Renault 21 2,0 12V tesko pali kad je zagrejan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MirkoDamnjanovic
    CBC Senator
    • 26.09.2008
    • 291
    • Srbija
    • Cetvorotockas

    Renault 21 2,0 12V tesko pali kad je zagrejan

    Auto ima plin, uvek palim na benzinu...

    Kad je hladan lako upali, ali kad ga zagrejanog ostavim 10ak minuta verglam 10ak sekundi posle cega zasmrdi benzin toliko da ga osetim i u kabini.

    Kablovi dobri, svecice nove, gde dalje da trazim? Mislio sam razvodnu ruku da menjam ...
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #2
    Re: Renault 21 2,0 12V tesko pali kad je zagrejan

    Trazis isto sto i ja za lagunu, regulator pritiska i injektori. Pogledaj sta sam ja sve uradio na laguni 1.8 a cekam topliji dan da vidim i taj regulator pritiska i ocistim dizne...
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • Stratos
      CBC Senator XXL
      • 10.09.2008
      • 2594
      • Novi Sad

      #3
      Re: Renault 21 2,0 12V tesko pali kad je zagrejan

      Nije do razvodne ruke.Proverio bih kvalitet same varnice,a pre toga bih pokušao da palim u kritičnim situacijama sa prekidačem za gas na položaju benzin i samo benzin.Kvalitet varnice u smislu:boja varnice,intenzitet,zvuk kada je svećica skinuta sa motora.Da li je signal za gasni prekidač uzet preko navojaka na visokonaponskom kablu ili je uzet direktno sa modula bobine?

      Comment

      • MirkoDamnjanovic
        CBC Senator
        • 26.09.2008
        • 291
        • Srbija
        • Cetvorotockas

        #4
        Re: Renault 21 2,0 12V tesko pali kad je zagrejan

        Na benzinu ga i palim. Cak sam zavrnuo plinsku bocu i tako vozio i dosao do istog rezultata.

        Ne razumem ovaj deo sa svecicama, potpuno nove sam stavio pre 3 nedelje i identicna prica. Mozda, ali samo mozda malo lakse pali. Do pre 3 meseca sve bilo apsolutno savrseno, palio ko mina

        Ako bi mogao i ovo malo da pojasnis: "Da li je signal za gasni prekidač uzet preko navojaka na visokonaponskom kablu ili je uzet direktno sa modula bobine?". Nisam majstor vec samouk pa imam rupe u znanju

        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #5
          Re: Renault 21 2,0 12V tesko pali kad je zagrejan

          Ovo je pravo mesto za popunjavanje rupa u znanju .
          Elem,jedan od načina uzimanja signala sa bobine je da se oko kabela od bobine ili kabela jedne svećice omota žica-provodnik 5 do 15 krugova
          pa se u takvom kalemu indukuje struja koja je u stvari "signal sa bobine".Drugi je način električni spoj-kontakt sa modulom bobine ili izvodom sa bobine i tada se signal ne indukuje nego se koristi "deo" signala za čitanje tj prepoznavanje broja obrtaja za prebacivanje na gas.
          Znači razlika je u namotajima žice na kablovima za bobinu ili svećicu:ili ih ima ili ih nema a utvrđuje se vizuelno.

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #6
            Re: Renault 21 2,0 12V tesko pali kad je zagrejan

            Evo osvrnuh se na temu.
            Ponekad zna gasni prekidač da ukrade "suviše" signala pa bobini ne preostane skoro ništa tj varnica izostaje ili je vrlo skromna tako da paljenja nema.Može da se desi odjednom i ničim izazvano a može i da najavi tako što ne prebacuje na istom broju obrtaja ili nekada uopšte ne prebaci.
            Ne znamo koji je kod tebe prekidač,sa koliko položaja,šta piše na njemu...
            A i ti renoovi moduli paljenja zajedno sa bobinom,ako je takav kod tebe,znaju da zadaju glavobolje i vozaču i majstoru.Više puta sam se patio sa time.
            Elem,proveri za početak kvalitet varnice u kritičnom momentu tako što ćeš da skineš jednu svećicu a pomoćnik neka zavergla motor.Samo pažljivo pošto je tu visoki napon a i iz cilindra bez svećice izlazi goriva smeša prilikom verglanja.Ako nisi vičan bolje je da tu proveru prepustiš nekom drugom.Javi rezultate pa ćemo videti šta dalje.

