STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ji 4Tze
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2006
    • 806
    • bg
    • Honda CR-V 4WD

    #31
    Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

    Ne znam konstrukciju motora ali možda je problem u vezi između klime i alternatora, tj. ako se pogone istim kaišem?
    Ako problema nema kada radi klima, opterećenje na kaišu je veće i struja je ok... itd, lupam ali možda ima neke veze?

    Comment

    • Stratos
      CBC Senator XXL
      • 10.09.2008
      • 2594
      • Novi Sad

      #32
      Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

      Imao sam sličan problem kod poznanika i simptomi su bili kao što sam opisao. Rešio sam tako što sam uradio to što sam već naveo.
      Ne,nisam ti savetovao da voziš stalno sa klimom,mada je kod mene uvek na full automatic tako da ni neznam šta se pali i gasi.

      Comment

      • legenda
        CBC Senator XXL
        • 28.03.2009
        • 1345
        • Beograd

        #33
        Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

        Probaj da zamenis kompletan dbw sistem,ono barem da probas...ako ne pomogne,onda c.jedinicu,probas od nekoga drugu...ako ni to ne pomogne,onda ga prodas meni ispod cene ...p.s.reci ti meni,da li si ti priveo nesto u taj auto(mozda je do toga) ...i nemoj da se ljutis

        Comment

        • eudriver
          CBC Početnik
          • 18.05.2010
          • 2
          • Beograd

          #34
          Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

          lazzare da li je problem resen sa opadanjem obrta? Ja vozim mareu 1.6 i imam isti problem vec dve godine. Navikao sam na voznju ali to nije resenje. Ako si jos uvek aktivan sa ovom temom mogu da opisem moje simptome pa mozemo jedan drugog da asociramo na neki problem. Inace ja sam menjao step motor zajedno sa senzorom za protok vazduha (to sve je uliveno u jedan deo) ali nije pomoglo. Skoro da sam 100 posto siguran da je u pitanju struja i to na nekom releju ili kontaktu i to na delu gde informacija izlazi iz racunara ili nije od znacaja za njega pa ga ne belezi. E sad...

          Comment

          • lazzar
            CBC Član
            • 09.05.2007
            • 82
            • Beograd, Vidikovac

            #35
            Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

            Aktivan sam, aktivan sam...
            Problem nije rešen.
            Pričaj slobodno...

            Moje pitanje za tebe je da li ti se to dešava i kad stojiš u mestu? Probaj da u mestu pouključuješ potrošače, uvedeš ga u visoke obrtaje, malo ih držiš, pa onda pustiš da padnu. Kod mene je stvar u redu kad stojim u mestu.

            Jedna od varijanti je da je problem vezan za neki deo koji je vremenom zamenjen. Pogledaj na ePER-u, videćeš da je masa delova koji mogu da budu uzrok vremenom zamenjena nekim drugim. Problem se retko javlja kod vozila 2003. i mladje - pogledaj po stranim forumima. Samim tim je i (siguran sam) softver zamenjen, a ovde naći update firmware-a za njega je vrlo teško(nisam nikad pitao u DELTI da li rade tu vrstu intervencije). Dovoljno je jednom timer-u da produžiš neko vreme, dodatno isfiltriraš neku informaciju i da dobiješ potpuno drugačije ponašanje...
            Lista ECU update-a: http://www.f-autronica.it/aggecu.htm?a

            Comment

            • eudriver
              CBC Početnik
              • 18.05.2010
              • 2
              • Beograd

