POZDRAV SVIMA,U POSEDU SAM BMW-A 320 I 125KW,2002 GOD KUPIO SAM GA PRE CETIRI MESECA I POTROSNJA MU JE BILA OKO 13 L ,POSTO OD 1000 KM PREDJEM U GRADU 900 KM TO MI NIJE I PRESTAVLJALO PROBLEM,S OBZIROM NA AUTOMATSKI MENJAC YO MU JE I NEKA "NORMALA" DANAS MI SE ODJEDNOM UPALILA LAMPICA OD DSC-A I ZUTA LAMPICA UZVICNIKA ,KOJU NE MOGU MANUELNO UGASITI,POTROSNJA MI JE SKOCILA U GRADU NA CAK 27 L A NA OTVORENOM PRI BRZINI OD 100KM/H NIJE SE SPUSTALA ISPOD 15L .U PRVI MAH SAM MISLIO DA KOMPJUTER SALJE LAZNE SIGNALE 'O' POTROSNJI I ZANEMARIVAO SAM GA,ALI NAKON VOZNJE OD 10-AK MIN KAZALJKA GORIVA SA VIDNO SPUSTALA PREMA O, STA MI JE RADITI POKUSAVAO SAM SKIDATI KLEME I DALJE SU LAMPICE UPALJENE SVI OSOGURACI I RELEJI SU ISPRAVNI
BMW E 46 320I PROBLEM S DSC-OM
Collapse
X
-
Prvo shto treba da uradish je da auto oterash u neki normalan BMW servis na kompjutersku dijagnostiku. Ovako mozhe da bude bilo shta, od problema sa nekim senzorom, preko problema sa ECU, do problema sa upravljachkom jedinicom automatskog menjacha.
Odradi dijagnostiku dakle, ne morash (odmah) nishta da preduzimash dalje. Javi koje su greshke i kodovi ochitani pa cemo da prichamo dalje...
Pozz
-
-
evo sad stigao sa dijagnostike covek koji ju je radio smeje se kao i ja sto sam ucitava gresku citaca brzina na prednja dva i zadnjem desnom tocku ,sto i on i ja mislimo da nema nikakve veze,da u jednom momentu odu tri citaca,na sta smo se i uverili pozivajuci ovlasteni servis BMW-a gdje nam je serviser isto rekao "da je nemoguce da odu tri citaca istovremeno i da to nema veze ni s dsc-om niti s potrosnjom,isto tako je cudno i njemu i mom majstoru sto nakon dijagnostike ap. za istu nije mogao izbrisati greske.Potrosnja mi se jos vise penje sta dalje?
Comment
-
-
Slazhem se da je praktichno nemoguce da iz chistog mira istovremeno "odu" tri senzora i da se dodatno potroshnja drastichno pogorsha, ali ne i ako je u skorije vreme neshta moglo da isprovocira neshta ovog tipa. Npr. ako si menjao akumulator ovakve stvari znaju da se dese, elektronika poludi pa chak i ECU udje u neki limp mod. Poshto imash automatski menjach to je moglo da utiche i na njegov mod rada (greshka sa elektronskom upravljachkom jedinicom na njemu mozhe da dovede do ovolikog povecanja potroshnje), jer sveukupno gledano imash nekoliko problema koji su se istovremeno javili i koji naochigled nemaju veze jedan sa drugim. Medjutim, chinjenica da su se javili kombinovano i istovremeno upucuje da je moralo postojati neshta shto je posluzhilo kao "okidach". Mozhda je neshta radjeno na autu u skorije vreme, chachkano po elektronici, menjano neshta... Shta se deshavalo sa autom u poslednje vreme i neposredno pred nastanak problema ti znash najbolje...
DSC nema veze sa potroshnjom goriva, kad ne radi iz nekog razloga (ili kad je namerno iskljuchen) auto treba da radi bez ikakvih (primetnih) promena u potroshnji, dakle sasvim normalno, samo shto naravno nemash kontrolu stabilnosti, kontrolu trakcije kao i dinamichku kontrolu raspodele kochione sile. Sve ovo nema nikakve veze sa potroshnjom, tim pre i chudi tvoja praktichno duplirana potroshnja goriva.
