Stanje glave motora bez skidanja iste?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heinz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 1027
    • Beograd, Voždovac
    • Avensis 2.0 D4D

    Stanje glave motora bez skidanja iste?

    VW G2 1800 ccm 66kW, karburator, nema hidropotiskivače ventila.

    Dobio sam dijagnozu/pretpostavku da najverovatnije jedan izduvni ventil ne zatvara dobro, pa motor ima specifičan zvuk na izduvu. Motor pali normalno, radi već godinama tako, uz možda malo nepravilniji rad (mada je godište i kilometraža od 300.000 sigurno učinila svoje). Prošle godine su štelovani ventili, i samo na jednom cilindru su oba bila malo pretegnuta (utonula u glavu), na ostala 3 fabričke dimenzije pločica. Da li to potencijalno nezatvaranje (loše vođice, sedište ventila ili šta već) može da ima neke fatalnije posledice od recimo povećane potrošnje i smanjene snage?

    Dalje, kako ustanoviti da li se nešto desilo dihtungu glave, i da zbog toga malo troši vode? Imao sam potrošnju vode prošle godine kad je procureo mali hladnjak (grejač kabine), pa je zamenom grejača potrošnja nestala. Međutim, sada se opet po malo gubi vode, a nisam u stanju da proverim stanje grejača dok ne rasturim pola kabine. Teorija je da je i prvi grejač crkao zbog povećanog pritiska u sistemu hlađenja, jer navodno može da se desi da se pritisak stvori duvanjem kroz dihtung glave.

    Potrošnja ulja je koliko sam uspeo da saberem, oko 0.5l na 1000km, vozim na gas.

    Osim provere stanja grejača, imate li neki savet, a da nije skidanje glave?
    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Leakdown test? Nemam iskustva niti znam misljenja strucnijih ljudi...
    Cilindar se dovede na poziciju kada su evntili zatvoreni. Kroz otvor za svecicu se spoji sa komrpesorom za vazduh i onda se osluskuje. Izduv - otisao izduvni, usis - otisao usisni ventil, rashladna tecnost - dihtung glave, karter - karike. Dobro, verovatno ce se sve vreme malo cuti u karteru. Mozda bi valjalo usuti malo ulja u cilindar da zatvori karike.
    Zna li neko vise o ovome?


    Sto se pritiska u sistemu za hladjenje tice, na poklopcu ekspanzionog suda bi trebao da postoji sigurnosti ventil koji se otvara i smanjuje pritisak. Ako je on zaglavljen, moguce da je preveliki...


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #3
      Leakdown test. Ali uradjen s leakdown testerom.

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        Kakav je taj tester?


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • TETAK
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3034
          • Čačak, Srbija

          #5
          Ima u BGD izvesni servis(davno sam čitao taj članak pa se zaboravilo) gde sipaju nekakvu hemikaliju u sistem za hladjenje.E sad ta hemija reaguje sa gasovima koji se kroz oštećeni dihtung probijaju u vani pa se boja tečnosti za hladjenje menja....
          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Originally posted by Uros Piperski
            Kakav je taj tester?


            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • zec
              CBC Senator XXL
              • 05.01.2005
              • 450
              • bgd

              #7
              postoji spravica u kojoj ima tecnosti koja reaguje (promeni boju) kada se pojave izduvni gasovi u tecnosti za hladjenje. taj uredjaj se stavi na sud sa vodom a moze i na hladnjak kako gde. dok motor radi tecnost za hladjenje cirkulise i donosi gasove koji isparavaju kad dodju na mesto merenja (hladnjak ili posuda) i tako promene boju kontrolne tecnosti u spravi naravno u slucaju da postoji neko ostecenje. ako je sve ok boja se ne menja...
              "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Odavno recheno da svaki merach isduvnih gasova kad se sonda unese iznad ekspanzionog suda koji se otvori ima da da otklon . Dakle to je najjednostavniji nachin za iskontrolisati dihtung/glava.

                A sad, koliko se gubi, to vec pripada merachu curenja.

                Ova 2 nachina merenja u kombinaciji daju jasnu sliku sta je i kako je.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  Sta je dumper valve?


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #10
                    Damper valve.

                    Comment

                    Working...
                    X