Fiat Stilo 1.8 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tech
    CBC Senator XXL
    • 13.01.2008
    • 384
    • Novi Sad

    Fiat Stilo 1.8 16v

    Pozdrav,
    problem je Stilo 1.8 16v,oko 140 KS,2003.god,EOBD,MPI ubrizgavanje sa protokomerom i nepovratnim dovodom goriva,dve sonde iznad katalizatora i jedna ispod,varijabilno otvaranje usis. ventila,varijabilna usis. grana,COP(coil on plug) paljenje,motorizovani leptir(drive by wire)...nema EGR...

    Stranka se zali da motor gubi snagu i trza u voznji u sta sam se licno uverio.

    Kodovi gresaka se odnose na upravljanje motorizovanim leptirom i na potenciometar pedale gasa.Ne mogu se setiti brojeva kodova ali imam zapisano u servisu ako treba.Medjutim stranka tvrdi da je u nekom drugom servisu,izmedju ostalog pokusano i sa drugim leptirom i nije pomoglo.Centrala motora(ECU) ima softver najnovijeg datuma tako da je ne mogu flesovati/reprogramirati.

    Potrebno je znati da softver centrale motora hoce da postavi kod greske vezan za motor.leptir i kad je odaziv motora iz nekog razloga neodgovarajuci bez obzira na dva potencimetra u leptiru koja salju feedback(povratni) signal o polozaju istog.Znaci uzrok moze biti,a i ne mora,anomalija u radu motora.

    Povremeno se "cuje" varijator faze i mislim da je zreo za menjanje.Podpritisak na leru kad se ne "cuje" varijator oko 21-22 in/Hg dok je kad se "cuje" varijator oko 20 in/Hg.

    U voznji,kad je izrazen problem,voltaza obe L.sonde iznad kat-a se zakuca gore i integratori sondi odu u maksimalni minus dok u momentima kad nema problema voltaza sondi normalno osciluje i integratori su u granicama.Problem se javlja i na vecem i na manjem opterecenju motora.

    Ok,prema L.sondama imam konstantni manjak kiseonika u izduvu pri izrazenom problemu.Koji sve faktori mogu dovesti do toga i sta bi bio vas sledeci korak tj. kako se ponasati u takvoj situaciji?

    Problem nije resen,nije u pitanju kviz i vreme mi polako istice a i uporedo s tim radim i druga kola...

    Misljenja,ideje,komentari...
  • Gavra
    CBC Senator XXL
    • 06.03.2008
    • 2031
    • Beograd

    #2
    Voltaza MAF-a kada je izrazen problem je OK ili ne?

    Sta se desava sa vremenom ubrizgavanja kada je izrazen problem?

    Temperatura motora po ECT-u?

    Postoji li OIL presure switch?

    CMP actuator prosao test i ima dobru masu?

    Bobine su na njemu dvovarnicne ili svaki cilindar zasebno?

    Open ili closed loop sonde iza kata kada je problem prisutan?

    Ugao paljenja je gde sa izrazenim problemom?

    Otprilike bi ovim redom ja krenuo da skupljam informacije pa tek onda razmisljao sta cu dalje.
    Poslednji nek ugasi svetlo

    Comment

    • Tech
      CBC Senator XXL
      • 13.01.2008
      • 384
      • Novi Sad

      #3
      Pronadjen los kontakt/spoj na konektoru D24 na motoru.Nakon toga motor normalno radi vec dva dana medjutim zadrzacu ga jos malo s obzirom na retku ucestalost javljanja problema.

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #4
        Sto je kon. 24? Koju funkciju ima i kako je to utjecalo na ponasanje motora?

        Comment

        • Tech
          CBC Senator XXL
          • 13.01.2008
          • 384
          • Novi Sad

          #5
          Nije do konektora,problem se ponovio...u zurbi sam,javicu se...

          Comment

          • Boki Ar
            CBC Senator XXL
            • 11.11.2004
            • 2827
            • Aranđelovac
            • Vektra

            #6
            Konektor 24 je kod Stila spoj na osiguračko-relejnoj ploči kod akumulatora, značajan spoj koji zna često da pravi probleme. Treba pregledati i samu ploču unutra, ima 4 "sprata"...Tech, ako problem nije u samoj toj ploči, ispostaviće se da je ECU motora u problemu...

            Pozdrav!
            BP
            **********

            Comment

            • Tech
              CBC Senator XXL
              • 13.01.2008
              • 384
              • Novi Sad

              #7
              Originally posted by Dr Boca
              Konektor 24 je kod Stila spoj na osiguračko-relejnoj ploči kod akumulatora, značajan spoj koji zna često da pravi probleme. Treba pregledati i samu ploču unutra, ima 4 "sprata"...Tech, ako problem nije u samoj toj ploči, ispostaviće se da je ECU motora u problemu...

              Pozdrav!
              BP
              **********
              Hm,moguce...

              Comment

              • Tech
                CBC Senator XXL
                • 13.01.2008
                • 384
                • Novi Sad

                #8
                Originally posted by Dr Boca
                Konektor 24 je kod Stila spoj na osiguračko-relejnoj ploči kod akumulatora, značajan spoj koji zna često da pravi probleme. Treba pregledati i samu ploču unutra, ima 4 "sprata"...Tech, ako problem nije u samoj toj ploči, ispostaviće se da je ECU motora u problemu...