            Comment

            • MirkoDamnjanovic
              CBC Senator
              • 26.09.2008
              • 291
              • Srbija
              • Cetvorotockas

              #7
              Re: Renault 21 2,0 12V tesko pali kad je zagrejan

              A kako bih ja mogao da iskljucim taj gasni prekidac? Recimo da skinem glavni osigurac plina. Da li je tako on neutralisan?

              Imam jos jednu ruku i bombinu al mi komplikacija da to menjam, vadim svecice ... morao bih da cimam nekog majstora. Taj auto mi je na prodaju pa sam mislio da sredim da mi neko ne ubija cenu. Ali izgleda da cu da spustim cenu pa da ga prodam tako Bas je super auto, zao mi da ga nekome poklanjam

              Comment

              • djukic
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2005
                • 2526
                • Beograd

                #8
                Re: Renault 21 2,0 12V tesko pali kad je zagrejan

                Boze
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • Stratos
                  CBC Senator XXL
                  • 10.09.2008
                  • 2594
                  • Novi Sad

                  #9
                  Re: Renault 21 2,0 12V tesko pali kad je zagrejan

                  Ako je instalacija pravilno povezana(gasna)onda je dovoljno isključiti osigurač.Isto tako je moguće i isključiti priključak prekidača i onda auto radi samo na benzin.
                  Sad vidim,ako tako kontaš onda džaba krečimo.

                  Comment

                  • MirkoDamnjanovic
                    CBC Senator
                    • 26.09.2008
                    • 291
                    • Srbija
                    • Cetvorotockas

                    #10
                    Re: Renault 21 2,0 12V tesko pali kad je zagrejan

                    Hoces da kazes da bih dzabe to radio jer namotaji koji skidaju signal sa bobine napon skidaju stalno bio plinski sistem ukljucen ili iskljucen?

                    Comment

                    • Stratos
                      CBC Senator XXL
                      • 10.09.2008
                      • 2594
                      • Novi Sad

                      #11
                      Re: Renault 21 2,0 12V tesko pali kad je zagrejan

                      Da,ako je spojen fizički na bobinu žicom.Ako je induktivno spojen onda nema veze.
                      Džaba krečimo zato što razglabamo teoriju a praktično smo malo toga sproveli.Moje su ruke i oči vezane a tvoje na tastaturi,ili se ja to varam?
                      "Imam jos jednu ruku i bombinu al mi komplikacija da to menjam, vadim svecice ... morao bih da cimam nekog majstora." Ovo,recimo ne razumem.

                      Comment

                      • MirkoDamnjanovic
                        CBC Senator
                        • 26.09.2008
                        • 291
                        • Srbija
                        • Cetvorotockas

                        #12
                        Re: Renault 21 2,0 12V tesko pali kad je zagrejan

                        Imam u rezervi jos jednu ruku i bobinu tako da mogu da zamenim. To htedoh reci. Naravno da su mi ruke vise za tastaturom kad sam system administrator
                        Dzaba meni od gledanja boje varnice i ostalo, probacu da zamenim bobinu pa da vidim kako ce da se ponasa. Presao sam 50 000km i do pre 5000 sve bilo extra. Nesto se promenilo pa pokusavam da skapiram sta je. Cim stignem probacu da zamenim pa javljam rezultate.

                        Comment

                        • MirkoDamnjanovic
                          CBC Senator
                          • 26.09.2008
                          • 291
                          • Srbija
                          • Cetvorotockas

                          #13
                          Re: Renault 21 2,0 12V tesko pali kad je zagrejan

                          Zamenjena razvodna ruka ( stara nije nesto izgledala ), konektor kabza za 4. cilindar bio sav u nekoj plavoj skrami, otuda mi verovatno bilo drhtanje motora dok se ne zagreje sad je ok. Zamenjen senzor toplog starta, stavljen je novi, ali prica sa paljeljem kad je topao je ista.

                          Bobinu nisam menjao jer da je do nje onda bi zezalo non stop, tj. i u voznji, a to se ne desava. Cak stavise sad sa novim svecicama imam osecaj da dosta bolje vuce.

                          Apsolutno sam bez ideje i mislim da cu spustiti cenu i da ga dam tako

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            #14
                            Re: Renault 21 2,0 12V tesko pali kad je zagrejan

                            Kad je hladan lako upali, ali kad ga zagrejanog ostavim 10ak minuta verglam 10ak sekundi posle cega zasmrdi benzin toliko da ga osetim i u kabini.
                            Kad dodjes s dvadesetminutne voznje ugasi motor, skini vakum crijevo s regulatora pritiska goriva i pogledaj nakon 15-20min sto se zbiva. Vec ti je napomenuo djukic.

                            Comment

                            Working...
                            X