Fiat 500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RS-4
    CBC Veteran
    • 29.04.2008
    • 162
    • Norway

    Fiat 500

    Postovanje gospodo,

    u pitanju je Fiat 500 2009 god. sa motorom 1,2 8V 169A4.000.

    Automobil je imao sudar i izleteli su airbag-ovi vozaca, suvozaca i bag za vozaceva kolena, takodje su i zatezaci pojaseva odradili svoj posao.

    Svi su zamenjeni novim sem centrale ...

    Drugar je "rucno" obrisao crash data i greske u centrali (AB Simens EP-PROXI).


    Situacija je sledeca:
    na info disp. stoji poruka - FUEL CUT OFF
    - ASR disconect
    - AIRBAG failure
    - ESP unavailaible

    Motor ne pali sto je verovatno prouzrokovano prvom porukom sa displeja ali moj pokusaj da pronadjem crash prekidac nije urodio plodom pa posle dva sata i brdo rasklopljenih delova dolazim do zakljucka da taj automobil nema klasican crash prekidac nego je verovatno integrisan u airbag centrali.
    Motorni racunar prepoznaje obrtaje motora ali na DIS modulu na pinu br. 1 nema napajanja (osigurac je ok) takodje klapna deluje kao da je mrtva iako ima napajanje od 5V.

    Na citanju airbag centrale dobijam rezultat BR. GRESAKA 0 , konfiguracija OK, parametri OK ?!?!?!
    Odakle dolazi poruka FUEL CUT OFF ???????
    U daljam skeniranju dolazim do modula CENTRALNA ELEKTRONIKA u kom zaticem gresku B1054 - nepoznata greska i B1022 motor pogresno.
    U motornom kompu je lagerovana greska P16876 jedinica za upravljanje leptir klapne greska u radu ...

    Bilo kakva pomoc je dobrodosla
  • Gavra
    CBC Senator XXL
    • 06.03.2008
    • 2031
    • Beograd

    #2
    Re: Fiat 500

    Verovatno je pogresan dump upisao kada je vracao na nevino....i sada CAN nije zatvoren.
    Cut-Off fuel bi trebalo da stoji u motornom prostoru,klasican inercioni prekidac koji na vise od 4G prekida strujno kolo.

    Probaj da prekodiras CAN ponovo i da ga konfigurises ispocetka.......

    Kasnije cu da se javim kad pogledam semu tacno sta moze da bude problem...jos mi nijedan nije bio.
    Poslednji nek ugasi svetlo

    Comment

    • Tech
      CBC Senator XXL
      • 13.01.2008
      • 384
      • Novi Sad

      #3
      Re: Fiat 500

      Originally posted by RS-4
      Postovanje gospodo,

      u pitanju je Fiat 500 2009 god. sa motorom 1,2 8V 169A4.000.

      Automobil je imao sudar i izleteli su airbag-ovi vozaca, suvozaca i bag za vozaceva kolena, takodje su i zatezaci pojaseva odradili svoj posao.

      Svi su zamenjeni novim sem centrale ...

      Drugar je "rucno" obrisao crash data i greske u centrali (AB Simens EP-PROXI).


      Situacija je sledeca:
      na info disp. stoji poruka - FUEL CUT OFF
      - ASR disconect
      - AIRBAG failure
      - ESP unavailaible

      Motor ne pali sto je verovatno prouzrokovano prvom porukom sa displeja ali moj pokusaj da pronadjem crash prekidac nije urodio plodom pa posle dva sata i brdo rasklopljenih delova dolazim do zakljucka da taj automobil nema klasican crash prekidac nego je verovatno integrisan u airbag centrali.
      Motorni racunar prepoznaje obrtaje motora ali na DIS modulu na pinu br. 1 nema napajanja (osigurac je ok) takodje klapna deluje kao da je mrtva iako ima napajanje od 5V.

      Na citanju airbag centrale dobijam rezultat BR. GRESAKA 0 , konfiguracija OK, parametri OK ?!?!?!
      Odakle dolazi poruka FUEL CUT OFF ???????
      U daljam skeniranju dolazim do modula CENTRALNA ELEKTRONIKA u kom zaticem gresku B1054 - nepoznata greska i B1022 motor pogresno.
      U motornom kompu je lagerovana greska P16876 jedinica za upravljanje leptir klapne greska u radu ...

      Bilo kakva pomoc je dobrodosla
      Pozdrav prijatelju,nismo se culi neko vreme.Zao mi je sto kasnim sa porukom i predpostavljam da je sad kasno ali svejedno cu reci.U pravu si da nema inerc. prekidaca vec informacija putuje preko CAN bus mreze i postoji procedura za pokretanje mada pomalo cudna...

      Zurim javim se ubrzo...

      Comment

      Working...
      X