presao 150.000km multipoint ubrizgavanje... auto je stajao 3 godine, onda sam ga ja pazario, sredio... bla bla bla.. e sad, od samog pocetka se javlja problem koji se manifestuje u gubitku snage na 1-2-3 sekunde, kao da mi neko zabode kocnicu i onda posle toga kad proguta tu "knedlu" zalepi za sediste i radi normalno neko vreme. nema nista odredjeno, nebitan je nacin voznje, broj obrtaja i slicno, jednostavno... kad mu se "digne"
Promenio sam el pumpu u rezervoaru, bobinu, filter goriva, protokomer, ocistio dizne, kablove za svecice, svecice, kapu, ruku, na kraju i ceo razvodnik drugi stavio (svi delovi su uzeti sa drugog applause-a koji radi normalno i svi moji delovi rade na tom drugom autu (sem el pumpe i protokomera, posto je ovaj drugi karburator ali i to dvoje provereno radi)
e sad... jel moze da bude problem do nekog senzora, lambda sonde ili samog kompjutera da brljavi i salje pogresnu informaciju? ...jel postoji dijagnostika za daihatsu ili sta vec? odlepicu, keve mi...
auto nikad nije vozen na plin i 1991 godiste je sa 77kw
Hvala na odgovorima.
Promenio sam el pumpu u rezervoaru, bobinu, filter goriva, protokomer, ocistio dizne, kablove za svecice, svecice, kapu, ruku, na kraju i ceo razvodnik drugi stavio (svi delovi su uzeti sa drugog applause-a koji radi normalno i svi moji delovi rade na tom drugom autu (sem el pumpe i protokomera, posto je ovaj drugi karburator ali i to dvoje provereno radi)
e sad... jel moze da bude problem do nekog senzora, lambda sonde ili samog kompjutera da brljavi i salje pogresnu informaciju? ...jel postoji dijagnostika za daihatsu ili sta vec? odlepicu, keve mi...
auto nikad nije vozen na plin i 1991 godiste je sa 77kw
Hvala na odgovorima.

Comment