Bio sam skoro na servisu, zbog raznih problema koje sam imao sa autom.Poslednje je bilo da je auto poceo da se gasi, nije vukao ni na benzinu (imam Landi LSI plinski i Sagem SL96 motorni).Konacna presuda za benzin je bila da treba cistiti dizne i da je motorni ECU pobrljavio (naravno odmah je za to okrivljen plin, al' sta da se radi).Dizne ociscene, ECU zamenjen drugim (nisam imao zivaca da cekam popravku
).
E sad, kad je radjena dijagnostika, rece mi majstor da je cudan napon sa lambda sonde, i da varira izmedju 0.4V i 1V, a da bi trebalo da je od 0-0.8V.Meni je lambda zamenjena pre 6-7 meseci, sa drugom, BOSCH.Tada su mi dali sondu koja je navodno bila za moj auto, ali smo prilikom menjanja ustanovili da ima drugi broj (broj odgovara novijem motoru, ali po recima prodavca iste su sonde, samo je zicenje malo ralicito, tj. kablovi su kraci.Znaci kablovi su samo produzeni i nije bilo problema sa montazom).
E sad pitanje je da li je taj napon zaista cudan kako kaze majstor, jer je menjano jako mnogo stvari na autu, i skoro sve je novo i ispitano - ispravno.Auto ide normalno na benzin, potrosnja je ok, ne pali vise MIL.
Interesuje me vase misljenje u vezi te lambde.Da li je moguce da ta lambda i nije bas odgovarajuca, iako su mi je dali po katalogu? Ili nesto drugo odrzava lambdu na 0.4V i ne spusta.Da napomenem i da kad radi na plin trese na ler gasu i postoje odredjene rupe u mapi, gde slabo vuce, i lambda zakucava na 1.1V nevezano za obrtaje, ali to je mislim povezano sa plinskim uredjajem.Imam interfejs i softver za plinski, i pokusao sam blago da korigujem plinsku mapu, ali tresenje na leru nemogu nikako da sredim, kao ni smesu.Takodje pritisak u railu na plinu na ler gasu je 1.4-1.5, a ide do 1.8-2 na oko 4-5000 obrtaja.
Sve ovo govorim zato sto sumnjam da neka eventualna neispravnost plinskog uredjaja uzrokuje i ovakvu indikaciju lambde, a i to tresenje na leru kad radi na plin (dizne???)...
Eh, sad sam vec od jednog pitanja napravio dva, ali ajte ko zna nesto sto bi pomoglo, postujte.Planirao sam da za GO dodjem za Srbiju da mi to pogleda MAJSTOR, ali sad postoje neke izmene pa mozda necu moci da putujem, a auto mi treba.Tako da ako mogu sam da sredim, bilo bi jako dobro.I naravno, izvin'te na ovolikom smaranju....

E sad, kad je radjena dijagnostika, rece mi majstor da je cudan napon sa lambda sonde, i da varira izmedju 0.4V i 1V, a da bi trebalo da je od 0-0.8V.Meni je lambda zamenjena pre 6-7 meseci, sa drugom, BOSCH.Tada su mi dali sondu koja je navodno bila za moj auto, ali smo prilikom menjanja ustanovili da ima drugi broj (broj odgovara novijem motoru, ali po recima prodavca iste su sonde, samo je zicenje malo ralicito, tj. kablovi su kraci.Znaci kablovi su samo produzeni i nije bilo problema sa montazom).
E sad pitanje je da li je taj napon zaista cudan kako kaze majstor, jer je menjano jako mnogo stvari na autu, i skoro sve je novo i ispitano - ispravno.Auto ide normalno na benzin, potrosnja je ok, ne pali vise MIL.
Interesuje me vase misljenje u vezi te lambde.Da li je moguce da ta lambda i nije bas odgovarajuca, iako su mi je dali po katalogu? Ili nesto drugo odrzava lambdu na 0.4V i ne spusta.Da napomenem i da kad radi na plin trese na ler gasu i postoje odredjene rupe u mapi, gde slabo vuce, i lambda zakucava na 1.1V nevezano za obrtaje, ali to je mislim povezano sa plinskim uredjajem.Imam interfejs i softver za plinski, i pokusao sam blago da korigujem plinsku mapu, ali tresenje na leru nemogu nikako da sredim, kao ni smesu.Takodje pritisak u railu na plinu na ler gasu je 1.4-1.5, a ide do 1.8-2 na oko 4-5000 obrtaja.
Sve ovo govorim zato sto sumnjam da neka eventualna neispravnost plinskog uredjaja uzrokuje i ovakvu indikaciju lambde, a i to tresenje na leru kad radi na plin (dizne???)...
Eh, sad sam vec od jednog pitanja napravio dva, ali ajte ko zna nesto sto bi pomoglo, postujte.Planirao sam da za GO dodjem za Srbiju da mi to pogleda MAJSTOR, ali sad postoje neke izmene pa mozda necu moci da putujem, a auto mi treba.Tako da ako mogu sam da sredim, bilo bi jako dobro.I naravno, izvin'te na ovolikom smaranju....

Comment