VW pasat B3 1.9 TDi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gavra
    CBC Senator XXL
    • 06.03.2008
    • 2031
    • Beograd

    VW pasat B3 1.9 TDi

    Pacijent se ponasa "normalno",znaci pali,radi,ne trosi ulje,samo ima jedan mali problem
    LENJ je kao BUBA (VW)
    Motor je AFN,81kw

    Vlasnik je auto kupio pre par meseci i nije nista primetio dok nije provozao isti model ispravan.A onda je trceci dosao i zahtevao da i njegov auto ide...a ne da se vuce po putu

    MIL ne sija,potrosnja goriva u normali,ne dimi

    Skener kaze samo jednu stvar:

    NO CODES PRESENT

    Odakle bi Vi posli?

    P.S Postavljam temu da bi kolege videle sta se sve desava,ne da bi se pravio pametan,ili nekoga prozivao.


    Poruku izmenio: Elwood
    Poslednji nek ugasi svetlo
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #2
    ..koje su vrednosti -u mernim blokovima 001-polje2 i 3,010 i 011?..ova druga dva mi trebaju pri WOT-u na 3000rpm...pa da vidimo dalje...

    Comment

    • Gavra
      CBC Senator XXL
      • 06.03.2008
      • 2031
      • Beograd

      #3
      Ja koristim SUN ne VAg-Com

      Nisam imao potrebe da ulazim u expert mode i listam blok po blok.
      Skener ima opciju da sam pridje DATA GROUPS i tu mogu videti sve relevantne podatke.
      Odnosno posto auto nije vise kod mene,moras mi reci koje vrednosti te zanimaju, posto ne mogu ponovo da iscitam vrednosti iz blokova koje si trazio...

      Sledeci put cu snimiti
      Poslednji nek ugasi svetlo

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        #4
        ..treba mi napon na kontrolnom prstenu pumpe na leru,kolicinu goriva na leru u mg/stroke,zatim kolicina u****nog vazduha pri 3000rpm/100% app senzor(wot),zatim pritisak turbine pri istim uslovima za pocetak...moze i potpritisak u vakuum sistemu na leru...

        Comment

        • Gavra
          CBC Senator XXL
          • 06.03.2008
          • 2031
          • Beograd

          #5
          treba mi napon na kontrolnom prstenu pumpe na leru,
          Pretpostavljam da mislis na INJECTION TIMING BASIC SETING
          Ne secam se tacne vrednosti ali je ok,mislim da je bilo min46-max 72 curent 64


          zatim kolicina u****nog vazduha pri 3000rpm/100% app senzor(wot)
          315 mg/s

          3.28V pri WOT( APP)

          zatim pritisak turbine pri istim uslovima za pocetak
          required 989 mbar

          actual 979 mbar


          potpritisak u vakuum sistemu na leru...
          MAP 989mbar
          BARO 989mbar
          Poslednji nek ugasi svetlo

          Comment

          • dieselman
            CBC Senator XXL
            • 14.11.2005
            • 833
            • tt

            #6
            ..uh,gavro vidim da nema vise interesenata pa cemo morati sami da diskutujemo dok se jos neko ne ukljuci..prvo Snap on je OK,ali ja npr. nikad za VAG vozila ne koristim nista sem VDCS jer je smesno(imao sam KTS,sad imam Texa) u odnosu na sve drugo...napon na kontrolnom prtenu nije pozicija predubrizgavanja nego pozicija prstena koji regulise kolicinu goriva u HDK glavi...kolicina u****nog vazduha je mala,treba proveriti EGR i protokomer..315mg/s u odnosu na 650mg/s minimalno zahtevanih(napamet)..979mbar pritisak turbine znaci da turbina ne radi posao te treba proveriti istu kao i N75 ventil i napajanje vakuuma iz pumpe(na taj sam vakuum mislio) koji bi morao biti bar 500mbar da bi mogao da povuce sipku na aktuatoru krilca varijabilne turbine..to se pregleda sve za petnaestak minuta i vec se nakon toga nazire problem?..koliki je protok vazduha na leru pri zagrejanom motoru?

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #7
              Neverujem da ne bi prijavio gresku za mali natpritisak da je problem sa kontrolom turbine.Gavra nam je izgleda dao trazene vrednosti ali na leru ili mozda pod gasom u mestu.Kolicicina vazduha i natpritisak nam trebaju kad se auto vozi pri 3000obr.i pri tom papuca gasa do poda i treca ili cetvrta brzina.

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #8
                ...cekaj malo,zar odsustvo vakuma ne bi oteralo u preveliko punjenje turba i blokadu motora..?Cim nema greske problem je po meni u nedostatku i vazduha i natpritiska,mozda prljav filter vazduha ili zacepljen auspuh ili usis?

                Comment

                • dieselman
                  CBC Senator XXL
                  • 14.11.2005
                  • 833
                  • tt

                  #9
                  ..kad nema vakuuma,nema sta da povuce sipku aktuatora varijabilne turbine i ona ostaje u polozaju za visoke obrtaje tj. rasterecenom..naopako da bi odsustvo vakuuma moglo da unisti motor,o tome mnogo vode racuna prilikom projektovanja..

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #10
                    ..hmm,si siguran?

                    Comment

                    • Gavra
                      CBC Senator XXL
                      • 06.03.2008
                      • 2031
                      • Beograd

                      #11
                      .kolicina u****nog vazduha je mala,treba proveriti EGR i protokomer..315mg/
                      Proveren EGR,actuator test prosao,creva nisu porozna,ventil ispravan i cist.Vrednost na leru je 94% duty cycle,pri WOT 74%

                      pregleda sve za petnaestak minuta i vec se nakon toga nazire problem?..koliki je protok vazduha na leru pri zagrejanom motoru
                      Protok vazduha je konstatno 315mg/s

                      Problem se vec vidi
                      MAF na sebi nema NTC otpornik(sliku cu kasnije da stavim)

                      Stavljen novi MAF(pierburg) i desi se sledece:

                      MIL sija,auto u mestu ne moze da postigne 2000rpm
                      Ne mogu da ga pomerim iz mesta koliko nema snage,i sledeci kodovi se pojave,a ne mogu se obrisati

                      17566 MAP sensor range/performance problem
                      16487 MAF high input
                      16788 EGR system range/performance problem

                      mozda prljav filter vazduha ili zacepljen auspuh ili usis?
                      Filter nov,usis cist,cak turbina nije ni zamastila ni malo
                      Katalizator i dalje na mestu
                      Poslednji nek ugasi svetlo

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #12
                        Koliki je protok vazduha na leru sa novim MAF-om?

                        Comment

                        • dieselman
                          CBC Senator XXL
                          • 14.11.2005
                          • 833
                          • tt

                          #13
                          Originally posted by TECA
                          ..hmm,si siguran?
                          apsolutno
                          @Gavra,pretpostavljam da neka od masa u ozicenju do MAFa,MAPa i EGRa bas i ne ide do nule...

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            #14
                            ..opet ja,ako si nam dao tacne podatke,ovde ne radi ni turbina.Da kazem imamo"sinhronizaciju"dve neispravnosti zbog kojih nece prijaviti gresku u prvom slucaju.Vidimo u prvom slucaju da pri 3000 imamo cak i pad pritiska u usisu,kao da je zaribalo turbinsko kolo???

                            Comment

                            • dieselman
                              CBC Senator XXL
                              • 14.11.2005
                              • 833
                              • tt

                              #15
                              ..podrzavam,i ako je turbina blokirala predstavlja restrikciju u usisu..dakle cekamo razvoj situacije...

                              Comment

                              Working...
                              X