LT 35 odstupanje momenta ubrizgavanja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    LT 35 odstupanje momenta ubrizgavanja

    Stalno prisutan kod neispravnosti 17656.Paljenje na skeneru je uvek ranije,vertikalna kolona na dijagramu je uvek iznad 120 do 250.I kada se zaokrene zupcanik pumpe na kasnije i motor pocne prekidati i bacati plavi dim vertikalna kolona je iznad 120.Idemo od pocetka,najpre je uocen neispravan senzor temperature goriva,i hladan je pokazivao temperaturu od 85 stepeni.Zamenjen senzor i dalje se nije situacija popravila.Temperatura goriva se vratila u normalne okvire.Vreme je bilo i za veliki servis,zamenjeni kaisevi i spaneri,uzupcen kako treba,mrdano paljenje levo,desno ali greska stalno prisutna i na skeneru u voznji pod opterecenjem paljenje seta od -o.5 do 27.5 stepeni.Na ustaljenoj brzini paljenje je u redu,prati potrebne vrednosti.Probano i sa dovodom goriva iz kante,ista situacija.Skinuta pumpa,bosista kaze pumpa ispravna!Montirana pumpa i isto.Zamenjen potom el.ventil kontrole momenta ubrizgavanja(polovan),u voznji se bolje ponasa,ali i dalje paljenje seta samo dosta sporije.Znaci na leru paljenje je oko 10 stepeni(ne moze se postici manje zaokretanjem zupcanika),u dodavanju punog gasa u voznji u nizim obrtajima paljenje prati jedno vreme ocekivane vrednosti da bi na vecim obrtajima krenulo vrlo brzo na 27stepeni ranije,na momente padne na -0,5stepeni ali se ponovo vraca ka 27.Pri krstarecoj brzini je paljenje donekle u redu.Senzor podizanja igle dizne na leru varira od 1,3 do 1,5V,na opterecenju ide do 3,5V.Sta dalje?Kako utvrditi ispravnost senzora igle brizgaljke?
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #2
    Za nas neupucene, o kom se autu, motoru i vrsti ubrizgavanja radi?
    Dali motor detonira kad paljenje ide na 27 stupnjeva? Dali je poznat normalni opseg krivulje paljenja?

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #3
      U pitanju je VW kombi,dizel,direktno ubrizgavanjePaljenje bi trebalo biti od 2 do 18 stepeni pre GMT.Zaboravio sam reci da sve vreme trepti zuta lampica sa kruznom strelicom i ja ne znam sta ona signalizira.Paljenje sada podeseno na "uvo" ali u voznji primetno da ide na ranije.Ako bih okasnio sa paljenjem imao bih nemiran rad na leru sa plavim dimom na izduvu.Aktivacijom testa momenta ubrizgavanja nema promena na naponu ventila pocetka ubrizgavanja.U dodavanju gasa i oduzimanju ima promene napona na istom.Kao da ECU brlja nesto.

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        #4
        ..ima li zupcanik radilice "lufta",da li je uzubljeno kako treba i sa svim potrebnim alatom?...da li je boschista potpuno kompetentan da kaze da je pumpa ok?...koliki je otpor senzora igle?..da li si merio senzor scopom?

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #5
          Zupcanik nema lufta(ako mislis na biksnu bos pumpe).Uzupcen sa komparaterom na 0,55.Za bosistu i njegovu strucnost nisam siguran.Otpor dizne meren,oko 100oma.Oskop nemam.Ovako uzupcen skener pokazuje mnogo rano paljenje iako po zvuku motora na leru ne bih rekao da je tako.U cetvrtoj brzini sa punum gasom od 3000obrtaja pretpaljenje ide na 27stepeni iako racunar zahteva recimo 14.Podizanjem dalje obrtaja u jednom momentu pretpaljenje pada u minus0,5 pa se ponovo vraca na 27.Primetno kliktanje motora u visim obrtajima.Paljenje vraceno na kasnije,hladan malko prekida i baca plavog dima,ali skener pokazuje na zagrejanom motoru oko 12 stepeni preGMT na leru.Skener proban na ispravnom autu i paljenje prati u stepen zahtevano od strane ECUa.Na koji kvar upucuje zuta trepcuca lampica sa kruznom strelicom(kao oznaka za obrtomer)?Ona na kontaktu trepce iako su pobrisane greske.Trepce i u radu.

          Comment

          • dieselman
            CBC Senator XXL
            • 14.11.2005
            • 833
            • tt

            #6
            ..mislio sam na kajlu na radilici...ako ni na leru nemas potrebne uglove predubr. tj. ako je opseg korektora paljenja oko 14-16 stepeni,onda je verovatno pumpa ok... ali ako moras imati tako rano paljenje da bi motor radio kako tako ok moguce je da je predebeo zaptivac glave ili imas iskrivljene klipnjace...

