Probano u smislu da je dzek odspojen i vizuelno pregledano da li su kontakti u redu tj. da li su razradjeni tako da nemaju dobro prianjanje, a i majstor je rekao da je to prvo sto su uradili prilikom dijagnostike.
Da rezimiramo:
- "greska" se pojavljuje u periodu novembar-mart tj. tako je bilo u periodu 2007-2008, a ponovo se pojavila u novembru 2008 pa se nadam da ce u martu i da prestane.
- ako se automobil pali totalno hladan (tj. ako je predhodno vece ugasen a da lampica nije gorela), MIL se nece upaliti.
- ako ujutro napravim jednu kracu voznju tako da skazaljka temperature pocne da raste, nakon toga napravim pauzu od recimi sat vremena (motor tj rashladna tecnost se ne ohladi potpuno, to znam zbog toga sto motor brze dostigne radnu temperaturu nego kada je potpuno hladan), dam kontakt skazalja se nakon stratovanja kao "prikuca" jos nize nego da je na nuli, pali se ventilator (koji radi jedno 30-tak sekundi, nakon toga se skazaljka vrati na nulu) i MIL lampica i ostaje da gori. Dok je lampica upaljena ne primecujem da se ista neobicno desava sa kolima. Napominjem da kola vozim stalno samo u lokalu tj. relacije su mi kratke.
Ako su Vam potrebni jos neki podaci, javite se.
Hvala svima unapred
PS. Ovo me izludjuje. Sve moguce i nemoguce sam procitao na net-u
ventilator se pali i kad je motor nezagrejan samo kad izgubi komunikaciju na liniji davac-racunar.postovima nemozemo popraviti auto ili da se dobro isprovererava ili promeni majstora
Comment