Pokusacu da budem sto kraci.U pitanju je Fiat Palio,98 god. 1.2 75 konja.
Pre mesec dana se iz cista mira ugasio na leru i nikako nije hteo da upali dok ne dodam gas.Ka je uspeo da upali,gasio se konstantno cim sklonim nogu sa gasa i posle nekoliko minuta se stabilizovao i sve je bilo u redu.
Pre desetak dana isti simptom,stim sto je maltretiranje trajalo otprilike 200 kilometara ili gotovo dan i po.Jedina novost je bila da kada upalim klimu auto podigne ler i moze normalno da se vozi,normalno vraca ler,ali cim ugasim klimu automatski se gasi ili ako nekako uspem da ga polako smirim,onda radi na jedva 500-600 obrtaja gotovo kao na tri i po cilindra,totalno neravnomerno.Posle se odjednom smirio ali se desavalo obrnuto.Radio je extra na leru,lepo palio i sve ok ali kada ukljucim klimu,padnu mu obrtaji za 100-200 i radi kao na tri cilindra ali ne stalno vec,nekada radi 15-20 sekundi normalno a onda blago obori ler i radi neravnomerno.Ali osim tiga sve je bilo nekako ok.
Danas ponovo ista prica,kad ukljucim klimu radi normalno,cim je iskljucim nece.Nikada ne bi upalio ako mu ne pritisnem malo gas dok vergla.Prima normalno gas,turira,vuce extra,sve osim lera.Totalno cudan auto.
Skidao sam step motor,ocistio ga,vratio,ista prica.Negde medju ovim silnim temama procitah da je mozda zaprljano crevo od iberlaufa,mada njega nisam skidao i gledao,ne znam da li moze da ima iste simptome ili je nesto drugo u pitanju.ako neko ima neku ideju,znacila bi.
Sto se tice kablova,svecica itd. sve je menjano pre dva meseca,promenjena je i lambda sonda i senzor radilice i jedna bobina.Pre nekog vremena je poceo da mi podize portrosnju na plin i na benzin,medjutim,delimicno je i msanjena,mada ne bas kako bi trabalo da bude.Kada je servisiran plin,posto nije sekvent,u pitanju je lovato elektronac,nikako nije mogao da nasteluje smesu,uvek je ili bogata ili siromasna,s tim kad je kao normalna,on nece da radi a ako ga nasteluje da radi kako treba,smesa je bogata poprilicno i iz tog razloga sam i promenio lambda sondu.
Da li je moguce da je u pitanju samo step motor (nekako mi je logicno da i on na neki nacin odredjuje smesu)
Pre mesec dana se iz cista mira ugasio na leru i nikako nije hteo da upali dok ne dodam gas.Ka je uspeo da upali,gasio se konstantno cim sklonim nogu sa gasa i posle nekoliko minuta se stabilizovao i sve je bilo u redu.
Pre desetak dana isti simptom,stim sto je maltretiranje trajalo otprilike 200 kilometara ili gotovo dan i po.Jedina novost je bila da kada upalim klimu auto podigne ler i moze normalno da se vozi,normalno vraca ler,ali cim ugasim klimu automatski se gasi ili ako nekako uspem da ga polako smirim,onda radi na jedva 500-600 obrtaja gotovo kao na tri i po cilindra,totalno neravnomerno.Posle se odjednom smirio ali se desavalo obrnuto.Radio je extra na leru,lepo palio i sve ok ali kada ukljucim klimu,padnu mu obrtaji za 100-200 i radi kao na tri cilindra ali ne stalno vec,nekada radi 15-20 sekundi normalno a onda blago obori ler i radi neravnomerno.Ali osim tiga sve je bilo nekako ok.
Danas ponovo ista prica,kad ukljucim klimu radi normalno,cim je iskljucim nece.Nikada ne bi upalio ako mu ne pritisnem malo gas dok vergla.Prima normalno gas,turira,vuce extra,sve osim lera.Totalno cudan auto.
Skidao sam step motor,ocistio ga,vratio,ista prica.Negde medju ovim silnim temama procitah da je mozda zaprljano crevo od iberlaufa,mada njega nisam skidao i gledao,ne znam da li moze da ima iste simptome ili je nesto drugo u pitanju.ako neko ima neku ideju,znacila bi.
Sto se tice kablova,svecica itd. sve je menjano pre dva meseca,promenjena je i lambda sonda i senzor radilice i jedna bobina.Pre nekog vremena je poceo da mi podize portrosnju na plin i na benzin,medjutim,delimicno je i msanjena,mada ne bas kako bi trabalo da bude.Kada je servisiran plin,posto nije sekvent,u pitanju je lovato elektronac,nikako nije mogao da nasteluje smesu,uvek je ili bogata ili siromasna,s tim kad je kao normalna,on nece da radi a ako ga nasteluje da radi kako treba,smesa je bogata poprilicno i iz tog razloga sam i promenio lambda sondu.
Da li je moguce da je u pitanju samo step motor (nekako mi je logicno da i on na neki nacin odredjuje smesu)
Comment