STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #16
    Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

    probao sam ja to sa karbklinerom. resenje kratkog daha tj dan dva kao ok i onda opet pocne da zeza. uz to, klapna bila savrseno cista tako da ne znam sta smo ustvari i cistili.
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • Yuguar
      CBC Član
      • 24.10.2009
      • 23
      • Beograd

      #17
      Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

      Desavalo se na dosta motora sa elektricnim leptirom...jednostavno previse kasno skoci leptir...tj desavalo se dva slucaja..kad sam ih testirao i gledao u leptir dok se to desava....ide ovako...das gas on je otvoren...pustis gas zatvara se skroz(fuel cutoff) i onda na 1200 bi trebalo da se "otvori" medjutim ili kao da poskoci..tj vise se otvori nego sto bi trebalo a ecu otvara dizne "manje"..tj siromasna smesa i sstrese se se i ugasi...ili jednostavno otvori leptir kasno...sve i svasta smo probavali..pomagala je jedino zamena celog uredjaja (imali smo prilike da skinemo s drugog koji radi pa da probamo) ili mala rupica jer on na leru nije skroz zatvoren vec kontrolise smesu i rupica mu ne smeta tj adaptira se (pritvori malo) a kad je kocenje motorom i ovako i onako gasi dizne a malko vazduha sto protrci nije frka a pomaze kod ponovne aktivacije dizni. Najbolje bi bilo da navatas nekog raspolozenog s foruma da uradite "swap" za probu..

      Comment

      • lazzar
        CBC Član
        • 09.05.2007
        • 82
        • Beograd, Vidikovac

        #18
        Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

        Tema se ponovo diže iz mrtvih...

        @low rider
        mislim da nisi čitao dovoljno pažljivo sve što sam pisao da je rađeno...
        Odgovor na pitanje - ne dešava se u slučaju koji si opisao.

        Probao sam sve što predlažeš osim direktne zamene sa nekim ispravnim ispravnim leptirom gasa - neshaoct, čujemo se ovih dana, danas palim na teren dva-tri dana, ali se vidimo kod mikija možda već za vikend (ili kad njemu bude odgovaralo) i probamo da rešimo rebus.

        Comment

        • low rider
          CBC Senator XXL
          • 03.04.2006
          • 613
          • Beograd

          #19
          Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

          Jesam, procitao sam sta si uradio i napisao ti sta bih ja uradio. Nema tu izmisljanja tople vode. Verovatno svi mogu da napisu par instant resenja, zameni ECU, zameni leptir, zameni celu usisnu sa diznama, ali to je puko pogadjanje bez dijagnostike.
          Ako ne prijavljuje greske senzora, ne znaci da su oni ispravni, niti da je sve ok sa ECU-om i instalacijom.

          Da li dobija gorivo na tim obrtajima i da li se leptir otvara, jos uvek ne znas.
          Merenjem pritiska za vreme desavanja probelema moze da detektujes otvaranje klapne, kao i mehanicku ispravnost motora ili zapusenost katalizatora. Isto tako mozes da pratis vrednost TPS, da vidis da li se leptir stvarno otvara na 1400rpm. Da li se dizne ukljucuju...

          Karb cistac na neki nacin cisti celu usisnu granu.

          Zurim,

          Comment

          • lazzar
            CBC Član
            • 09.05.2007
            • 82
            • Beograd, Vidikovac

            #20
            Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

            Jos uvek nista...
            Kako sam pretodno napisao negde, malo sam se ulenjio jer sam potpuno navikao na situaciju i gledam je kao na "feature" a ne na bug. Malo kasnije pritiskam kvacilo i brze šaltam brzine...

            Zvao sam Gavru jedan dan na telefon sa sajta ali ga nisam našao - poslacu mu PP pa mozda se nesto organizujemo.

            'Ebiga, jos uvek sam potpuno ubeđen da je stvar do struje, a ne mehanike. Naravno, ne bežim od toga da probamo i zamenom sistema, samo moram da nađem vremena, ne zavisi samo od mene - moram da cimam momke u servisu, nekog za hardver (zapazi kako vešto izbegavam da krstim DBW - IAC - NBA - ...).

            Javiću sigurno šta ima novo - samo da bude nešto novo.

            Comment

            • anamaki1
              CBC Početnik
              • 25.09.2009
              • 5
              • pb

              #21
              Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

              lazzar,

              Navescu ti imena osoba koji imaju ISTI problem, a trazili su pomoc od "DeltaAuto" Bgd. na SITE "www.fiat.rs".
              Ako mozes, kako sa njima stupiti u kontak (ili nekog od njih poznajes) - prenesi nam OVDE njihova resenja problema.

