Imam problem kad ga upalim pocinje da dize ler gas cak i do 2500 obtaja,ugasim motor i ponovo upalim,tad drzi na 1200,,kad se motor ugreje spusta na 900do1000,varirajuci,ponekad spusti jos nize na svako paljenje.Lepo prima gas bez obzira na jak ler gas,u voznji mi se desava kad smanjujem brzinu kretanja na oko 1500 obrtaja sekne jednom.Molim vas za vase misljenje
Opel kadet 1.8i, 1986, ajnspric, 1771, 74kw
Collapse
X
-
Re: Opel kadet 1.8i, 1986, ajnspric, 1771, 74kw
Nije na odmet,posle provere koju je kolega predložio,pregledati klapnu i sajlu gasa da ne glavi slučajno,kao i da ne vuče negde falš vazduh.
Tipski kvar jeskini i operi regulator ler gasa
Comment
-
-
Re: Opel kadet 1.8i, 1986, ajnspric, 1771, 74kw
Imao sam plin, pa sam skinuo jer mi je tri puta pucao protokomer br. 076, i nikako ga vise nisam mogao naci, pa sam od dva napravio jedan tada kada sam skidao plin. Dijagnostika je tada bila uredna, sve je bilo podeseno kako treba. Posle predjenih mozda oko 10000km pocelo je variranje gasa, ocistio sam ler motor i bilo je ok, ali kada ukljucim svetlo u radu motora ler se spusta i na instrumental tabli primetim da je struja slabija i isto se desava i sa ventilacijom, takodje i sa svetlom za maglu. Tada je poceo, kada je hladan, da dize i obrtaje, postepeno zagrevanjem se spusta. Svako paljenje ima drugaciji ler. Isto mi se desava na hladno kada krecem ne prima odmah gas, zato stisnem papucicu, probije, i nakon toga vuce lepo. Zamenio sam mu creva na usisnoj grani za vakum, i sva creva koja idu za to kada sam cistio ler gas. Da li je normalno da gubi struju kada je upaljeno svetlo i ventilacija? Jer dosta auto elektricara mi govore da j eto u redu, ali ja smatram da nije, jer mi se nije ni desavalo tako nesto ranije. Da li da menjam protokomer zbog toga sto zeza na hladno (nekako sam pronasao odgovarajuci broj)? Motor za ler gas cu da zamenim, pa cemo videti kako ce biti, javicu vam.
Comment
-
-
Re: Opel kadet 1.8i, 1986, ajnspric, 1771, 74kw
Ler treba da ostane isti kada uključiš el. potrošače,a za to se brine ler motor.
Ali ako alternator slabo puni onda će i napon da pada a posledica pada napona može da bude i variranje ler motora zbog kolebanja napona.
Takođe,problem mogu da prave i loši kontakti mase.
Protokomer...hm, iluzija je da može da se napravi od dva ili tri kom. u kućnoj radinosti jedan dobar a i ovaj što si našao verovatno nije bolji.
Comment
-
Comment