Elem, ne znam gde si to terao auto na dijagnostiku ali, nemoj da mi zamerish, chini mi se da nije u pitanju neki servis od poverenja. Rekoh ti ranije da zapishesh i bacish ovde kodove greshaka, ne da u servisu pokushaju da ih izbrishu. Brisanjem greshaka se ne brishe i problem, greshke su samo upozorenje na problem, i kad se problem ispravi one se onda (eventualno) brishu preko kompa. Ako problem ostane, brisanje greshke nece popraviti stvar, jer ce se opet popaliti te lampice nakon prvog startovanja motora... I ne znam koji je to serviser pokushao da ih izbrishe, jer ne znam shta je time pokushao da uradi? Vrati potroshnju na normalu?Trebalo bi da zna bolje od toga...
Moj ti je savet da ipak odesh u neki 'ajde da sad umesto "normalni" (mozhda se nismo razumeli) upotrebim drugu rech - ovlashteni BMW servis, i da prepustish auto struchnim licima koji ce znati da lociraju, i isprave problem, umesto shto ce pokushavati da ugase lampicu na displeju. Ako se ne varam ovlashteni uvoznik i serviser za BMW u BiH je Tomic, znam da ima centre u Sarajevu i Mostaru, za BL nisam siguran (lokacija u profilu ti je malo geografski shiri pojam pa nagadjam...).
Znam da (najverovatnije) necesh proci bash jeftino ali nisi ni kupio jeftin autoi imash problem koji mozhda mozhe da se reshi za 10 minuta (elektronika) a mozhda cesh morati da zavuchesh ruku dublje u dzep... U svakom sluchaju i to je jeftinije nego da vozish tako auto, sa potroshnjom duplo vecom od normalne i sam Bog zna kakvim problemom koji ce vremenom samo da se pogorshava i mozhe da napravi daleko vecu shtetu ako se ne preduzme neshta sad.
PS. Evo sad nadjoh:
Auto centar Tomić
Bišće Polje bb
88000 Mostar
Tel: 036/351-341
Auto centar Tomić
Džemala Bijedića 185
Sarajevo
Tel: 033/464-575
Comment
-
-
Originally posted by alcatrazRSevo sad stigao sa dijagnostike covek koji ju je radio smeje se kao i ja sto sam ucitava gresku citaca brzina na prednja dva i zadnjem desnom tocku ,sto i on i ja mislimo da nema nikakve veze,da u jednom momentu odu tri citaca,na sta smo se i uverili pozivajuci ovlasteni servis BMW-a gdje nam je serviser isto rekao "da je nemoguce da odu tri citaca istovremeno i da to nema veze ni s dsc-om niti s potrosnjom,isto tako je cudno i njemu i mom majstoru sto nakon dijagnostike ap. za istu nije mogao izbrisati greske.Potrosnja mi se jos vise penje sta dalje?
2002. 320i sa oznakom motora 20 6S 4 ima drive-by-wire leptir gasa,a BMW koristi upravljanje leptirom gasa za smanjenje obrtnog momenta na pogonskim točkovima u slučaju proklizavanja.
Nadam se da ti je sada jasnije koliko su neke naizgled različite stvari povezane.
Da li si menjao gume ili točkove?Pritisak u gumama odgovarajući?Da li je majstor proverio i vizuelno svaki senzor na točku,kabel,konektor?Zadnji desni senzor je na pogonskom točku,a njega vidim posebno izdvojenog i na šemi motornog ECU za tvoj auto...Na žalost u ovoj verziji autodate nema šeme DSC sistema.Kako izgleda lampica sa uzvičnikom možeš li napraviti sliku?Što se tiče BMW servisa podržavam overspeed-a da ti je potreban onaj koji ima fabrički alat i literaturu.I nekoga od radnika da sve to rastumači
Comment
-
-
Originally posted by alcatrazRSgdje nam je serviser isto rekao "da je nemoguce da odu tri citaca istovremeno i da to nema veze ni s dsc-om niti s potrosnjom
Nisi rekao koji menjac je u kolima,ako je tiptronic,onda je brzina tockova jako vazna za pravilno menjanje brzina odnosno prenos snage motora na tockove,bez te informacije nece saltovati normalno i kao posledicu ces dobiti potrosnju koju si naveo.
