Kadet 1.6i-jutarnji problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • salesaki
    CBC Član
    • 20.12.2010
    • 71
    • Leskovac

    Kadet 1.6i-jutarnji problem

    Dragi forumasi imam jedno pitanje.Par godina posedujem Kadeta 1.6i,monopoint iz 87 god.Sve je radelo kako treba,a od skora primecujem kod jutarnjeg startovanja auto upali na pola kljuca ali kad ga pustim da radi i zagreva se nema tecan rad nego pocinje da stuca ako je dosta hladno hoce da se i ugasi i takodje nece da primi gas ako se malo ostrije dodaje,sve to traje dok se ne zagreje,a kad se zagreje sve se normalizuje i radi kao sat i ide kao blesav i jos nesto auto poseduje i plin ali na plin ovi problemi ne postoje i sve radi kako treba.Sto se tice prijavljivanje kvarova ne prijavljuje nista sem kad vozim na plin tad prijavljuje lamda sondu bogatu i siromasnu smesu sto je i normalno.Sta mislite,od cega da pocinjem?
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #2
    Re: Kadet 1.6i-jutarnji problem

    Kreni od merenja pritiska goriva i provere protoka na povratnom vodu.
    Takođe pokušaj da resetuješ ECU skidanjem kleme sa akumulatora.

    Comment

    • salesaki
      CBC Član
      • 20.12.2010
      • 71
      • Leskovac

      #3
      Re: Kadet 1.6i-jutarnji problem

      Skidanjem kleme obrisem greske i dokle god vozim na benzin nista ne prijavljuje ali problem ostaje.Vazi provericu pritisak goriva,samo kako bese normalni pritisak od 08 do 1 bar ako se nevaram jel da?

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #4
        Re: Kadet 1.6i-jutarnji problem

        prljava dizna za hladan start...
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #5
          Re: Kadet 1.6i-jutarnji problem

          Ovaj model nema diznu za hladan start.
          Što se pritiska tiče,treba da bude oko 1 bar. Na 0,8 bara na leru obično znači da je pumpa jednim kontaktom u kanti za smeće.
          Meri na leru i u momentima kada naglo dodaješ gas.Takođe proveri šta i koliko izlazi na povratnom crevu.
          Sledeći korak je pranje dizne u ultrazvučnoj kadi. Dalje,verujem,nema,što se tiče tvog problema.

          Comment

          • salesaki
            CBC Član
            • 20.12.2010
            • 71
            • Leskovac

            #6
            Re: Kadet 1.6i-jutarnji problem

            Drugari malocas sam merio pritisak goriva ali sam merio u leru,nisam se setio da merim u razlicitim rezimima ali u leru jedva uglavi 0,8 bara,a kad skinem crevo za visak ono suvo,ne vraca se nista na visak,sutra cu da proverim to u raznim rezimima ali mislim da ste u pravu,izgleda da je pumpa stasala za kontejner ''PUMPA DA BI BILA PUMPA MORA DA PUMPA,JER PUMPA AKO NE PUMPA TOJ NEJE PUMPA '' Ne zamerite,malo sale uz probleme nisu na odmet.Takodje sam danas sreo druga koji poseduje Astru 93god isti motor 1,6 monopoint i kod njega je pumpa mnogo tisa,moja je bas ali bas bucnija od njegove,zuji kao blesava ako se ne koristi muzika,onda se cuje pumpa.

            Comment

            • Stratos
              CBC Senator XXL
              • 10.09.2008
              • 2594
              • Novi Sad

              #7
              Re: Kadet 1.6i-jutarnji problem

              Dovoljno si opitovao i izveo ispravan zaključak. Vreme je da tvoja pumpa menja ambijent,a na njeno mesto stavi neku orniju za rad,umesto za pesmu.
              Inače,nisam do sada čuo da je neko puštao benzinskoj pumpi glasno muziku,da bi ona radila.
              Malo šale nije na odmet,nadam se.

              Comment

              Working...
              X