              Zoran Kosic, fiat STILO 1.8 16v -12.05.2009,
              Miljan Trajkovic: STILO 1.6 16v- 04.04.2009,
              Milisav Vujovic: STILO 1.8 16v- 03.02.2009,
              Darko Djalovic: STILO 1.8 16v- 01.08.2009,
              Milisav Vujovic: STILO 1.8 16v- 03.02.2009,
              Mios Markovic: STILO 1.6 16v- 01.05.2009,
              Miroslav Kanjuga: STILO 1.8 16v- 02.04.2009,
              Dejan Vucevic BRAVO 1.6 16V -02.04.2009,
              Branislav Sekulovic PUNTO MK2 16V - 13.10.2009.

              Napoomeinjem ovi datumi su dati da bi se lakse orjentisao, ako budes ih trazio na pomenutom sajtu u rublici "PITAJTE SERVISERA"

              Poz.

              Comment

              • siny
                CBC Početnik
                • 05.01.2009
                • 2
                • Planeta Zemlja

                #22
                Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

                Izvinjavam se što dižem temu iz mrtvih, a možda baš i nisam na pravim mestu, ali ipak da pitam: pošto se meni na Hondi Civic 1.4 2000 godište dešavaju potpuno iste stvari (i naučio sam da se u vožnji ponašam isto kao llazar, tj. stiskam kvačilo u poslednjem trenutku) pa me zanima da li je originalni pokretač teme uspeo da reši svoj problem i kako?

                Naravno, čistio sam i menjao sam sve što se dalo zameniti bez generalke....

                Comment

                • lazzar
                  CBC Član
                  • 09.05.2007
                  • 82
                  • Beograd, Vidikovac

                  #23
                  Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

                  Nisam...

                  U međuvremenu mi je crkao regler i ostao sam na putu jednom - sređeno...

                  Siguran sam da je do sklopa alternatora problem, ali ne mogu da nađem nikoga ko bi mi pozajmio svoj ili omogućio da probam neki ispravan. Novi košta oko 400€ - po ePer-u, a polovan je oko 100€ - po Šapcu. Pošto varijanta kupovine novog za sada ne dolazi u obzir, više mi se sviđa opcija remonta ovog alternatora nego kupovina polovnog - upravo iščitavam temu
                  " Portal ‹ Index foruma ‹ Kvarovi, popravke i održavanje ‹ Elektro odeljenje ‹ Alternator "
                  i možda nađem nešto intersantno.

                  Unapred sam zahvalan ako neko pošalje preporuku za servis koji remontuje alternatore. Da li neko ima iskustva "http://www.bendix.co.rs.html"?

                  Pozdrav.

                  Comment

                  • lazzar
                    CBC Član
                    • 09.05.2007
                    • 82
                    • Beograd, Vidikovac

                    #24
                    Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

                    Juče sam se malo igrao - čistio sam onaj konektor (D4 valjda...) ispod table sa osiguračima pored akumulatora. Očistio i kontakte na tabli sa osiguračima - ona dva dugačka.
                    Nisam dobio nikakvo poboljšanje - sve se isto dešava kao i pre.

                    Možda je jedina novost (bar za mene, ne sećam se da sam pre to primetio) to što kad u mestu držim broj obrtaja u leru na ~2500 i pustim papučicu gasa, a uključio sam maltene sve što se moglo uključiti (osim što nije uključen ventilator za hlađenje motora - mrzelo me da čekam), sistem se normalno ponaša, tj. ne dolazi do preteranog pada broja obrtaja. Probano i na benzinu i na plinu, nema osetljive razlike.
                    Stvar se dešava samo u vožnji - proverio (i nažalost potvrdio) jutros...

                    Comment

                    • Stratos
                      CBC Senator XXL
                      • 10.09.2008
                      • 2594
                      • Novi Sad

                      #25
                      Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

                      Hajde probaj da li je problem izražen i kada je uključena klima (automatski režim ako je digitalna). Sporije zatvara klapnu-leptir gasa kada je uklučena klima pa je moguće da će problem biti manje izražen do čak i nestati.

                      Comment

                      • lazzar
                        CBC Član
                        • 09.05.2007
                        • 82
                        • Beograd, Vidikovac

                        #26
                        Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

                        Problem ne postoji kad radi klima...

                        Definitivno potvrdio jutros - kad automobil stoji, sve je pouključivano od el. potrošača (i ventilator motora), u ler se ulazi skoro savršeno, koliko god da se podigne broj obrtaja pritiskom na papučicu gasa i nezavisno od pogonskog goriva (plin ili benzin).