Sa kojim aparotom je radjena dijagnostika?
Da li su svi sistemi provereni ili samo DSC i engine?Poslednji nek ugasi svetlo
Comment
-
-
Comment
-
-
Resio sam problem potrosnje zamenom obadve l. sonde,ciscenjem leptira gasa,a problem dsc-a je u senzoru ispod volana koji sluzi za citalje pravca(ugla)upravljanja ,znaci on mi je uzrokovao paljenje lampica trokuta i zute lampe uzvicnika(!) Sad samo da narucim taj senz i to je to!Hvala vam svima koji ste mi dosta pomogli,sve i jednom mehanicaru i serviseru u mom malenom gradu sam rekao za ovaj site i da se slobodno jave ako imaju nekakav problem pre nego nesto vecu stetu musteriji naprave!
Comment
-
-
Meni to malo cudno zvuci, ili nam nisi ispricao bas pravu hronologiju price...
Pocela da ti svetli lampica DSC-a, i u isto vreme auto krenuo da trosi preterano. Sad ispade da se potrosnja sredila ciscenjem leptira i zamenom sonde, koji nemaju nikakve veze sa DSC-om, koga opet zeza nesto drugo...Ili ovi problemi nisu poceli u BAS isto vreme, ili nemaju nikakve veze sa tobom, a malo mi je cudno da se bas u identicno vreme pojave 2 totalno nevezana kvara...ili si imao neku trecu havariju koja je sprzila sonde i taj senzor, ali sta bi to moglo biti ja pojma nemam...ali hajde, glavno da si resio problem.
Comment
-
-
Originally posted by 206Meni to malo cudno zvuci, ili nam nisi ispricao bas pravu hronologiju price...
.
Mada ne znam kako nije primetio nista u radu motora,sa tolikom potrosnjom dimio bi crno kao GII sa neispravnim diznama.....
A jel su probali oni da isprogramiraju senzor pozicije volana?
Nakon popravke leptira naravno,odnosno learn procedura da li je odradjena?Poslednji nek ugasi svetlo
Comment
-
-
Bash htedoh da napishem neki reply kad ono medjutim 206 napisao to shto sam ja hteoMalo konfuzno predochen problem, i ne bash precizno formulisano pitanje. I opet kazhem, da odjednom odu senzori koji jedan sa drugim praktichno nemaju direktne veze teshko da mozhe iz chista mira, neshta je ipak ovde bila "inicijelna kapisla" da pocrkaju obe sonde i "steering angle" senzor istovremeno... Ili je u pitanju u postavku teme falio "taj deo" priche, ili nije sve pochelo da se bash deshava istovremeno i "koordinisano". Ja bih rekao da je ono prvo u pitanju ali whatever
Zato je i prva stvar u ovakvim situacijama dijagnostika, ako se odradi kako treba, naravno. Sve onde lepo pishe, samo treba da se pochupa i "ubode" shta ne valja i mirna Bachka
Elem, drago mi je da je reshen problem. Ako smem da dodam, dobro si i proshao jer veruj mi postoje neki drugi senzori koji mogu da izazovu kvar DSC-a chije cene sa ugradnjom ne zhelish ni da znash...
PS. Samo josh nesta... Jel' ovo u avataru tvoj auto? I ako jeste da li je coupe u pitanju? Tek onako pitam...
Comment
-
-
Tipican primer popravke sa rezultatima dijagnostike kojima se preterano veruje bez dovoljno detaljnog tumacenja rezultata...
Dijagnostika samo prijavljuje kvarove koji ne moraju biti uzrok problema vec njegova posledica, tako da ce se u velikom broju slucajeva zameniti nesto sto veze nema sa problemom, bez resavanja onoga sto STVARNO uzrokuje kvar.
Comment
-
Comment