Zafira, z18xe, 2000 godište.
Auto je normalno radio dok se u sred vožnje nije ugasio.
Pola 2 popodne, u vožnji oko 15 minuta. Kombinovano. Pre toga nije vožen 5 sati. Do sada nikad nije pravio ovakav problem ( oko 1000km ).
Na više puta ponovljena paljenja samo je verglao bez paljenja a ni bar trokiranja u pokušaju. Isto je bilo i pri pokušaju paljenja na plin i na benzin.
4 puta sam pokušao paljenje, potom malo ( 10-ak minuta ) odustao od paljenja i čekao šlep, za to vreme je povremeno radio ventilator hladnjaka, da bi normalno upalio i odvozao 15 kilometara do kuće, gde se na skretanju u blok opet ugasio. Opet sve isto, vergla ali neće da upali. Tek pošto malo odstoji, pali kao mina. Ventilator radi, temperatura osciluje ( po satu ) u granicama normale.
Očitao sam ga opkom-om:
P1600 – (0) reprogram or replace ecu – not present.
Po auto dati: engine control module ( ECM ) – program eror
Uzrok: ecm programming.
P1540 – (4) air conditioning presure open circuit – not present
Po auto dati: AC refrigerant pressure sensor – circulit malfunction
a uzrok: wiring, AC refrigerant pressure sensor, ECM
P2108 – (0) can-bus no comunication with abs/tc – not present
Po auto dati: U2108 – engine control module ( ECM ) / ABS control module / traction
control module communication , can data bus.
Uzrok: wiring.
P1612 – (0) immobiliser no or wrong signal – not present
P1613 – (0) ----------------II-----------------------------------
Po auto dati: immobilizer control module – no / incorrect signal.
Uzrok: wiring, immobilizer control module.
163 – engine coolant temperature, no signal
U2103 – (4) can bus communication malfunction – not present
Po auto dati: engine control module (ECM), CAN data bus – malfunction detected.
Uzrok: wiring.
U2105 – (4) can bus no communication with ECM – not present
Po auto dati: engine control module (ECM), CAN data bus – malfunction detected.
Uzrok: wiring, ECM.
C0256 – (0) engine torque reduction malfunction – not present
Javljala se u grupi grešaka vezanih za izostajanje paljena na 4 cilindru. Trokiranje. Rešeno zamenom dis modula. Verovatno je ostala od tada.
Ono što mene baca u nedoumicu, da li su ove greške ecu-a i imobilajzera produkt paljenja na „suvo“ predstavljaju posledicu ili uzrok nemogućeg startovanja motora?
Da li ova greška „163 – engine coolant temperature, no signal„ može da dovede do gašenja motora?
Kada sam ga upalio, lepo radi u leru, lepo povlači u svim režimima vožnje.
Auto je normalno radio dok se u sred vožnje nije ugasio.
Pola 2 popodne, u vožnji oko 15 minuta. Kombinovano. Pre toga nije vožen 5 sati. Do sada nikad nije pravio ovakav problem ( oko 1000km ).
Na više puta ponovljena paljenja samo je verglao bez paljenja a ni bar trokiranja u pokušaju. Isto je bilo i pri pokušaju paljenja na plin i na benzin.
4 puta sam pokušao paljenje, potom malo ( 10-ak minuta ) odustao od paljenja i čekao šlep, za to vreme je povremeno radio ventilator hladnjaka, da bi normalno upalio i odvozao 15 kilometara do kuće, gde se na skretanju u blok opet ugasio. Opet sve isto, vergla ali neće da upali. Tek pošto malo odstoji, pali kao mina. Ventilator radi, temperatura osciluje ( po satu ) u granicama normale.
Očitao sam ga opkom-om:
P1600 – (0) reprogram or replace ecu – not present.
Po auto dati: engine control module ( ECM ) – program eror
Uzrok: ecm programming.
P1540 – (4) air conditioning presure open circuit – not present
Po auto dati: AC refrigerant pressure sensor – circulit malfunction
a uzrok: wiring, AC refrigerant pressure sensor, ECM
P2108 – (0) can-bus no comunication with abs/tc – not present
Po auto dati: U2108 – engine control module ( ECM ) / ABS control module / traction
control module communication , can data bus.
Uzrok: wiring.
P1612 – (0) immobiliser no or wrong signal – not present
P1613 – (0) ----------------II-----------------------------------
Po auto dati: immobilizer control module – no / incorrect signal.
Uzrok: wiring, immobilizer control module.
163 – engine coolant temperature, no signal
U2103 – (4) can bus communication malfunction – not present
Po auto dati: engine control module (ECM), CAN data bus – malfunction detected.
Uzrok: wiring.
U2105 – (4) can bus no communication with ECM – not present
Po auto dati: engine control module (ECM), CAN data bus – malfunction detected.
Uzrok: wiring, ECM.
C0256 – (0) engine torque reduction malfunction – not present
Javljala se u grupi grešaka vezanih za izostajanje paljena na 4 cilindru. Trokiranje. Rešeno zamenom dis modula. Verovatno je ostala od tada.
Ono što mene baca u nedoumicu, da li su ove greške ecu-a i imobilajzera produkt paljenja na „suvo“ predstavljaju posledicu ili uzrok nemogućeg startovanja motora?
Da li ova greška „163 – engine coolant temperature, no signal„ može da dovede do gašenja motora?
Kada sam ga upalio, lepo radi u leru, lepo povlači u svim režimima vožnje.
Comment