Moj prijatelj vozi Kadeta iz 88 god 1.6i monopoint sa oznakom motora,e sad pobrljavela mu je centralna jedinica,prikazuje brdo gresaka,a posto i ja vozim isti kao njegov auto,radi probe stavili smo moj ECU na njegov auto,automobili su potpuno isti sem sto je njegov mladji gobinu dana i sta se desava,kad smo upalili auto i pustili ga da radi sve je u redu jedino je zbog zamene ECU trazio za malo dugu tacku paljena,pa smo morali strogoskopom da prestelujemo paljenje i greske vise nisu bile brdo gresaka vec samo jedna kucao je 13-lamda kontrol,zamenili smo novom kostala ga je 3000din i sad auto radi kao sat,a vuce kao nenormalan i gresaka vise nema. E sad me interesuje: 1) Zasto je trazio drugu tacku paljenja? 2) Zasto je njegov ECU prijavljivao toliko gresaka i auto lose radio ako je bila samo lamda sonda problem? 3) Posto on sad meni treba da vrati moj ECU,a on treba kupiti za svoj auto drugi ECU,pa smo mi nasli jedan od kadeta 90god 1.6i monopoint ali razlika je samo sto ovaj kadet od kog hoceno da kupimo ECU ima ABS dok njegov nema,pa sam hteo da pitam imali to neke veze i dali ce raditi na auto koji nema ABS? Unapred hvala!
Zamena ECU
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Re: Zamena ECU
Originally posted by Gavrapazite da bude isti broj na samom racunaruEX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
Re: Zamena ECU
Kupili smo racunar ali od dvadesetak njih nismo nasli isti broj jeste ima toliko cifara ali nije isti broj ni jedan od njih pa smo skinuli od 1.6i monopoint 90 god bar znamo da je od 1.6i monopoint i namestili na nas auto,sad Kadza radi kao sat.Sad je sve ok pali super,vuce odlicno prva,druga tockovi slajfuju,ler dobar,kvarove ne prikazuje.Jedino me interesuje kad ga na primer u drugu brzinu izvucem do maksimuma to jest do sesticu nece da dodje,nego nekad na pet ipo,nekad na pet i osamsto,nekad na pet i dvesta ...krene da zastaje kao da pocne da se gusi,znaci od naprimer pet pokusaje jednom udje u sest hiljada obrtaja i ukljuci blokadu motora.Sa stari racunar nismo mogli to da primetimo jer je uzasno radio i lose iso,gusio. To toliko nije ni bitno ali me interesuje sta bi moglo da mu bude?
Comment
-
-
Re: Zamena ECU
Ako Vam ujutru bude upalio,dobar je...ja sam stavljao ecu od corse 1.4 na mog kadju,samo dva zadnja broja se nisu slagala...dok je motor bio zagrejan on je palio...medjutim ujutru je samo verglao i nije mogao da sastavi,dok mu nisam nasao 100% isti ecu...sto ga navlacis drugom...blokada je na 6250rpm...verovatno Vas nesto zahebava
Comment
-
-
Re: Zamena ECU
Jeste sto je reko vladaomega po broj nisamo nasli ali smo stavili od isti auti 1.6i,a sto mi reko legenda da proverimo jutarnje palenje,bas jutros je upalio kao mina,radi mnogo lepo 1400 o/min,a kako zagreva spusta obtaje i ler mu je na toplom oko 750,800 o/min,kao sto rekoh sve odlicno radi,sem sto u mestu pod punim gasom udje u 6000 o/min to jest malo u crveno i bez problema ga drzi blokada,a u voznji ono prva,druga nekad dolazi do blokade ali uglavnom dodje do oko 5200,5500,5700 o/min i ni makac,krene da gusi,malo trgne...kao sto rekoh,nece na trke,pa to toliko nije ni bitno ali nas izjeda to sto neznamo sta mu je,sta li da cackamo?
Comment
-
-
Re: Zamena ECU
Dohvati u prvoj i drugoj,za ostale brzine nemamo mesta da ga isprobavamo,mada nece imati sanse on je samo 75ks.Ali ako u prvij i drugoj dolazi do sedmicu na plin,zasto nece na benzin do sesticu kao sto je fabrika predvidela,nego krena da se gusavi od peticu?ECU smo kupili od prijatelj koji drzi opelov otpad i kaze da ih prodaje po 45e,50e ,nama je dao za 25e.
Comment
-
Comment