sakrivanje prave km kod auta ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikaragva
    CBC Senator XXL
    • 03.06.2008
    • 521
    • B. Palanka
    • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

    sakrivanje prave km kod auta ...

    Pozdrav,
    zanima me da li moguce sakriti pravu km kod auta?
    Neki kazu mozes na satu vratiti, ali na motoru ne mozes, ..., neki kazu moze i na motoru, ...
    U pitanju je ona marea 20v, cisto da znam da li da je uopste teram i maltretiram se sa dijagnostikom, ako moze da se sakrije prava km?


    Poruku izmenio: Elwood
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Vratiti kilometrazhu na motoru?

    Vidi, automobil oteraj kod nekog p overljivog majstora, ako imash takvih, ako nemash onda teraj u neki Fiatov servis i predaj na detaljan pregled. Jbg. prezhali kintu ali bolje da tu puknesh nego da se posle ispostavi da si se zaheb'o pa cesh da puknesh 10 puta toliko da sredish auto jer nisi proverio kad je trebalo...

    Sve danas mozhe da se sakrije, kilometrazhe se vracaju i u Nemachkoj a ne po Srbiji. Ne veruj nikome na rech, i ne dozvoli da te bilo kojom prichom uveri u bilo shta. Kad gledash auto chak bi bilo dobro da mu umerenim tonom skrenesh pazhnju da te ostavi koji minut na miru jer shto vishe pricha i trchkara okolo auta za tobom - to je veca mogucnost da neshta skriva i da pokushava da ti odvrati pazhnju.

    Oteraj auto na dijagnostiku i proveri kilometrazhu, ali i to shto oni ochitaju ne mora da bude 100% tachno. I zato nemoj da se previshe vezhesh za kilometrazhu na satu, nego se skoncentrishi na auto, njegovo stanje, tehnichku ispravnost... I zato ti i kazhem da terash auto kod nekog majstora. To ti je pri kupovini polovnog auta izuzetno pametna investicija.
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Sve je to lepo ali je u praksi veoma cesto nemoguce posto je auto ko zna odakle i niko nece da se zeza sa nesigurnim kupcem i gubi vreme koje mozda i nema.
      Cak i pregledom vozila se tesko moze utvrditi istina o predjenoj kilometrazi ali se zato moze proceniti stanje vozila i koliko je i kako korisceno.
      Kontrolom se obicno skida trazena cena gotovo automatski.
      Treba znati samo jedno a to je da se SVA ROBA nova ili polovna veoma tesko prodaje a da je onaj sa parama u dzepu trenutno u daleko povoljnijoj poziciji nego prodavac. To je glavni adut. Ne treba se zaletati za "srecom" i "povoljnom" prilikom. Nepoznato je ipak nepoznato.
      Treba dobro gledati SVE zivo. Najbolje je napraviti listu sta se sve pregleda, pa redom.

      Comment

      • Tech
        CBC Senator XXL
        • 13.01.2008
        • 384
        • Novi Sad

        #4
        Kod nas se vec odavno "navija" kilometraza i u instr.tabli i u racunaru motora,mislim da ne postoji nacin da se sa velikom sigurnoscu utvrdi ista

        Comment


        • #5
          Odes kod majstora koji ima dijagnostiku i dobru radionicu.

          Naravno prethodno proveri dokumenta i opste stanje vozila.
          Servisna knjiga ti i nije neki garant, da je sve ok.
          To je najcesce falsifikovan dokument.

          Sa tim se najvise muva i obmanjuje kupac.

          Auto provozas, podignes ga na dizalicu, pa neka ga dobro iskontrolisu majstori.
          Nadji mehanicara, limara i farbara.
          Svaki majstor je za svoju bransu ekspert.

          Nemoj da zalis lovuz a pregled, to je investicija koja se uvek isplati.
          Bolje da das lovu za par pregleda da bi izabrao najbolji auto, nego da pazaris krsinu koja ce da te kosta kao nov auto na kraju.

          Comment

          • comi 1342
            Moderator
            • 28.09.2005
            • 1126
            • NS
            • Giulietta ,PUG 106,

            #6
            Jedno od pravila za procenu vrednosti kod carinjenja vozila je da ukoliko
            je prešlo više od 125 000 km, vrednost mu se umanjuje za 10 ili 20 %,
            ne sećam se tačno, neka me neko dopuni. Tako da ukoliko je na satu manja
            kilometraža, jako se isplati dati 20 do 50 eura da ti naviju sat jer ćeš višestruko uštedeti. Kad prođu carinu, posle ih svi vraćaju, na obično oko
            104, 105 000, ili na koliko se traži, ali to je komplikovanije treba raditi
            kalkulaciju dumpa, valjda. Znači, gotovo svi automobili koji su uvezeni a na
            satu im je manje od 125 000, su dirani satovi, ta razlika koja se dobije na
            umanjenju carinske osnovice je ponekad i jedina zarada prodavca. U carinskoj deklaraciji to uvek piše, samo koji će ti prodavac to pokazati ?
            Vozila uglavnom imaju servisne knjižice, ali ih kriju od carine baš zbog toga,
            lepe dodatne nalepnice o servisima na veću km ako ne poznaju carinika (čitaj ne podmićuju ), a ako uvoze veći broj vozila ili preprodaju, ne vode računa o servisnim knjižicama.
            A da je država malo manje alava, recimo da nema poreza na vozilo koje je carinjeno, jer sve ide u isti budžet, uvozili bi se mlađi automobili, manje bi se zagađivalo, ginulo, goriva trošilo ...
            "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
            "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

            Comment

            • uglavnom.bezopasni
              - 42 -
              • 03.02.2005
              • 2235
              • Novi Sad

              #7
              Kako su neki od vas uopšte uspeli da kupe auto... vozi ga kod 7 majstora, pa jedno 6 meseci probe, pa ako ništa ne crkne onda ću ga možda kupiti...
              Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
              11.04. 0:12 #2
              Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

              Comment

              • stefanves
                CBC Senator XXL
                • 10.12.2006
                • 1351
                • BG

                #8
                Bezopasni
                Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                Konacno i ja imam auto :-)

                Comment

                • bogovi
                  CBC Član
                  • 26.03.2007
                  • 14
                  • Belgrade

                  #9
                  nikako

                  treba kupiti auto od poznatog ceoveka
                  ja samo od svog druga uzimam koji ih uvozi i onda znam koji je u kom stanju dosao.
                  naravno i njemu se dogadja da mu auto sidje sa slepa pa da mu ne radi nesto i nenadano da neke pare, ali je to je u svakom poslu tako .

                  a kilometrazu mozes samo uvrditi ako kupujes auto koji je bio ovde i odrzavan u nekom nasem ovlascenom servisu koji ima svoju bazu, a ne knjizice i ostale gluposti.
                  dobro se zna da velika vecina automobila sto dolazi iz inostranstva je prela mnogo( ako nije puno presla najverovatnije je bio udaran).
                  Jer jedna i druga stvar mnogoooo snizavaju cenu pri uvozu.A nema nikakve logike da auto koji je uvezen bude jeftiniji nego gore sa istom kilometrazom(kao).

                  Comment

                  Working...
                  X