                Pozdrav!
                BP
                **********
                Da li si imao slicnih iskustava?
                Pozdrav

                Comment

                • Boki Ar
                  CBC Senator XXL
                  • 11.11.2004
                  • 2827
                  • Aranđelovac
                  • Vektra

                  #9
                  Odgovorio sam ti na osnovu istih..Stilo je odličan auto - za majstore...

                  Comment

                  • ada
                    CBC Senator XXL
                    • 04.06.2005
                    • 2375
                    • Novi Sad
                    • Svasta nesto

                    #10
                    sa ovom konstatacijom se slazem u podpunosti.
                    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                    Comment

                    • Tech
                      CBC Senator XXL
                      • 13.01.2008
                      • 384
                      • Novi Sad

                      #11
                      Pozdrav,
                      kad se ponovio problem prosli put,istovremeno su se upalile kontrol. lamp. na instrument tabli koje oznacavaju greske na VDC-u(ESP) i "CODE SECURITY" sistemu.Pomenuti kodovi gresaka u centrali VDC-a i Body racunaru su se odnosili na CAN komunikaciju sa centralom motora.Posumljao sam na napajanje,samu centralu...

                      Medjutim u jako retkim momentima kad je izrazen problem otkrio sam neispravnost bobine na 2.cil.(oscilogram ispod).

                      Vreme na dnu u ms.Braon kanal-vis.napon na 2.cil.
                      Crveni kanal-struja primara bobine 2.cil.

                      Bobina,u tim momentima,takodje nije prosla test sa spark-tester-om jer nije mogla indukovati preko 25kv.Strujna rampa potvrdjuje validnost driver-a bobine u ECU-u jer je kroz bobinu potekla potrebna kolic. struje i u odgovarajucem momentu je ista dovoljno brzo prekinuta(to merenje se ne vidi na ovom oscilogramu).Dokazano neispravna bobina je zamenjena novom.

                      Zanimljivo je da je mnogo ranije ista ta bobina,zajedno sa ostalim,prosla isti test bez problema indukujuci preko 80kv.Znaci da je otkazivala povremeno i retko i uglavnom kad se ugreje.

                      Jedino ostaje pitanje da li je to i jedini uzrok ili postoji jos nesto.Najvise mi smeta sto se problem tako retko javlja,tako da sta god uradis nisi siguran da li je to to.Vreme ce pokazati.Za sada,tri dana bez problema

                      Comment

                      • Gavra
                        CBC Senator XXL
                        • 06.03.2008
                        • 2031
                        • Beograd

                        #12
                        Stani malo,1.8 je EURO IV,odnosno ima konstantno pracenje missfire,na svim cilindrima.kako nije zapisao kod vezan za 2 cil.?
                        Pomenuti kodovi gresaka u centrali VDC-a i Body racunaru su se odnosili na CAN komunikaciju sa centralom motora.Posumljao sam na napajanje,samu centralu...
                        A jel mozemo da dobijemo kodove?

                        Jedino ostaje pitanje da li je to i jedini uzrok ili postoji jos nesto
                        Smem da se kladim da postoji jos nesto.
                        Poslednji nek ugasi svetlo

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #13
                          Stani malo,1.8 je EURO IV,odnosno ima konstantno pracenje missfire,na svim cilindrima.kako nije zapisao kod vezan za 2 cil.?
                          Da bi PCM kodirao trokirajuci cilindar, trokiranje mora preci odredjeni prag intenziteta. Cesto puta se trokirajuci cilindar moze vidjeti na parametrima skenera; postoji tzv. misfire graphing. Naravno tu su i osciloskopovi.
                          Prilog tema: http://cbc.rs/forum/viewtopic.php?t=17809

                          Comment

                          • Tech
                            CBC Senator XXL
                            • 13.01.2008
                            • 384
                            • Novi Sad

                            #14
                            Originally posted by gavra
                            Smem da se kladim da postoji jos nesto.
                            Slazem se da je moguce da postoji jos neki problem osim bobine ali mene interesuje na osnovu cega si tako siguran da ona ne moze biti i jedini uzrok?Zato sto nema "misfire" koda za taj cilindar,zbog ostalih registrovanih kodova gresaka ili nesto trece?
                            Imas nesto drugo na umu kao moguci problem?

                            Comment

                            • Gavra
                              CBC Senator XXL
                              • 06.03.2008
                              • 2031
                              • Beograd

                              #15
                              Originally posted by Tech
                              Imas nesto drugo na umu kao moguci problem?
                              Pa jako tesko da bi ta bobina napravila kodove u CAN magistrali.

                              Verovatno neki od releja ili modula povremeno dobije kratak spoj sa + ili napravi otvoreno kolo negde u ozicenju i onda pocne da se zaglupljuje.

                              Sad ovako iz glave bez kodova i uvida u samo stanje auta,ne znam konkretno u cemu je problem,ali mislim da ga je 99% napravio neki od prethodnih "servisera".Onako po iskustvu,nevazno sto je STILO.

                              Sad cekamo kodove,i tebe da probas da ih izazoves pa da nam kazes sta je okidac za trzanje i gubitak snage.

                              i naravno podatke koje sam trazio u prvom postu
                              Poslednji nek ugasi svetlo

                              Comment

                              Working...
                              X