Dolazi do detonacija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • velkovski
    CBC Član
    • 27.07.2008
    • 14
    • beograd

    Dolazi do detonacija

    Pozdrav svima,

    Vozim na plin (brc) vec 3-4 godine, iskljucio sam ler gas (iscupao kabal iz tog dela) jer sa njim mi varira ler gas digne na preko 2000 pa ga spusti i tako stalno, imam problem zimi jer mi se gasi dok se ne ugreje ali vec posle par kilometara bude sve ok i ne gasi se, ali sve mi je perfektno radilo, trosio mi je oko 11-12 lit gasa, inace auto je Mercedes 190e, ima k-glavu, onda je poceo da mi trosi previse, zamenio sam mu filter za vazduh i potrosnja se vratila na normalu, ali pre mesec dana su pocele da mi se javljaju ucestale detonacije i izbija mi crevo za vazduh i onda se gasi auto, kada vratim crevo drzi ler gas i sve je u redu. ali to mi se desava u vecini slucajeva kada je hladan auto, tako da mu drzim mali gas kako ne bi doslo do detonacija, kada mu treba malo jaca snaga uzbrdo ili kada mu dam malo jaci gas obavezno pocne da trokira i onda se desavaju detonacije, inace pre par meseci sam mu promenio kablove, kapu, malo pre toga i svecice mada su vec presle mozda 20 000, pre neki dan sam mu promenio onu veliku gumu na k glavi (40eu) jer je od tih detonacija napravila rupu (verovatno je i dotrajala). Jel ima neko neku ideju sta bi moglo da bude?

    Hvala
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #2
    Vreme je za zamenu svecica!

    Comment

    • nemanya
      CBC Veteran
      • 29.03.2008
      • 199
      • Beograd

      #3
      Koliko ja vidim ovo je pitanje za auto-gas,mada,

      Još nisam video da neko čupa kablove sa ler motora da bi na taj način rešio problem variranja ler gasa.

      Ako je to automatski plin,znači da auto ima problem i pri radu na benzinu (pošto se po pravilu pali na benzin) što znači da je vreme za čišćenje ili zamenu motora za ler gas.

      Detonacije su po pravilu uzrokovane siromašnom smešom,što znači da je slab pritisak na usisu ili rad na plinu nije dobro podešen.
      Čini mi se,prema opisu, da su detonacije prisutne čak i kad je auto zagrejan i kada se traži od njega veća snaga, tj. kada se potera u režim viših obrtaja.
      Definitivno tip na siromašnu smešu.
      "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

      Comment

      • velkovski
        CBC Član
        • 27.07.2008
        • 14
        • beograd

        #4
        pa taj kabal je iskljucen pri ugradnji gasa, uz preporuku majstora kod kojeg se konsultovao majstor koji je ugradjivao plin jer nije moga da sredi taj ler gas, ali od tad je auto radio ok jedno 4 godine, jedino sto sam zimi imao problem dok se ne zagreje, a stavio sam onaj prekidac gde sam prebacujem plin-benzin i obicno mi je na gasu, tako da ga stalno vozim na gas, a sto se tice benzina, nisam 100% siguran ali kao da se trokiranje desava i na benzinu ali u manjoj meri, ali mi se nije desilo da na benzin dodje do detonacije.

        - desava se i kada je auto zagrejan, ali cak i ovako mi se to ne desava stalno ali ucestalije je u poslednje vreme.

        - na leru prima normalno turazu i ler je ok stabilan, ali cim mu treba malo jaca snaga on pocne da trokira ali mi se ipak ne cini da je to kao da radi na 3 svecice ali ko ce ga znati... i onda dolazi do detonacije. znaci nije to uvek, desava se da radi i ok ali bez obzira postoji neki problem i moram da ga resim posto planiram da idem na odmor pa ne bi bilo pametno da mi stane negde

        Comment

        • nemanya
          CBC Veteran
          • 29.03.2008
          • 199
          • Beograd

          #5
          Majstori,majstori!!

          Prvo,promeni majstora.

          Drugo,
          kada ler ne može da se dovede u normalu,onda se prvo čisti motor ler gasa ili se menja,čisti se ceo taj deo koji taj motor zatvara, meri se (po potrebi) pritisak goriva na usisu, itd.
          Verovatno sad imaš grešku u motornom kompjuteru,pošto su dve tako pametne glave skinule kabl. Motor verovatno radi u nekom rezervnom režimu.

