BMW E39 '01 530d ne pali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MN026
    CBC Senator XXL
    • 18.01.2009
    • 348
    • SMEDEREVO

    #16
    Re: BMW E39 '01 530d ne pali

    sigurno

    Comment

    • nenandi
      CBC Član
      • 14.03.2009
      • 29
      • Vr.banja

      #17
      Re: BMW E39 '01 530d ne pali

      Ode tema u off:-). Ja obicno pa navici obavezno ukljucim dodatno napajanje zato sto cesto menjam module pa da ne bih stalno resetovao box.
      Kazite mi sta jos da premerim za svaki slucaj.
      Hvala

      Comment

      • Gavra
        CBC Senator XXL
        • 06.03.2008
        • 2031
        • Beograd

        #18
        Re: BMW E39 '01 530d ne pali

        Originally posted by MN026
        jer ja nevolim mnogo da radim BMWa iako imam gt1 i kompletan dijagnosticki i programerski softver
        Sta ce ti GT1 ako ne volis da ga radis?Sem ako imas kinesku kopiju od 1500e,pa je razumljivo da je imas da ti se nadje.

        Originally posted by MN026
        prva greska za brzinu vozila mislim da nije dobro opisana -prevedena ne sa tvoje strane vec kao sistema,pre ce biti da se mislilo na brzinu klipa-radilice
        Greska za brzinu vozila ce se upisati ako je neispravan ABS sistem ili losa CAN komunikacija izmedju modula,moze da utice na DSC na paljenje ne.

        Originally posted by MN026
        to sve moze da se vidi na dijagnostici u trnutku kad nece da pali preko parametara a i pojavljuje se kao greska na sistemu koja na prvi pogled uopste ne upucuje na ovo sto sam reko
        Preko skenera moze da vidi samo da li postoji sinhronizacija CKP i CMP .Da li je signal ispravan ne moze.

        Originally posted by MN026
        ako dijagnostikom imas mogucnosti da ocitas signal senzora
        Dijagnostikom mozes da ocitas samo ono sto ECM vidi ne sam senzor,tako da je osciloskop nezaobilazan.

        Originally posted by MN026
        e pucanje skenera se lako resava ako imas cime -adapterima koji se dobijaju uz svaki ozbiljniji sistem.tako da napon mozes da povuces sa bilo kog izvor-potreban za skener.
        sta ti vredi da napajas skener sa stalnih 12V kad ce ECM da pukne cim padne napon?

        Originally posted by nenandi
        Kazite mi sta jos da premerim za svaki slucaj.
        Kad bi malo bolje opisao problem mnogo bi bilo lakse da ti se kaze sta da gledas.Dimi kad vergla ili ne,brzina motora pri verglanju,vreme otvaranja dizni,preliv ,da li je MAF prekontrolisan kad vec imamo kod za njega.Koristis CAN ili BMW 16 konektor,jer CAN zna da laze na BMW-u.Ovako imam 2 koda sto nece da upali je malo teze za online pomoc.Da li mozes da izazoves problem kada auto radi i da ga ugasis?

        @MNO26 Nemoj pogresno da me shvatis,nije mi namera da bilo koga prozivam ali posto ne znamo ko koliko zna neke od stavki koje si naveo mogu vise zbuniti nego pomoci.Bar u ovom slucaju...
        Poslednji nek ugasi svetlo

        Comment

        • MN026
          CBC Senator XXL
          • 18.01.2009
          • 348
          • SMEDEREVO

          #19
          Re: BMW E39 '01 530d ne pali

          gavro kuco stara ne zameramti nista ,ali tesko da cu gt1 da nabavim kao kopiju usred minhena na sajmu pre 3 godine i platim ga preko banke od mene kuci ,pa to prodje nemacke speditere i carinu i oslobode me njihovog poreza i to sve ubacis sa papirima u radnju.nabavljen je kao hardver a program ekstra.toliko o kopiji
          bmw je super auto usvakom pogledu i skup ali ovoliko stari(8-9 god) ekstra jeftini za nabavku za primer-e39 520d 01 pre 15 dana doteran-kupljen- za 2 somica u italiji tesko se odrzavaju zbog takve nabavne cene a skupih delova i normano rada-zato nevolim da ih radim ,pogagadjam sesa strankama kao da voze jugice
          sto se tice pucanj veze na skenerima rekao sam da moze da se prevazidje ali izgleda da nisi procitao sve jer je receno da i ecm ispod 10,5v ne radi dobro ili uopste jer je ispod toga suvise veliki pad napona
          u ovakvim slucajevima -posto ova vozila imaju slabost uobliku sernzora bregaste opste poznato-prvo po mom misljenju treba utvrditi dali ima sinhronizaciju jer taj senzor daje prost signal ili ili(5vili0v)-nema promenljive talasne forme-samo ucestalost sto je nebito ako na verglanju-u ovom slucaju kad je vruc-nema signala
          neznam sa cime radis ili si radio ali pojedine fabricke dijagnistike dosle su do toga da testiraju sve svoje senzore sem induktivnih davaca i jos stosta sto je do pre par godina bilo nezamislivo pa zbog toga sve vise prasine mi osciloskop i mototester hvatuaju
          ali mi opet ne pada napamet da ih penzionisem,iz ovolike price nepomogosmo coveku

          Comment

          • nenandi
            CBC Član
            • 14.03.2009
            • 29
            • Vr.banja

            #20
            Re: BMW E39 '01 530d ne pali "Reseno"

            ZAmenjen senzor radilice, stavljen nov i pali kao mina!
            Hvala i pozdrav!

            Comment

            • Gavra
              CBC Senator XXL
              • 06.03.2008
              • 2031
              • Beograd

              #21
              Re: BMW E39 '01 530d ne pali "Reseno"

              Originally posted by nenandi
              ZAmenjen senzor radilice, stavljen nov i pali kao mina!
              Hvala i pozdrav!
              Sad ne bi bilo lose posto si trazio pomoc da napises i kako si dosao do senzora radilice?
              Naravno ako si ga zamenio zato sto si dijagnostikovao kvar ili si samo probao,pa ubo?
              Poslednji nek ugasi svetlo

              Comment

              • nenandi
                CBC Član
                • 14.03.2009
                • 29
                • Vr.banja

                #22
                Re: BMW E39 '01 530d ne pali "Reseno"

                Originally posted by Gavra
                Originally posted by nenandi
                ZAmenjen senzor radilice, stavljen nov i pali kao mina!
                Hvala i pozdrav!
                Sad ne bi bilo lose posto si trazio pomoc da napises i kako si dosao do senzora radilice?
                Naravno ako si ga zamenio zato sto si dijagnostikovao kvar ili si samo probao,pa ubo?
                Burazer u minhenu pitao kolegu, radi u bmw servis, a ovaj hiruski precizno "to ti je to" nisam ni ja verovao, ali morao sam da probam:-)
                Poz

                Comment

                • nnad
                  CBC Veteran
                  • 16.01.2008
                  • 171
                  • pancevo

                  #23
                  Re: BMW E39 '01 530d ne pali

                  e tako se to radi, kratko ali jebi....o

                  Comment

                  Working...
                  X