audi b3 2.o ke jetronic problem kod palenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lazo
    CBC Početnik
    • 16.05.2010
    • 2
    • banja luka

    audi b3 2.o ke jetronic problem kod palenja

    imam poteskoca kod jutarnjeg palenja *audi 80 2.0 83kw 1991g.p* prvo palenje hladnog motora se ponasa na sledeci nacin-prilikom alnasovanja auto upali na prvi mah strese se i ugasi tako 2-3 puta sledecom alnasovanju moram mu dodatipola gasa i pustiti nakon pustanja obrtomer se popne na 2000 ipadne i ja odrzim na 1000 sledeci minut radi normalno na 900 bez moje pomoci,u voznji je vise trosio pa je kolega podesio imbusom disk na k-glavi sad manje trosi ali slabije vuce,interesuje me sta moze biti indikatore tem.su zamenjeni oba koja se nalaze na crevu od vode,da spomenem da se disk opste nereaguje na odvrtanje tek kad se pritisne kao da proklizuje,i moze li mi reci koji je pravi nacin podesavanja smese i koje su vrednosti koje treba da pokazu na analizatoru izduvnih gasa -ako sam razumio dobro da se tako odreduje prava smesa benzina i goriva
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #2
    Re: audi b3 2.o ke jetronic problem kod palenja

    Stelovanje K-Glave nije bas tako jednostavno tj ne moze da se nasteluje na odvrni - zavrni imbus !
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    Working...
    X