VW G2 1800 ccm 66kW, karburator, nema hidropotiskivače ventila.
Dobio sam dijagnozu/pretpostavku da najverovatnije jedan izduvni ventil ne zatvara dobro, pa motor ima specifičan zvuk na izduvu. Motor pali normalno, radi već godinama tako, uz možda malo nepravilniji rad (mada je godište i kilometraža od 300.000 sigurno učinila svoje). Prošle godine su štelovani ventili, i samo na jednom cilindru su oba bila malo pretegnuta (utonula u glavu), na ostala 3 fabričke dimenzije pločica. Da li to potencijalno nezatvaranje (loše vođice, sedište ventila ili šta već) može da ima neke fatalnije posledice od recimo povećane potrošnje i smanjene snage?
Dalje, kako ustanoviti da li se nešto desilo dihtungu glave, i da zbog toga malo troši vode? Imao sam potrošnju vode prošle godine kad je procureo mali hladnjak (grejač kabine), pa je zamenom grejača potrošnja nestala. Međutim, sada se opet po malo gubi vode, a nisam u stanju da proverim stanje grejača dok ne rasturim pola kabine. Teorija je da je i prvi grejač crkao zbog povećanog pritiska u sistemu hlađenja, jer navodno može da se desi da se pritisak stvori duvanjem kroz dihtung glave.
Potrošnja ulja je koliko sam uspeo da saberem, oko 0.5l na 1000km, vozim na gas.
Osim provere stanja grejača, imate li neki savet, a da nije skidanje glave?
Dobio sam dijagnozu/pretpostavku da najverovatnije jedan izduvni ventil ne zatvara dobro, pa motor ima specifičan zvuk na izduvu. Motor pali normalno, radi već godinama tako, uz možda malo nepravilniji rad (mada je godište i kilometraža od 300.000 sigurno učinila svoje). Prošle godine su štelovani ventili, i samo na jednom cilindru su oba bila malo pretegnuta (utonula u glavu), na ostala 3 fabričke dimenzije pločica. Da li to potencijalno nezatvaranje (loše vođice, sedište ventila ili šta već) može da ima neke fatalnije posledice od recimo povećane potrošnje i smanjene snage?
Dalje, kako ustanoviti da li se nešto desilo dihtungu glave, i da zbog toga malo troši vode? Imao sam potrošnju vode prošle godine kad je procureo mali hladnjak (grejač kabine), pa je zamenom grejača potrošnja nestala. Međutim, sada se opet po malo gubi vode, a nisam u stanju da proverim stanje grejača dok ne rasturim pola kabine. Teorija je da je i prvi grejač crkao zbog povećanog pritiska u sistemu hlađenja, jer navodno može da se desi da se pritisak stvori duvanjem kroz dihtung glave.
Potrošnja ulja je koliko sam uspeo da saberem, oko 0.5l na 1000km, vozim na gas.
Osim provere stanja grejača, imate li neki savet, a da nije skidanje glave?
Comment