              #36
              Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

              Kada stojim u mestu sve je ok. Bio sam prosle godine dva puta na dijagnostici i nista. Znaci samo kada sam u fazi kocenja tj. u leru pred kocenje, kada pritisnem kvacilo ponekad obrtaji padnu do 500 pa se vrate a ponekad se i ugasi.
              E sad, ja sam jos i osetio da se samo kada je vozilo u pokretu po inerciji (nije u leru nego recimo u 4 brzini) i kada ne pritiskam ni jednu papucicu, osetim kao da cimne jednom ili dva puta i nastavi normalno. Verujem da kada ce to desi a ja pritisnem kvacilo da promenim brzinu nastaje padanje obrta. Ja ne mogu da osetim da li je to bas u tom trenutku jer ne cimne vec se ugasi. Napominjem da se to ne desava cesto ali se desi. I druga stvar, poceo sam da razmisljam da li ima veze sa temperaturom tj. da li je neki element (mislim na elektroniku) vremenom izgubio svojstvo. Bas ovih dana sumnjam na relej koji se nalazi na kontaktu i koji povezuje par uredjaja ali ne mogu da tvrdim. Preko njega se napaja bobina i dizne pa mi se cini da kada kroz njega ne prodje struja (a to ne mogu da verujem) jedan od tih uredjaja jednostavno stane i ne moze da se povrati u normalan rezim ukoliko sam pritisnuo kocnicu. Cistio sam i kontakte oko osiguraca, na bobini i svim senzorima.
              Eliminisao sam mogucnost da je u pitanju racunar jer bio on i u nekom drugom rezimu to isto uradio a meni sa do desava samo u slucajevima koje sam obisao. Nasao sam semu vodova i uredjaja za mareu i pratim svaki vod gde ide i analiziram mogucnost sta moze da se desi. Ali ipak mi treba pomoc.

              Comment

              • Stratos
                CBC Senator XXL
                • 10.09.2008
                • 2594
                • Novi Sad

                #37
                Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

                Ta dva automobila nemaju iste sisteme regulacije lera. Blokovi motora i glave su isti sve ostalo nije ni slično. Mada,problemi jesu slični .

                Comment

                • crnisale
                  CBC Početnik
                  • 22.09.2009
                  • 3
                  • Novi Sad

                  #38
                  Re: STILO 1.6, 2001g, 103 KS, rpm padaju previše!

                  Evo i ja da se prikljucim i ozivimo temu opet.U sklopu klapne gasa postoji pred motora i potenciometar na osnovu koga ECU odredjuje polozaj leptira gasa.Na pinovima 1,2 i 5,6 su izvodi sa potenciometara,a 3 i 4 su napajanje motora.
                  Ja mislim da je kod mene ovaj problem u zacetku.Desava mi se u voznji na vrh gasa da motor trokira kao da mu na momente dodajem i oduzimam gas.Kad krecem nekad gas kao da se pojaca vise nego sto ga pritiskam ,a onda knedla.Prvo sam mislio da su dizne,ali u medjuvremenu sam ubacio tng i isto se desava i na tng-u.
                  Prvo sam pregledao papucicu gasa i otvorio i naprskao potenciometar masnim kontakt sprejem(ne WD) .Premerio potenciometar i kako povecava otpor.Malo se bolje ponasa ono vezano za knedlu.
                  Sada sam rastavio mehanizam leptira gasa,ali do potenciometra nisam mogao da dodjem.Heh napravili su ga tako da tu ne mozes nista da uradis.Naprskao i sve vratio nazad.Izmerio kako povecava otpor i ovako:
                  -leptir gasa nije potpuno zatvoren,to je nulti polozaj-otpor oko 1700 ohm
                  -polako otvaram leptir otpor skoci na 1800 ohm pa onda padne na 1746 i dalje raste bez skokova do 3000 ohm (pin 1i 2,isto i na 5 i 6)
                  -kada leptir guram u suprotnom smeru,da se skroz zatvori otpor polako opada do1400 ohm.
                  Vizuelnim pregledom na podali gasa nisam uocio istrosenost grafita,a ovde nisam mogao da pridjem.
                  Da li je neko to merio? Mozda je to problem? E sad ,da li staviti polovan deo koji koji je isto na izdisaju ili novi pitanje je sad.
                  Ne zaboravite da svako dodavanje gasa metalni klizac klizi po grafitu,a kako je sam pocetak najcesce funkciji tako se i vise trosi .Kvalitet

                  Comment

                  Working...
                  X