BMW E39 '01 530d ne pali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nenandi
    CBC Član
    • 14.03.2009
    • 29
    • Vr.banja

    BMW E39 '01 530d ne pali

    Pali kada je hladan, kada se zagreje nece da upali dok se temperatura ne spusti u plavo.
    Izbacuje dve greske "ne radi senzor pracenja brzine vozila" i "neispravan senzor kolicine vazduha, mase"
    Hvala!!!
  • MN026
    CBC Senator XXL
    • 18.01.2009
    • 348
    • SMEDEREVO

    #2
    Re: BMW E39 '01 530d ne pali

    jel si profi ili amater -oitam da bih znao o cemu mozemo da pricamo

    Comment

    • nenandi
      CBC Član
      • 14.03.2009
      • 29
      • Vr.banja

      #3
      Re: BMW E39 '01 530d ne pali

      Originally posted by MN026
      jel si profi ili amater -oitam da bih znao o cemu mozemo da pricamo
      Malo bi bilo neskromno da kazem da sam profi, jer ne verujem da bi bilo ko mogao da kaze da je stvarno profi, ja sam negde izmedju.
      Poz!

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        #4
        Re: BMW E39 '01 530d ne pali

        ..profi=zivis od tog posla
        ..amater=ne zivis od tog posla

        ...svejedno,valja pogledati koji je pritisak u railu kada nece da upali i prekontrolisati preliv na diznama..nakon toga bi se moglo dalje diskutovati...

        Comment

        • nenandi
          CBC Član
          • 14.03.2009
          • 29
          • Vr.banja

          #5
          Re: BMW E39 '01 530d ne pali

          Originally posted by dieselman
          ..profi=zivis od tog posla
          ..amater=ne zivis od tog posla

          ...svejedno,valja pogledati koji je pritisak u railu kada nece da upali i prekontrolisati preliv na diznama..nakon toga bi se moglo dalje diskutovati...
          =Zivim
          Pritisak u railu je odgovarajuci, i pritisak pred pumpe je ok, nema skoro nikakvih bitnih odstupanja od definisane vrednosti.
          ???

          Comment

          • MN026
            CBC Senator XXL
            • 18.01.2009
            • 348
            • SMEDEREVO

            #6
            Re: BMW E39 '01 530d ne pali

            susrecem se sa dosta kolega koji rade-servisiraju vozila ali za pojedine modele nemaju potrebne alate,opremu,literaturu,itd... pa ih u pojedinim slucajevima ne smatram za profije-bez uvrede.sobzirom da je ovo tehnoloski dosta novo vozilo-CR sistem trece generacije zato sagovornik-kolega i ja moramo da se razumemo--da znamo osnove tog motora i njegovog rada.pritisak u rejlu kao sto je receno je jedan odnjih i nije sporan jer kad radi lepo i povlaci koliko sam razumeo.za paljenje pored pritiska su vazni i okidaci tj senzor radilice i bregaste.ovaj drugi posebno zna da zeza kad se zageje-kad je vruc jer dok motor radi nema problema ali kad se ugasi iponovo treba da upali-nista dok se ne ohladi.to su prvi znaci njegovog crkavanja. to sve moze da se vidi na dijagnostici u trnutku kad nece da pali preko parametara a i pojavljuje se kao greska na sistemu koja na prvi pogled uopste ne upucuje na ovo sto sam reko.naravno nekazem da je ovo jedino sto moze da bude ali je vrlo cesto kod BMWa i PSAgrupe

            Comment

            • MN026
              CBC Senator XXL
              • 18.01.2009
              • 348
              • SMEDEREVO

              #7
              Re: BMW E39 '01 530d ne pali

              da dodam:razne dijagnostike razni prevodi-opisi gresaka,prva greska za brzinu vozila mislim da nije dobro opisana -prevedena ne sa tvoje strane vec kao sistema,pre ce biti da se mislilo na brzinu klipa-radilice sto opet upucuje na najverovatnije pomenuti senzor.I bez uvrede za ono profi ,nista lose nisam mislio a tvoje pitanje sam video na jos jednom sajtu pa sam mislio da ce neko drugi brze da ti pomogne jer ja nevolim mnogo da radim BMWa iako imam gt1 i kompletan dijagnosticki i programerski softver

              Comment

              • dieselman
                CBC Senator XXL
                • 14.11.2005
                • 833
                • tt

                #8
                Re: BMW E39 '01 530d ne pali

                ..ja kod ovakvih problema cesto ni ne koristim skenere,vec samo osciloskop..mnogo je brze i efikasnije..