          Na benzinu trokira sad verovatno ako se dugo nije vozio na benzin pa su malo dizne "izlapele".

          Smeša na gasu je očigledno siromašna,i rešenje je odlazak u neki kršteni servis. Filteri za gas se menjaju obavezno na 10.000 koliko ja znam.

          Pravac servis,ništa drugo.
          Da se podesi prvo za rad na benzin. 10-tak litara goriva nije velika investicija.
          A posle na gas.
          Ler gas i na benzinu i na gasu mora da bude miran i ujednačen. I smeša podešena kako treba.
          "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

          Comment

          • velkovski
            CBC Član
            • 27.07.2008
            • 14
            • beograd

            #6
            Na benzinu mi je i tada radio normalno i na leru ali nije mogao da se sredi na gasu (verovatno taj sistem ne odgovara kada radi auto na gas) sto se tice lera, pa je onda on iskljucio taj kabal za ler gas i sve je radilo ok 4 godine uz napomenu da zbog tog ler gasa zimi mi se gasio dok se malo ne ugreje.

            - ali da napomenem da ja i sada nemam problema sa ler gasom, stabilan je na leru i prima turazu, problem se javlja samo kada mu treba malo jaca snaga e onda trokira i ako nastavim sa gasom on stvara detonaciju koja mi izbije crevo za vazduh.

            - pisem ovako opsirno posto mozda jos nekom moze da pomogne pri resavanju ovog problema.

            Cuo sam jos na nekoliko mesta da su ljudi na ovom autu i motoru morali da iskljucuju taj ler gas, verovatno on pravi problem za ler na gasu.

            Comment

            • nemanya
              CBC Veteran
              • 29.03.2008
              • 199
              • Beograd

              #7
              Rekošmo već - verovatno siromašna smeša (i možda još ponešto),to se treba doterati u red.

              Auto bi sa svim svojim sistemima morao da radi isto i na gasu i na benzinu.
              Ne bi trebalo tu biti ničega što je višak u delovima motora.

              Taj motor propušta vazduh u mešavinu,i nije mi jasno kako auto uopšte radi normalno na leru bez njega...da ne trokira i tome slično
              Možda je ostao u nekom položaju kada je isključen kabl.

              U suprotnom ne znam kako bi auto i radio na leru kada su upaljeni neki veći potrošači.
              "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

              Comment

              • velkovski
                CBC Član
                • 27.07.2008
                • 14
                • beograd

                #8
                Stvarno ne znam, taj ler gas kada se ukljuci na benzinu odradjuje sve sto treba kad je hladno digne obrtaje, znaci ispravan je ali na gasu se cudno ponasa kazem ti ler pocinje da divlja i nije moguce smiriti ga sve dok se ne iskljuci to.

                Comment

                • nemanya
                  CBC Veteran
                  • 29.03.2008
                  • 199
                  • Beograd

                  #9
                  Originally posted by velkovski
                  - ali da napomenem da ja i sada nemam problema sa ler gasom, stabilan je na leru i prima turazu, problem se javlja samo kada mu treba malo jaca snaga e onda trokira i ako nastavim sa gasom on stvara detonaciju koja mi izbije crevo za vazduh.
                  Rekao bih da generalno imaš smanjen dotok gasa u smešu,pa kad mu pustiš više vazduha trenutno osiromašiš smešu pa dobiješ detonaciju. Možda ti je filter za gas zapušen,pa imaš manji protok.

                  Idi u neki dobar servis. Ima i ovde na forumu da se nađe servisa za svaku preporuku.

                  Pa će se rešiti i taj ler gas. Možda elektronika nije najsrećnije povezana za rad na gas.
                  "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

                  Comment

                  • velkovski
                    CBC Član
                    • 27.07.2008
                    • 14
                    • beograd

                    #10
                    Danas sam probao da prikljucim ponovo ler motor i kada je na benzinu na leru stalno dize i spusta ler negde od 500-2000 obrtaja a kada ga prebacim na plin onda drzi na 2000 al nikako da se spusti cak i kad se zagreje motor, pa sam opet iskljucio, a trokiranje mi se desava i na benzinu probao sam danas malo duze da vozim na benzin ali nema detonacije, ali posle nekog vremena ide ko LUD i na benzin i na plin, kao da je sve ok, stvarno mi nije jasno sta moze da bude idem sutra u servis mada majsto ide redom pa menja i sta treba i sta ne tako ako ima neko neki predlog radu cu predloziti majstoru da krenemo od njega

                    Comment

                    Working...
                    X