Problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LDEX
    CBC Član
    • 24.10.2006
    • 73
    • Novi Beograd

    Problem

    U pitanju je auto fiat punto I 1.2, 60ks, 44kw, 8 ventila, 97 god.
    Evo sta je pocelo da mi se desava. U zadnja tri dana, pri paljenju tj. davanju kontakta na bravi, ne uvek svaki 10 ili 20 put, nema pravila, pumpa ne odradi pumpanje, mrtva, nema goriva u motor i kad se to desi ostanu mi na instrument tabli upaljene dve lampice. Gore mi brizgaljka i cod kljuc i nece da upali. Imam dva kljuca, crveni i plavi i sa oba mi se desava isto. Dovoljno je da vratim kljuc u nulti polozaj i izvadim ga iz kontakt brave i kad ga ponovo gurnem i okrenem da upalim sve u redu i auto upali normalno. U toku voznje nemam nikakvih problema, sve radi normalno.
    Da li neko moze da mi pomogne? Sta moze biti problem i kako ga resiti?


    Poruku izmenio: Valent Vudriga


    Poruku izmenio: Valent Vudriga
  • LDEX
    CBC Član
    • 24.10.2006
    • 73
    • Novi Beograd

    #2
    nije valjda da niko nije imao slican problem ili cak isti.
    hocu da pitam jel punto I ima ulozag brave ili nesto tome slicno, ili se menja cela kontakt brava, sumnjam i na nju?

    Comment

    • Tech
      CBC Senator XXL
      • 13.01.2008
      • 384
      • Novi Sad

      #3
      Crveni kljuc je "master" kljuc i on sluzi za memorisanje drugih kjluceva(mada mozes i paliti vozilo sa njim) dok je plavi iskljucivo za paljenje.Crveni kljuc drzi kuci a pali sa plavim.
      Imas problem sa CODE sistemom sto vec verovatno znas i sam.Postoji vise mogucih razloga za to.U praksi se ne retko desavalo da razlog takvom problemu budu losi kontakti na dzeksnama na imobilajzeru,sto ne mora obavezno znaciti da je i kod tebe.Pokusaj da ih naprskas sa sprejom za el. kontakte.
      U protivnom ako se problem ucesti treba raditi dijagnostiku,ispitati,proveriti...

      Comment

      • Tech
        CBC Senator XXL
        • 13.01.2008
        • 384
        • Novi Sad

        #4
        Originally posted by LDEX
        nije valjda da niko nije imao slican problem ili cak isti.
        hocu da pitam jel punto I ima ulozag brave ili nesto tome slicno, ili se menja cela kontakt brava, sumnjam i na nju?
        Brava nema veze sa time,ulogu igra antena kod-a koja se nalazi na njoj.

        Comment

        • simba
          CBC Početnik
          • 28.07.2008
          • 8
          • sombor

          #5
          najbolje resenje je uraditi takozvani immo off na automobilu
          to znaci da se iskljuci uredjaj koji prima kod iz chipa iz kljuca preko namotaja koji se nalaze na kontakt bravici i taj isti prosledjije kompjuteru motora da li je kod ok ako jeste upali pumpu itd itd i ti upalis auto, i sad je to pocelo da brljavi sto kod fiata zna cesto da zeza

          posle immo off-a, auto vise ne ocitava kod kljuc i pali kao sto pali stojadin (ne mislim lose i tesko nego bez kodova i tako toga )
          inace immo off se vrsi tako sto se u kompjuter motora prepravi dump ( memorija ) i jednostavno se presece linija koja vodi do immo boxa
          i to je to

          drugo resenje je popravka dali immo boxa ili kompjutera motora, posto namotaji u bravici jednostavno ne mogu da se pokvare (mozda ) a isto tako i chip u kljucu... mada ta druga solucija zna biti dosta skuplja, a da se kvar pojavi posle izvesnog vremena, tako da spremi izmedju 100-200eur, zavisi kako ko naplacuje i odradi prvu opciju

          pozzz

          Comment

          • LDEX
            CBC Član
            • 24.10.2006
            • 73
            • Novi Beograd

            #6
            kao sto znas na bravi se nalazi citac za cod i kabl koji ide u imo. taj kabl koji ide u imo ima tri pina na njemu. sva tri pina su bila labava tj. veoma slab kontakt izmedju klemica. iz zastitne plastike sam izvadio klemice i dotegao, namestio tako da ulaze na tesno. od tog trenutka cod radi kako treba, ugasi se, ni jedanput nije ostalo upaljena da gori.
            eto, u tom cucku je grmeo zec, ali smo mu doskocili.

            nadam se da ce ovo moje iskustvo pomoci jos nekome.

            Comment

            Working...
            X