kao prvo ispričavam se što sam otvorio novu temu za problem koji sam već iznio u drugoj sobi koja je čini mi se znatno manje posječena od ove(ako je protivno pravilu foruma onda molim admina da briše prethodnu temu a ostavi ovu)..pa eto,kao što sam naslov kaže imam problem sa povremenim dizanjem okretaja na 2000.Vodio sam ga na dijagnostiku i kompjuter nije izbacio nikakvu grešku.Ovo siroće od mog mehaničara je čistio garež sa klapne za koji on tvrdi da se nakupio od vožnje na plin..upalio auto nakon toga i sve radi kako treba..sljedeći dan upalim i okretaji se zakucaju na 2000 i neće nikako da padne..uopće ne moram da stišćem gas da bi išao 40-50..naravno ne trebam ni pričat kako mi je teško kočit kad se približim semaforu jer je automatik pa ne mogu stisnut spojku kako bi rasteretio kočnice..da razjasnim..mislim da moj auto nema motorić ler gasa niti sajlu gasa tako da u startu eliminiram te dvije opcije..za protokomjer i lambda sondu nisam siguran.Nakon što ugasim auto i ponovo ga upalim zna se sve vratit u normalu..moje mišljenje je da je pošandrcala elektronika i pokušat ću da je resetiram odspajanjem + kleme sa akumulatora.Motor je 3.5l v6.
Povišen broj okretaja u praznom hodu na Hondi Legend 98 god
Collapse
X
-
Re: Povišen broj okretaja u praznom hodu na Hondi Legend 98 god
Vuče falš vazduh...?
Jel se isto ponaša i na benzinu i na plinu?"..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."
Comment
-
-
Re: Povišen broj okretaja u praznom hodu na Hondi Legend 98 god
Očiščen je motorić ler gasa i sad je bolje.Skoro ko prije medjutim ima još jedna anomalija.Nakon što ga u leru zaturiram okretaji ne ostaju na 900 okretaja nego na 1000.Na plinu se ponaša isto ko i na benzinu.Prije je bio prazan hod do 2000 o a sada je puno bolje.Sumnjam da su mi prije 2 tjedna na servisu ulili previše ulja i dan poslije su počeli problemi.Čišćena je usisna klapna,motorić ler gasa,dijagnostika ne javlja grešku.Još jedino sumnja pada na IS ventil.Možda i njega treba očistiti:Indikativno je što su se problemi počeli javljati dan nakon servisa a prije toga 10 godina nije bilo nikakvih problema.Možda i griješim...nadam se ..fakturirano mi je 5 l ulja za 3.5litreni v6 motor a da li je sve uliveno pojma nemam..
Comment
-
-
Re: Povišen broj okretaja u praznom hodu na Hondi Legend 98 god
Razliku između 900 i 1000 obrtaja na kazaljci ne možeš da primetiš,osim ako nemaš neki digitalni pokazivač. Kazaljka uglavnom laže,i tačniji broj obrtaja ja mislim da samo skener može da pokaže,reko bih da ti je ler normalan. Možda ga baš nisu uglancali.
Ako su ti smirili auto sad,nemoj da brineš toliko nego gas v patos"..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."
Comment
-
-
Re: Povišen broj okretaja u praznom hodu na Hondi Legend 98 god
Originally posted by Rendjo..fakturirano mi je 5 l ulja za 3.5litreni v6 motor a da li je sve uliveno pojma nemam..Live together, die alone.
Comment
-
-
Re: Povišen broj okretaja u praznom hodu na Hondi Legend 98 god
A da kupis ti novi step motor, posto si ovaj verovatno kasno ocistio, ako nije egzoltican, ti si bese vec naruciavao brizgaljke preko e-baya koliko se secam.
A drugo jel si ti siguran da ste ispostovali proceduru za reset to jest rekalibraciju ili adaptaciju kako se jos kaze, koracnog motorica za hondine motore.
Comment
-
-
Re: Povišen broj okretaja u praznom hodu na Hondi Legend 98 god
Evo pogledat ću na e-bayu..a jel mi ko može reć tehnički izraz na engleskom za taj motorić da ne naručim nešto krivo?Moglo bi se isplatit..dolar je još uvjek slab...recimo sa Acure RL..Da vidimo o čem se radi pa da izračunam i druga davnja tipa carine,porezi,poštarina
Comment
-
Comment