Pozdrav drugari!
Pomenuti Jaguar ima problem trzanja u toku voznje na svakih 50 do 100 km. Prilikom trzanja pali MIL, oduzmes gas na niskim obrtajima on ide nekako bez tog trzanja, cim dodas gas odmah pocinje sa trzanjem. Oduzmes ponovo gas vozis tako 5-10 sekundi on ugasi MIL auto nastavi dalje normalno sa radom. Dijagnostika radjena orginalnom IDS dijagnostikom, prilikom paljenja MIL kodira:
P0300 Random misfire detected
P0301 Cilinder 1 misfire
P0302 Cilinder 2 misfire
P0303 Cilinder 3 misfire
P0304 Cilinder 4 misfire
P0305 Cilinder 5 misfire
P0306 Cilinder 6 misfire
P1313 Misfire rate catalyst damage bank 1
P1314 Misfire rate catalyst damage bank 2
P1316 Misfire rate excess emissions
Radjeno sledece: zamjenjene svecice, proverene bobine (cak stavljane druge nove radi probe) uredu su, ciscenje dizne, mjenjan CKP senzor. I dalje isti problem ostaje. U toku voznje praceni parametri, prilikom trzanja prikazuje broj obrtaja, vrednosti upstream lambda sondi negdje od 0,1- 0,2 V, pracen pritisak goriva sa manometrom ostaje 4,5 bara i pri trzanju. Mjerena kompresija ujednacena je.
Ako je neko imao slicnih problema ili moze pomoci neka pise? Hvala
Pomenuti Jaguar ima problem trzanja u toku voznje na svakih 50 do 100 km. Prilikom trzanja pali MIL, oduzmes gas na niskim obrtajima on ide nekako bez tog trzanja, cim dodas gas odmah pocinje sa trzanjem. Oduzmes ponovo gas vozis tako 5-10 sekundi on ugasi MIL auto nastavi dalje normalno sa radom. Dijagnostika radjena orginalnom IDS dijagnostikom, prilikom paljenja MIL kodira:
P0300 Random misfire detected
P0301 Cilinder 1 misfire
P0302 Cilinder 2 misfire
P0303 Cilinder 3 misfire
P0304 Cilinder 4 misfire
P0305 Cilinder 5 misfire
P0306 Cilinder 6 misfire
P1313 Misfire rate catalyst damage bank 1
P1314 Misfire rate catalyst damage bank 2
P1316 Misfire rate excess emissions
Radjeno sledece: zamjenjene svecice, proverene bobine (cak stavljane druge nove radi probe) uredu su, ciscenje dizne, mjenjan CKP senzor. I dalje isti problem ostaje. U toku voznje praceni parametri, prilikom trzanja prikazuje broj obrtaja, vrednosti upstream lambda sondi negdje od 0,1- 0,2 V, pracen pritisak goriva sa manometrom ostaje 4,5 bara i pri trzanju. Mjerena kompresija ujednacena je.
Ako je neko imao slicnih problema ili moze pomoci neka pise? Hvala
Comment