis ih posledicama oni postaju neverovatno kurcheviti a tu je blizu i problem odmah. Ne vidi se svaka steta u prvom trenutku ali tehnika ne prasta ma koliko tolerantna bila.
                    Sva sreca za nas da ne vidimo nase motore iznutra.
                    Retko bi ko ostao ravnodusan. Ovako, teraj... dok ide. Dugo i ide tako.
                    Motor zakoksa i sa boljim uljem samo zato ako deterdzenti izgube deo svoje moci a kamoli da se forsira i vozi do besvesti ko zna kakvo ulje.

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #11
                      Da li si merio LTFT i MAF vrednosti? Kod VAG motora se desava da popucaju zice iz snopa koji vodi od MAF-a prema kompjuteru.
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #12
                        od cega popucaju, od temperature ili eto cisto onako da ne kazem "iz ceifa" ?
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • Nenad
                          CBC Senator XXL
                          • 06.01.2005
                          • 1364
                          • BBgd/Mow

                          #13
                          Temperatura ih napravi krtim-lomljivim a kretanje auta, tj. truckanje ih izlomi. Posle toga se signal gubi ili postaje izoblicen i ECU pocinje da cita pogreshno MAF podatke a i druge ako su od drugih senzora kablovi takodje naprsli. Auto recimo moze da vozi sa prebogatom meshavinom shto dovodi do pada snage i povecanja potroshnje. Ovakav kvar (sa MAF-om) se ne ocitava preko dijagnostickog aparata.
                          Boost or bust...

                          Comment

                          • zverko
                            CBC Senator XXL
                            • 19.08.2005
                            • 7085
                            • BGD
                            • Audi A4

                            #14
                            dakle treba traziti prekid od konektora na MAFu pa sve dokle ulazi u pozarni zid, jel tako ili moze da se desi da bude prekid i negde posle FWa ka ECUu?
                            deutsche gemacht-gut gemacht...

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #15
                              Uglavnom se lome blizu ECU, na firewall-u
                              Boost or bust...

                              Comment

                              Working...
                              X