Postovanje gospodo,
u pitanju je Fiat 500 2009 god. sa motorom 1,2 8V 169A4.000.
Automobil je imao sudar i izleteli su airbag-ovi vozaca, suvozaca i bag za vozaceva kolena, takodje su i zatezaci pojaseva odradili svoj posao.
Svi su zamenjeni novim sem centrale ...
Drugar je "rucno" obrisao crash data i greske u centrali (AB Simens EP-PROXI).
Situacija je sledeca:
na info disp. stoji poruka - FUEL CUT OFF
- ASR disconect
- AIRBAG failure
- ESP unavailaible
Motor ne pali sto je verovatno prouzrokovano prvom porukom sa displeja ali moj pokusaj da pronadjem crash prekidac nije urodio plodom pa posle dva sata i brdo rasklopljenih delova dolazim do zakljucka da taj automobil nema klasican crash prekidac nego je verovatno integrisan u airbag centrali.
Motorni racunar prepoznaje obrtaje motora ali na DIS modulu na pinu br. 1 nema napajanja (osigurac je ok) takodje klapna deluje kao da je mrtva iako ima napajanje od 5V.
Na citanju airbag centrale dobijam rezultat BR. GRESAKA 0 , konfiguracija OK, parametri OK ?!?!?!
Odakle dolazi poruka FUEL CUT OFF ???????
U daljam skeniranju dolazim do modula CENTRALNA ELEKTRONIKA u kom zaticem gresku B1054 - nepoznata greska i B1022 motor pogresno.
U motornom kompu je lagerovana greska P16876 jedinica za upravljanje leptir klapne greska u radu ...
Bilo kakva pomoc je dobrodosla
u pitanju je Fiat 500 2009 god. sa motorom 1,2 8V 169A4.000.
Automobil je imao sudar i izleteli su airbag-ovi vozaca, suvozaca i bag za vozaceva kolena, takodje su i zatezaci pojaseva odradili svoj posao.
Svi su zamenjeni novim sem centrale ...
Drugar je "rucno" obrisao crash data i greske u centrali (AB Simens EP-PROXI).
Situacija je sledeca:
na info disp. stoji poruka - FUEL CUT OFF
- ASR disconect
- AIRBAG failure
- ESP unavailaible
Motor ne pali sto je verovatno prouzrokovano prvom porukom sa displeja ali moj pokusaj da pronadjem crash prekidac nije urodio plodom pa posle dva sata i brdo rasklopljenih delova dolazim do zakljucka da taj automobil nema klasican crash prekidac nego je verovatno integrisan u airbag centrali.
Motorni racunar prepoznaje obrtaje motora ali na DIS modulu na pinu br. 1 nema napajanja (osigurac je ok) takodje klapna deluje kao da je mrtva iako ima napajanje od 5V.
Na citanju airbag centrale dobijam rezultat BR. GRESAKA 0 , konfiguracija OK, parametri OK ?!?!?!
Odakle dolazi poruka FUEL CUT OFF ???????
U daljam skeniranju dolazim do modula CENTRALNA ELEKTRONIKA u kom zaticem gresku B1054 - nepoznata greska i B1022 motor pogresno.
U motornom kompu je lagerovana greska P16876 jedinica za upravljanje leptir klapne greska u radu ...
Bilo kakva pomoc je dobrodosla
Comment