Ovo mi se cesto desava da mi kompjuter prijavljuje ovu gresku.Menjao sam pupmpu za gorivo a u servisu su mi rekli da je kompjuter preosteljiv i da svaku promenu pritiska u motoru registruje.Ranije se to desavalo ali se posle nekog vermena iskljuci i sve je OK do pre 2 dana kad je poceo da mi se gasi i signalizira Anti pollution system.U servisu su mi rekli da bi trebalo da promenim neki ventil. Rekli su mi i da je katalizator propao skroz i on kosta 70 000 dinara.Sta se desava ako ga skinem? HVALA UNAPRED!
CITROEN C5 HPI 2.0 2001. god
Collapse
X
-
Originally posted by gavraKoji su ventil rekli da treba da ti zamene?
Kako su utvrdili da je katalizator propao?
Ja ne bih skidao katalizator dok se auto ne dovede u ispravno stanje.
Comment
-
-
Cek mozda glupo ali nije HDI vec benzinac 2.0? Koliko znam 2001 godiste i jos benzinac nebi trebalo da ima FAP i aditiv?
Comment
-
-
Taj auto bi trebalo da ima 2 lambda sonde. E sad ili druga sonda je neispravna ili katalizator nevalja...
Znam za neke "univerzalne" katalizatore koji su oko 300€...
Comment
-
-
Originally posted by djukicTaj auto bi trebalo da ima 2 lambda sonde. E sad ili druga sonda je neispravna ili katalizator nevalja...
Znam za neke "univerzalne" katalizatore koji su oko 300€...
Comment
-
-
Re: CITROEN C5 HPI 2.0 2001. god
Opet problemi sa CITROEN C5 HPI 16V 2.0 . Cesto mi se pali ENGINE ANTI POLUTTION SYSTEM i u tom trenutku broj obrtaja ne prela 2500 min.Koliko god gas dodavao ,nista. Onda ugasim motor pa ponovo upali i on ide normalno.Vuce kao da nista nije bilo ali lampica i dalje svetli i signalizira ENGINE ANTI POLUTTION SYSTEM FAULTY.Desava se takodje da se lampica sama ugasi,ili kada ga ostavim u ne vozim preko noci ili kad ga ugasim pa ponovo upalim.Kako mu kad "padne na pamet". U servisu su mi rekli da ENGINE ANTI POLUTTION SYSTEM FAULTY moze da bude vise stvari.Neki "RG" ventil,labmda sonda ili katalizator.Mene interesuje da li taj "RG" ventil moze da se cisti jer kod,na primer,FORD MONDEO dizel moze da se ocisti ali ne znam kakva je situacija kod CITROEN bezninca. Da li neko zna koliko kosta lambda sonda i koliko kosta ciscenje tog ventila,ako uopste moze da se ocisti.Cisto da znam,da li da ga bacim niz provaliju ili da ga popravljam.Rekli su mi u servisu da oni tacno mogu utvrde preko dijagnostike sta je u pitanju mada im ja bas nesto ne verujem.Ako moze neko neka mi objasni ili auto leti niz stenu.Unapred hvala!
Comment
-
-
Re: CITROEN C5 HPI 2.0 2001. god
Idi negde da ti ga zakrpe što je jeftinije moguće i čim možeš prodaj auto. Koliko sam ja mogao da vidim, PSA motori sa direktnim ubrizgavanjem, naročito te prve generacije, apsolutno nisu rentabilni. Zato i stižu iz inostranstva sa tako niskom cenom. Za sad ćeš uspeti da ga popravljaš, ali ako krene nešto ozbiljnije da se kvari, em nema mnogo servisa koji ih propisno sređuju, em su delovi preskupi. Ako ti se svideo C5, uzmi posle neki sa običnim 1.8 ili 2.0 16V motorima. Što se samog kvara tiče, stvarno može da bude više stvari. Ako misliš na EGR, on može da se sredi, ali ne verujem da je to u pitanju. Lambda sonda nije previše skupa, jer je u pitanju ona iza katalizatora, a sam katalizator vidim da si i ranije pominjao. Opet kažem idi u servis da ti ga samo dovedu u vozno stanje i što pre prodaj, nije slučajno što su odavno prestali da ugrađuju taj EW10D motor.
Comment
-
-
Re: CITROEN C5 HPI 2.0 2001. god
Dijagnostikovali su mi kvar.Kazu da je u pitanju EGR ventil ali da nije mehanicki kvar nego daje kompjuteru pogresnu informaciju.Potrebna mu je reinicijalizacija ( ako sam ih dobro razumeo).Promeni se nesto u samom kompjuteru i posle toga ga moram voziti 10-ak minuta autoputem na preko 4 ili 5000 obrtaja. Moze li mi neko blize objasniti o cemu se radi.
Comment
-
-
Re: CITROEN C5 HPI 2.0 2001. god
Originally posted by NenadBGDDijagnostikovali su mi kvar.Kazu da je u pitanju EGR ventil ali da nije mehanicki kvar nego daje kompjuteru pogresnu informaciju.Potrebna mu je reinicijalizacija ( ako sam ih dobro razumeo).Nisi napomenuo koja je kilometraza automobila, ali generalno EGR daleko brze "strada" kod dizelasa tako da mi je sumnjiv takav zakljucak. Ovo o "reinicijalizaciji" ne bih ni da komentarisem.
Da sam na tvom mestu prvo sto bih uradio to je da promenim servis. Kao drugo, u nekom normalnom servisu treba da se odradi dijagnostika preko OBD-a za PSA vozila i da se ocita tacan kog greske. Nakon toga ce i samim serviserima a i tebi biti mnogo stvari jasnije. Ovako mi sve zvuci kao klasicno zavlacenje i nagadjanje (prvo "neki" ventil, pa katalizator, pa sad EGR...) a sto je najgore voznja automobila u takvom stanju moze da ostavi ozbiljne posledice po sam motor. Dakle promeni servis pa kreni ispocetka...
Comment
-
Comment