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Mozda glupo pitanje, ali da li je moguce da navedena indikacija (strelica u krug) oznacava TCS (ili kako se vec kontrola proklizavanja kod VW-a zove) koji radi stalno ili radi kako ne treba i uzrokuje problem? Ne ulazim da li uopste moze to da uradi, niti putem kog mehanizma jer nisam upoznat kako taj sistem funkcionise (pogotovo ne kod teretnog VW programa), i da li ta lampica uopste to znaci, ali vredi razmisliti o tome.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #8
                Mozda nisam bio razumljiv,skener prikazuje proracunato vreme ubrizgavanja,racimo na leru 2 stepena preGMT,znaci predubrizgavanje koje zahteva mapa ubrizgavanja!U drugoj koloni skener prikazuje realno pretpaljenje, 12 stepeni preGMT!Ali to realno nije jer nesto vara ili blokira ECU.Nemoze prikazivati 12 stepeni preGMT a da motor radi kao benzinac sa primetnim prekidima na leru,i plavim dimom na izduvu.Motor je odrzavan kod mene i njegova istorija mi je poznata,zupcenje ok,nije otvaran,nije krivo nista.I zasto EKU ne pokusava da koriguje predubrizgavanje na leru.Na malim obrtajima i opterecenju uspeva nekako traljavo da ga "pegla",u voznji!Stalno prisutan kod greske vremena predubrizgavanja.I TA ZUTA LAMPICA

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #9
                  Dieselman,u oduzimanju gasa skener prikazuje 0stepeni kao i kod 1Z motora na kome sam testirao ispravnost istog.1Z motor iz golfa je pratio u stepen mapu i realno predubrizgavanje.Ovaj motor po meni je slican,samo sto ima jedan klip vise.Mozda mene vara skener,ali za taj motor,nije li rano 14-16 stepeni na leru?Ako vec pokazuje 0 na oduzimanju gasa,znaci da je senzor na dizni ispravan,nema goriva,nema ni signala,nema ubrizgavanja.
                  206, i ja sam za to da vidimo sta signalizira ta lampa...

                  Comment

                  • dieselman
                    CBC Senator XXL
                    • 14.11.2005
                    • 833
                    • tt

                    #10
                    ..probaj da promenis needle lift sensor,jer ako radi kao sto opisujes kasno brizga gorivo a to sigurno nije 12 stepeni BTDC...moze biti los senzor pa da daje lazne podatke...da li si isao u 004 i probao sa aktiviranjem N108 da pratis njegov rad i tako budes siguran da ecu i n108 odradjuju svoje...mada probaj zameniti senzor igle ....imao sam nedavno G4 koji je bio savrsen u parametrima ali se ponasao kao jako kasnom paljenju...iskrivljene tri klipnjace...sve je moguce,mada su to prosti sistemi...pregledajte i dizne za svaki slucaj..pozdrav

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #11
                      Probana 004 i aktivacija N108 ali nema reakcije!Nema ni promene napona na N108!

                      Comment

                      • dieselman
                        CBC Senator XXL
                        • 14.11.2005
                        • 833
                        • tt

                        #12
                        ..koja je vrednost u 000 kolona 2,u normalnom zagrejanom stanju,a koja kad udjes u basic setings?..predlazem da cviknes(iskljucis) N108 u radu,pa ako ne pocne da zveci onda trazi problem u napajanju,ozicenju ili ECU...mozda bi bilo bolje da se javis da probamo to da resimo-063/663-513...pozdrav

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #13
                          U prvom postu sam dao te vrednosti.Cucemo se tel.Pozdrav!

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            #14
                            Ostao sam duzan da dam resenje problema.Vlasnik ima jos jedan isti kombi.Pre dvadesetk dana,zove me i kaze da ima problem sa pojavom nafte u ulju.Motori rade na prvi pogled normalno.Nema trokiranja,ljuljanja motora.Logicno razmisljanje da u samom gorivu ima nekih dodataka koji ne mogu sagoreti i delimicno prolaze kroz karike u karter.Na pitanje da mi kaze gde sipa gorivo dobijam odgovor da ga kupuje na crno.
                            Skidam dizne i kontrolom zakljucujem da su sve u katastrofalnom stanju.Zamenom ulozaka i ispiranjem sistema svi problemi sa kontrolom vremena ubrizgavanja reseni.Ostala ona zuta da sija,za koju niko ne zna cemu sluzi.Sa drugim vozilom ista situacija,svi ulosci dizni,filter goriva,drugo gorivo...Nisam siguran da je kupovinom goriva sumnjivog kvaliteta ustedeo toliko da plati popravke,baceno ulje ,gorivo,filtere...

                            Comment

                            • gorky
                              CBC Senator XXL
                              • 08.06.2007
                              • 860
                              • Vojvodina,Kikinda

                              #15
                              e znaci moram da se nadovežem.lada niva 1.7 07 god,ugrađen sekvencionalni gasni sistem na novoj,doterali mi pre 3 dana iz jedne firme,neće da pali hladna loše radi na benzinu,trokira neće da primi gas itd,kad prebaci na gas radi ok,naravno njihovi majstori su utvrdili da je sigurno problem u gasu.njihovi majstori stavili i novu lambda sondu jer je navodno bila neispravna.pritisak goriva ok, očišćene dizne,sve ok ali i dalje ne radi na benz.dva dana se zezam i kada sam skidao dizne osećam da mi se ruke nekako čudno osećaju,izvadim malo benzina a on nekeko čudno smrdi.prolijem malo po betonu i upaljačem ga jedva upalim.pozovem šefa saobraćaja da ga pitam šta to sipaju već besan.čovek dođe i donese mi račune sa ozbiljne pumpe na kojoj i ja sipam.danas mi dolazi šef te pumpe na servis i ja ga sa vrata opljujem šta prodaju ljudima i on kaže kako se nikad niko nije žalio,ali ako treba poslaće gorivo o svom trošku na analizu.elem pozove on svoje pumpadžije i pita ih za auto iz dotične firme i ljudi mu kažu kako vozač stalno sipa gorvo ali u kantu.epilog vozač kupuje gorvo na pumpi,sipa u kantu pa u svoj privatni auto,a u službeni sipa gazolin,to je kondenzat zemnog gasa.to mi je vozač priznao kad sam ga zvao da dođe da ga išamaram,jer je jeftinije nego da ga tražim pa onda išamaram.šta reći...

                              Comment

                              Working...
                              X