                        Kad je automobil u pokretu, na ~2500 rpm, pritsnem kvačilo i držim ga -> broj obrtaja pada.
                        Opet, na ~2500 rpm, pritisnem i pustim kvačilo -> obrtaji padnu.
                        Opet, krećem se u leru, ništa ne radim sa kvačilom, dodam gas i pustim (samo da podignem broj obrtaja) -> broj obrtaja pada previše.
                        Brzine o kojima pričam kad je automobil u pokretu su u rasponu 30~60 km/h. Nisam se igrao da pronađem koja je granična brzina kad se ovo dešava...

                        Stvar je savršeno ponovljiva i na plin i na benzin, osim što na benzinu treba da uključim još jedan veći elektro potrošač da bi pojava bila izraženija. Ako nema elektro potrošača, broj obrtaja padne do oko 500 rpm, pa se onda smiri.

                        Comment

                        • Stratos
                          CBC Senator XXL
                          • 10.09.2008
                          • 2594
                          • Novi Sad

                          #27
                          Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

                          E sada sve to isto proveri,ali u zavisnosti od temperature motora.Dok je hladan i radi "pod saugom" tj sa povećanim brojem obrtaja na leru- nema problema, ali se problem javlja u režimu dok se ne postigne radna temperatura-gasi se,kada se postigne radna temperatura onda se ne gasi, ali variraju obrtaji? Da li je tako? Ako je tako,onda je problem moguće rešiti čišćenjem mehanizma pokretačkog motora leptira gasa sa strane kućišta leptira gasa i finom doradom samog diska leptira.Naime,problem je prilikom naglog otpuštanja leptira gasa od strane ECU klapna zatvori skroz i često ostane zaglavljena u zatvorenom položaju.Manifestaciju potvrđuje i činjenica da ponekad teško startuješ motor posle samogašenja ili obrtaji variraju nenormalno posle ponovnog startovanja motora.
                          Jesam li ikome pomogao?

                          Comment

                          • lazzar
                            CBC Član
                            • 09.05.2007
                            • 82
                            • Beograd, Vidikovac

                            #28
                            Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

                            Bojim se da nisi, ali hvala ti na odgovoru.

                            U zavisnosti od temperature motora - sve je OK dok se motor ne zagreje. Ja pretpostavljam da je tada zadati broj veći od ~730 rpm koliko je kod zagrejanog motora.
                            Kad se motor zagreje do radne temperature (polovina skale), tada dolazi do preteranog pada broja obrtaja - NE OSCILACIJA - i ponekad do gašenja u pretodno pomenutim i objašnjenim situacijama (da se ne ponavljam...).

                            Čišćenje meanizma leptira ponovljeno nebrojeno puta, bilo u samostalnoj ili profesionalnoj varijanti sa sve softverskim resetom (rotafonika - ako nisam pogrešio) kroz Examiner - suštinski napredak nije postignut.

                            Motor nikad ne startujem teško posle samogašenja - otkud ti to?
                            Obrtaji ne variraju posle ponovnog startovanja motora.

                            A ako si još i mislio da stalno držim uključenu klimu dok vozim...

                            Comment

                            • legenda
                              CBC Senator XXL
                              • 28.03.2009
                              • 1345
                              • Beograd

                              #29
                              Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

                              Nisam skroz pratio temu,ne znam da li si proveravao,ali meni ovo mirise na centralnu jedinicu...mislim da ona pravi problem,ukoliko je sa leptirom i kompletnim sistemom ubrizgavanja sve u redu...da nije chipovan auto,pa je nesto pogresno odradjeno ili je pregoreo neki relej...u krajnjem ako nista ne uradis,noga pola gas pola kocnica,mini turaza dok ne uspostavi obrtaje ili medjugas...jbg,sta da se radi

                              Comment

                              • lazzar
                                CBC Član
                                • 09.05.2007
                                • 82
                                • Beograd, Vidikovac

                                #30
                                Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

                                Da, ECU je jedna opcija ali meni ne toliko verovatna... Isto tako sam bio ubedjen da je problem do struje direktno - znači alternator i slično, ali više nisam (zbog razlike u ponašanju kad se auto kreće i kad stoji).
                                Kod ECU-a ću pre probati skidanje i pregled ploča, eventualno prelemljavanje čipova i slično, pa ako ni to ne upali tek onda sledi zamena.

                                I još jedna stvar - molim vas da mi ne dajete savete tipa vožnja pod klimom ili desna noga i na kočnicu i na gas istovremeno... Tema je započeta odavno, znači da i problem dugo traje. Probao sam sve i svašta, ispred napisao (i opisao) da znam kako da zaobidjem problem da se ne manifestuje u 99% slučajeva. Mene interesuje da nađem UZROK problema i da razumem zašto se dešava ovo što se dešava, te vas molim da komentare usmerite u tom smeru. Pomoć tipa saveta šta da radim da se to ne oseti mi ne treba...

                                Comment

                                Working...
                                X