Mozda i ima negde na forumu slican problem,ali ne mogu da nadjem.Auto ima ugradjen plinski ured lamda kontrol od 2004 znaci 5 godina vec.Problem je sledeeci.Upalim ga normano na benzin(direktno na plin i ne moze),onda radi otprilike 1 minut pa se ugasi.retko pomaze pritiskanje na akcelator,uglavno se ugasi.Startujem ga ponovo,i onda radi bez problema u mestu.Kad pokusam da krenem jos uvek na benz.sav se auto propinje,trza i jedva ide.Malo primi tek kada otpustim skroz papucicu akselatora.Onda malo ubrzam ili stisnem papucu da bi obrtomer presao 2000 obrt/min kada prebaci na plin,i dalje radi bez problema.na plin ide solidno.ler na oko 900-1000,ubrzanja solidna(moglo bi i bolje)max.brzina sa dobrim zaletom oko 170.Unazad 2 godine ,stvarno nije radio idealno na benzin,ali se bar nije gasio.A sada evo mesec dana radi na ovaj rezim.Upalim-ugasi se.Ponovo upalim ide nekako(povuci potegni)a na plin kazem opet uglavnom ok.Gde da trazim problem.dali da cistim ultra zvukom injektore?benz pumpa?step motoric?struja?Pomagajte.I jos jedno zapazanje.dali mi se tako cini ili je stvarno tako,ali imam osecaj da sto duze,znaci neprekidno sat ,dva vozim auto nekako mi rucica menjaca sve teze ide .Mislim da dok je hladam rucica ide sa jednim prstom ,bukvalno a posle sat dva neprekidne voznje kao da zapinje pri prebacivanju.Proverio sam samo nivo ulja u menjacu i bilo je ok.Ipak sam dosuo do samog maximuma(kada sam vec otvorio cep.Nista drugo nisam opazio.Pozdravi iz makedonije
kia sephia 1993 mpi 1600cm3-pali-gasi
Collapse
X
-
Re: kia sephia 1993 mpi 1600cm3-pali-gasi
Nisam bas dobro razumeo problem oko gasenja motora, ali probaj da za pocetak zamenis svecice sa odgovarajucom toplotnom vrednoscu, a sto se tice rucice menjaca tvoja KIA ima cilindar kvacila(hidraulicno kvacilo) tj nema sajlu a probaj da vidis nivo ulja u posudi koja se nalazi u samom levom uglu do krila i da ispustis vazduh kao na kocnicama a cilindar gde se ispusta vazduh se nalazi na menjacu kod poluge .....
poz i pisi sta si uradio
i ja bi vozio pocasni krug ali nikako da dodjem na red
-
-
Re: kia sephia 1993 mpi 1600cm3-pali-gasi
Makedonac to ti je standardna boljka kod voznje na plin zapeknu dizne.
Ne mora da znaci da je samo to ali tglavnom jeste...
Za ovo drugo je krivac korpa kvacila i uglavnom se ogleda u tome da posle duze voznje kad stanes teze se ubaci u brzinu i hoce u voznji brzine da zapnu na pola hoda.
Comment
-
-
Re: kia sephia 1993 mpi 1600cm3-pali-gasi
Ah korpo ,korpo moja tugoooo i lamelo istooo.Ok znam da mi ne gine skidanje menjaca.A problem oko gasenja ide ovako!pokusacu da objasnim jos jednom.Znaci,startujes auto.Upali iz prve sve ok.Radi nemirno.Obrtaljka ide od 500-1400 i obratno.I onda obrtaji naglo padnu i u 3 od 4 puta ne uspem da ga odrzim u radu.Znaci ugasi mi se dosta ucestalo.Kada upalim po drugi nput,ne gasi se vise nemiran rad je i dalje prisutan.Ubacim u prvu.Secka,gusi .Onda ide operacija" pedala do metala"kada prebaci na plin i radi odlicno.Normalno uz miris plina dok je jos pod saukom.Svecice su po kataloskom broju NGK,filter za vazduh isto.Dovod vazduha u kuciste filtera je prigusen hirurskom maskom
To bi bilo to.valjda je sad jasnije.Pozdrav!
Jahači magle
Comment
-
Comment