Lancia Dedra 2.0 16v turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zmaj KV
    CBC Senator
    • 05.10.2005
    • 202
    • Kraljevo

    Lancia Dedra 2.0 16v turbo

    Lancia Dedra 2.0 16v turbo (motor od Fiat Coupe 175A1/4.000) postoji sledeci problem:
    kada se naglo da gas auto posle 2500-3000 pocne nasilno da cima, kada se malo lakse da gas auto nema taj problem... isto se desava na benzinu i LPG-u
    evo neke fotke:


















    Legenda: red RPM
    green Takt ubrizgavanja LPG dizni (ms)
    blue Takt ubrizgavanja benz. dizni (ms)
    grey MAP
    Sa alatom UNIOR majstor nije junior!
  • Zmaj KV
    CBC Senator
    • 05.10.2005
    • 202
    • Kraljevo

    #2
    Re: Lancia Dedra 2.0 16v turbo

    btw drugar probao da resi problem zamenom ECU-a, MAP-a, bobina i nista problem i dalje stoji...
    Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

    Comment

    • ///M_Power
      CBC Senator XXL
      • 05.05.2008
      • 335
      • Beograd - Minhen

      #3
      Re: Lancia Dedra 2.0 16v turbo

      Dve stvari mi padaju na pamet.
      TP senzor (senzor pozicije gasa, na kucistu leptira gasa) - crna ili crvena kutija fiksirana sa dva srafa, do koje vodi konektor sa tri kontakta)
      ili
      Senzor polozaja radilice (nalazi se desne strane motora, dobija signal sa ploce na glavnoj remenici radilice (iza plastike desnog prednjeg tocka)- udaljenost od markera/pipka na ploci treba da bude 0.6 mm, i senzor mora biti na markeru/pipku u TDC poziciji, postoje 4 pipka na ploci na 90 stepeni). Ako je senzor pomeren ili predaleko eto problema...

      Za pocetak bih proverio ovo drugo.

      Edit.

      Samo da dodam jos par stvari koje mogu biti uzrok.

      - dovod goriva, slab pritisak goriva - zbog pumpe ili losih creva od pumpe (u rezervoaru)
      - los MAP senzor, vakuum creva od/do MAP senzora

      Comment

      • Zmaj KV
        CBC Senator
        • 05.10.2005
        • 202
        • Kraljevo

        #4
        Re: Lancia Dedra 2.0 16v turbo

        Originally posted by ///M_Power
        - dovod goriva, slab pritisak goriva - zbog pumpe ili losih creva od pumpe (u rezervoaru)
        - los MAP senzor, vakuum creva od/do MAP senzora
        Sve gore navedeno je ok.

        TPS moguce, provericemo, najlakse je za zamenu i proveru ali nesto osecam pre da je problem oko senzora radilice (preveliko odstojanje od remenice)...
        videcemo pa javljam dalje
        Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

        Comment

        • Zmaj KV
          CBC Senator
          • 05.10.2005
          • 202
          • Kraljevo

          #5
          Re: Lancia Dedra 2.0 16v turbo

          Promenjen senzor radilice i sve vezano za njega cini se da je ok (zazor je dobar), dalje promenjeni komutatori i promenjen TPS i nastelovan... i opet isto
          ali je primceno sledece: RPM signal prikaze u delu sekunde i 12000 rpm-a (vidite na grafiku taj peak crvene boje) iako motor vrti mozda nekih 3000 - 4000 e sad predpostavim da se desi sledece, isto detektuje ECU i pali cut-off za opterecenje (zbog toga auto pocne nasilno da cima)... ne znam uzrok svega toga, sta bi jos moglo da bude? Da nije senzor na bregastoj, znam da po nekoj logici ne bi trebalo da je on...
          Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

          Comment

          Working...
          X