                Comment

                • MN026
                  CBC Senator XXL
                  • 18.01.2009
                  • 348
                  • SMEDEREVO

                  #9
                  Re: BMW E39 '01 530d ne pali

                  ako dijagnostikom imas mogucnosti da ocitas signal senzora zasto osciloskop sem ako ne zelis da to iskontrolises sto u slucaju senzora bregaste-halov davac nema potrebe zbog strukture-oblika samog signala(5v ili 0v), a za senzor radilice druga je stvar .koristeci osciloskop vise od 10god znam da je za nesto neprikosloven ali u ovom slucaju kad se auto vec kacio na dijagnostiku moguce je videti parametar sinhronizacije o istrom ,,trosku,, bez gubitka vremena

                  Comment

                  • nenandi
                    CBC Član
                    • 14.03.2009
                    • 29
                    • Vr.banja

                    #10
                    Re: BMW E39 '01 530d ne pali

                    Originally posted by MN026
                    ako dijagnostikom imas mogucnosti da ocitas signal senzora zasto osciloskop sem ako ne zelis da to iskontrolises sto u slucaju senzora bregaste-halov davac nema potrebe zbog strukture-oblika samog signala(5v ili 0v), a za senzor radilice druga je stvar .koristeci osciloskop vise od 10god znam da je za nesto neprikosloven ali u ovom slucaju kad se auto vec kacio na dijagnostiku moguce je videti parametar sinhronizacije o istrom ,,trosku,, bez gubitka vremena
                    Da, zasto se zavlaciti i meriti ako diag. prigaze signal na oscilogramu, stvar je u tome sto x431 ne moze da prikaze oscilogram, ali komunicira sa senzorima i prikazuje vrednosti koje daju senzori, primer " definisana vrednost pritiska u railu i stvarna vrednost u railu". Pa zato mi treba konkretno misljenje.
                    Poz!

                    Comment

                    • MN026
                      CBC Senator XXL
                      • 18.01.2009
                      • 348
                      • SMEDEREVO

                      #11
                      Re: BMW E39 '01 530d ne pali

                      x-431 je poprilicno slab za BMWea-bar je tako bilo do pre 7-8 meseci pa neznam dali u parametrima mozes da vidis senzor bregaste ili kako ga jos pominju kao senzor faze .ako ga nemas u parametrima tada moras da koristis osciloskop ili simulator senzora-nesto oblikom slicno unimeru ali mnogooooooo bolje a jeftinije dosta od osciloskopa ili jednostavno da se nekako snadjes. definisana vrednos rejla ide iz ecm-a a stvarna sa senzora kontrole na rejlu koji preko ecm-a upravlja ventlom-aktuatorom pritiska na pumpi i pritisk se kontrolise na zagrejanom motoru na leru kao i na 3000 obrtaja min

                      Comment

                      • nenandi
                        CBC Član
                        • 14.03.2009
                        • 29
                        • Vr.banja

                        #12
                        Re: BMW E39 '01 530d ne pali

                        Trenutno ne mogu da vidim sta ima, videcu sutra i ponecu i osciloskop da vidim.
                        Hvala.

                        Comment

                        • dieselman
                          CBC Senator XXL
                          • 14.11.2005
                          • 833
                          • tt

                          #13
                          Re: BMW E39 '01 530d ne pali

                          Originally posted by MN026
                          ako dijagnostikom imas mogucnosti da ocitas signal senzora zasto osciloskop
                          ..upravo ovde i lezi problem...ne koristim scope zato sto nemam skenere,vec je u ovom slucaju brze...uglavnom su probleemi sa malim pritiskom pri anlasovanju..koliko skenera i na kojim autima ne "puca" u komunikaciji prilikom anlasovanja?...malo...zato se zakacim na par kljucnih mesta i merim sta hocu i kako hocu..

                          Comment

                          • MN026
                            CBC Senator XXL
                            • 18.01.2009
                            • 348
                            • SMEDEREVO

                            #14
                            Re: BMW E39 '01 530d ne pali

                            skeneri pucaju na vozilima zato sto napon pada ispod 10,5v sto je minimum za njihov rad ali zato trebas da znas da je to takodje min.napon za ispravan-pravilan rad ECMa na vozilu.toliki pad napona je elektricarska stvar iuzrok je najcesce alnaser pod broj jedan pa ztim akomulator i masa.inace pucanje skenera se lako resava ako imas cime -adapterima koji se dobijaju uz svaki ozbiljniji sistem.tako da napon mozes da povuces sa bilo kog izvor-potreban za skener.

                            Comment

                            • dieselman
                              CBC Senator XXL
                              • 14.11.2005
                              • 833
                              • tt

                              #15
                              Re: BMW E39 '01 530d ne pali

                              ..pucaju i kad je eksterno napajanje,ali odosmo u off...valja se vratiti na temu,nije bitno cime nego resiti problem...neka ga svako resava u skladu sa licnim afinitetima....

                              Comment

                              Working...
                              X