Pozdrav,
problem je Stilo 1.8 16v,oko 140 KS,2003.god,EOBD,MPI ubrizgavanje sa protokomerom i nepovratnim dovodom goriva,dve sonde iznad katalizatora i jedna ispod,varijabilno otvaranje usis. ventila,varijabilna usis. grana,COP(coil on plug) paljenje,motorizovani leptir(drive by wire)...nema EGR...
Stranka se zali da motor gubi snagu i trza u voznji u sta sam se licno uverio.
Kodovi gresaka se odnose na upravljanje motorizovanim leptirom i na potenciometar pedale gasa.Ne mogu se setiti brojeva kodova ali imam zapisano u servisu ako treba.Medjutim stranka tvrdi da je u nekom drugom servisu,izmedju ostalog pokusano i sa drugim leptirom i nije pomoglo.Centrala motora(ECU) ima softver najnovijeg datuma tako da je ne mogu flesovati/reprogramirati.
Potrebno je znati da softver centrale motora hoce da postavi kod greske vezan za motor.leptir i kad je odaziv motora iz nekog razloga neodgovarajuci bez obzira na dva potencimetra u leptiru koja salju feedback(povratni) signal o polozaju istog.Znaci uzrok moze biti,a i ne mora,anomalija u radu motora.
Povremeno se "cuje" varijator faze i mislim da je zreo za menjanje.Podpritisak na leru kad se ne "cuje" varijator oko 21-22 in/Hg dok je kad se "cuje" varijator oko 20 in/Hg.
U voznji,kad je izrazen problem,voltaza obe L.sonde iznad kat-a se zakuca gore i integratori sondi odu u maksimalni minus dok u momentima kad nema problema voltaza sondi normalno osciluje i integratori su u granicama.Problem se javlja i na vecem i na manjem opterecenju motora.
Ok,prema L.sondama imam konstantni manjak kiseonika u izduvu pri izrazenom problemu.Koji sve faktori mogu dovesti do toga i sta bi bio vas sledeci korak tj. kako se ponasati u takvoj situaciji?
Problem nije resen,nije u pitanju kviz i vreme mi polako istice a i uporedo s tim radim i druga kola...
Misljenja,ideje,komentari...
problem je Stilo 1.8 16v,oko 140 KS,2003.god,EOBD,MPI ubrizgavanje sa protokomerom i nepovratnim dovodom goriva,dve sonde iznad katalizatora i jedna ispod,varijabilno otvaranje usis. ventila,varijabilna usis. grana,COP(coil on plug) paljenje,motorizovani leptir(drive by wire)...nema EGR...
Stranka se zali da motor gubi snagu i trza u voznji u sta sam se licno uverio.
Kodovi gresaka se odnose na upravljanje motorizovanim leptirom i na potenciometar pedale gasa.Ne mogu se setiti brojeva kodova ali imam zapisano u servisu ako treba.Medjutim stranka tvrdi da je u nekom drugom servisu,izmedju ostalog pokusano i sa drugim leptirom i nije pomoglo.Centrala motora(ECU) ima softver najnovijeg datuma tako da je ne mogu flesovati/reprogramirati.
Potrebno je znati da softver centrale motora hoce da postavi kod greske vezan za motor.leptir i kad je odaziv motora iz nekog razloga neodgovarajuci bez obzira na dva potencimetra u leptiru koja salju feedback(povratni) signal o polozaju istog.Znaci uzrok moze biti,a i ne mora,anomalija u radu motora.
Povremeno se "cuje" varijator faze i mislim da je zreo za menjanje.Podpritisak na leru kad se ne "cuje" varijator oko 21-22 in/Hg dok je kad se "cuje" varijator oko 20 in/Hg.
U voznji,kad je izrazen problem,voltaza obe L.sonde iznad kat-a se zakuca gore i integratori sondi odu u maksimalni minus dok u momentima kad nema problema voltaza sondi normalno osciluje i integratori su u granicama.Problem se javlja i na vecem i na manjem opterecenju motora.
Ok,prema L.sondama imam konstantni manjak kiseonika u izduvu pri izrazenom problemu.Koji sve faktori mogu dovesti do toga i sta bi bio vas sledeci korak tj. kako se ponasati u takvoj situaciji?
Problem nije resen,nije u pitanju kviz i vreme mi polako istice a i uporedo s tim radim i druga kola...
Misljenja,ideje,komentari...
Comment