Motronic 1.5, Bosch 0 261 200 376, troredni dzek.
Auto se gasi tokom voznje i na benzin i na plin. Tesko pali kada se ugasi, posle 7-8s verglanja inace u regularnom slucaju pali posle manje od 1s. Kada se jedva upali, radi na leru bez problema i pri turiranju, ali se ponovo gasi pri kretanju. Posle 2-3min rada u mestu krece normalno i normalno radi narednih 7-8min. Problemi su identicni na benzin i na plin, mada manje izrazeni pri voznji na benzin u obrtnom domenu 2000 o/min. Sta moze da izazove gasenje pri kretanju. Koji se parametri rada menjaju? Da li se povecava otpornost koju treba da premosti elektroluk na svecici?
Zamenjeni su kablovi i svecice. Kapa i ruka ne pokazuju tragove istrosenosti, nema pukotina, ociscene prljavstine, osmirglane kontaktne povrsine ruke, kapa nema useke na kontaktima kuda rotira ruka. Pokusano sa drugom sigurno ispravnom bobinom, nema poboljsanja.
Skener ne izbacuje nikakvu gresku. Oscilogram protokomera dobar. Temperatura rashlane tecnosti (live param) se poklapa sa vredoscu na temperaturom na instrument tabli. Senzor temperature iusisnog vazduha dobar. El. motor lera radi, drugi sigurno ispravan nije resio problem. Potenciometar gasa prepoznaje ler i pun gas polozaje i menja vrednost u zavisnoti od pritiska papucice, nisam imao drugi da probam da zamenim.
Vakuumska crevca proverena, koliko sam uspeo da primetim nema pukotina i ostecenja. Crevo od protokomera ka usisu celo, ispravno.
Ne znam vise sta da gledam i proveravam. Planiram da probam sutra drugi racunar, ako to ne resi problem ne znam sta vise da gledam. Da li postoji neki mehanicki uzrok koji bi mogao da proizvodi ovakve probleme?
Svaki savet ili ideja su dobrodosli. Naveo sam sve sto znam i bitno i nebitno, ali ako sam nesto znacajno preskocio, podsetite me, dodacu
Pozdrav,
SaleB
Auto se gasi tokom voznje i na benzin i na plin. Tesko pali kada se ugasi, posle 7-8s verglanja inace u regularnom slucaju pali posle manje od 1s. Kada se jedva upali, radi na leru bez problema i pri turiranju, ali se ponovo gasi pri kretanju. Posle 2-3min rada u mestu krece normalno i normalno radi narednih 7-8min. Problemi su identicni na benzin i na plin, mada manje izrazeni pri voznji na benzin u obrtnom domenu 2000 o/min. Sta moze da izazove gasenje pri kretanju. Koji se parametri rada menjaju? Da li se povecava otpornost koju treba da premosti elektroluk na svecici?
Zamenjeni su kablovi i svecice. Kapa i ruka ne pokazuju tragove istrosenosti, nema pukotina, ociscene prljavstine, osmirglane kontaktne povrsine ruke, kapa nema useke na kontaktima kuda rotira ruka. Pokusano sa drugom sigurno ispravnom bobinom, nema poboljsanja.
Skener ne izbacuje nikakvu gresku. Oscilogram protokomera dobar. Temperatura rashlane tecnosti (live param) se poklapa sa vredoscu na temperaturom na instrument tabli. Senzor temperature iusisnog vazduha dobar. El. motor lera radi, drugi sigurno ispravan nije resio problem. Potenciometar gasa prepoznaje ler i pun gas polozaje i menja vrednost u zavisnoti od pritiska papucice, nisam imao drugi da probam da zamenim.
Vakuumska crevca proverena, koliko sam uspeo da primetim nema pukotina i ostecenja. Crevo od protokomera ka usisu celo, ispravno.
Ne znam vise sta da gledam i proveravam. Planiram da probam sutra drugi racunar, ako to ne resi problem ne znam sta vise da gledam. Da li postoji neki mehanicki uzrok koji bi mogao da proizvodi ovakve probleme?
Svaki savet ili ideja su dobrodosli. Naveo sam sve sto znam i bitno i nebitno, ali ako sam nesto znacajno preskocio, podsetite me, dodacu
Pozdrav,
SaleB
Comment