problem sa skodom felicijom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • haubica
    CBC Član
    • 23.10.2005
    • 52
    • novi sad, t cafić

    #16
    ona je bila prikljucena na kompjuter,ali ona ima onaj osnovni tipa decko imas masu na bosch pumpi(zbog alarma),i ne moze da nista ocita.
    taj motor nema kompjuter koji bi pokazao kvar koliko ja znam.
    a bio je redovno odrzavan u skodinom servisu al digoh ruke,a zadnji put u VW-ovom ali vise ne znam gde da idem.
    kontam da je neka caka u pitanju,ali koja?
    mala bara,puno krokodila

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #17
      Pa ides ne gdje imaju dijagnostiku u smislu posjedovanja dijagnostickih aparata, vec gdje znaju dijagnosticirati bilo cime to radili. Kad ti daju dijagnozu potpisi radni nalog i pitaj za garanciju i trazi napismeno. Kad budu gotovi nemoj ih platiti dok ne provjeris stanje stvari. A mozda da i advokata povedes sebom. Ne znam. Postavi se kao musterija koju se nemoze vozati ljevo desno. Reci im da si dosao kod njih zato sto imaju renome te da ocekujes rezultate a ne izgovore.
      Reci im da zadrze auto par dana i da ga testiraju po popravku dva dana.Neznam, kod vas su stvari malo pomjerene iz centra.

      Comment

      • haubica
        CBC Član
        • 23.10.2005
        • 52
        • novi sad, t cafić

        #18
        to bi ja rado prodao.
        sledece god kad zavrsim fax kupim pravi auto i resim se briga
        mala bara,puno krokodila

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #19
          Tvoj auto, tvoja odluka.

          Comment

          • Delkan
            CBC Senator XXL
            • 14.06.2005
            • 829
            • 60 km From BG,West

            #20
            haubica,ajd` samo proveri jednu prostu stvar,ali sam:kada ti se auto ugreje,tj. kada dodje do toga da znas da nece upaliti iz prve,proveri da li ima struje na grejacima kad das kontakt.Ako nemas unimer,uzmi najobicniju sijalicu od 12v i zice pa jedan kraj na grejace,drugi na masu.
            Ako nema struje fora je u tome sto se grejaci ne pale.
            U ovakav kvar sam se uverio na 3 Skode Felicie dizel koje su bile 2001 god. Inace i njima su motori prosle zime palili na -20.
            Reseno je vrlo prosto:jedna zica(ima ih cetiri) koja ide prema onom davacu temp. je odsecena.Rezultat toga je da se grejaci sada pale pri svakom davanju kontakta,pokazivac na tabli radi normalno.Automobili su od tada presli oko 15-20000km i grejaci rade sasvim normalno.
            Ako kod tebe u tim trenutcima ima struje na grejacima,onda razmisljaj o pumpi...

            Comment

            • haubica
              CBC Član
              • 23.10.2005
              • 52
              • novi sad, t cafić

              #21
              ok probacu to popodne pa ti uvece javim,nadam se da ce biti bolje
              mala bara,puno krokodila

              Comment

              • haubica
                CBC Član
                • 23.10.2005
                • 52
                • novi sad, t cafić

                #22
                e opet ista prica,kad se cacka oko nje dobro radi.
                znaci zagrejana pali na pola kljuca,i to sam je dvadeset puta palio.
                kazem od promene automata mnogo je bolje,ali cu tek posle nekog vremena videti da li je bolje.
                sad sam uradio ono tvoje sa sijalicom.
                dao kontakt jednu yicu na akumulator i minus a drugu na grejace i sija.
                a ti rece na masu?jel moze ovako na minus,jer goram negde zaderat farbu bi imao masu.
                a skunuo sam i dzeksnu sa davaca i opet je palila na pola kljuca,barem danas.
                koju ste vi yicu sa davaca odsekli.
                sad videh da ima tri krem i jedna crvena,jer svejedno.
                koliko sam te razumeoako to uradim onda ce mi svaki put paliti grejace a?
                hvala javit cu vam sta se desava u buducem periodu?
                mala bara,puno krokodila

                Comment

                • Delkan
                  CBC Senator XXL
                  • 14.06.2005
                  • 829
                  • 60 km From BG,West

                  #23
                  Svejedno da li na masu auta ili na - klemu,ustvari na klemu je jednostavnije.
                  Nego,samo me zanima da li u trenutku pre nego sto auto nece da upali iz prve rade grejaci.
                  Sutra cu ti javiti koje je boje zica...Ti je otfikari ako bude bilo problema ubuduce.

                  Comment

                  • haubica
                    CBC Član
                    • 23.10.2005
                    • 52
                    • novi sad, t cafić

                    #24
                    e to dal ima struje kad nece iz prve ili nema,cu kad se pojavi problem moci da proverim pa cu ti javiti,a ako se pojavi onda secice i otfikarim zicu.
                    nista gore nego kad ti auto stane u sred beograda kod strahinjica bana,da sam imo litru benzina zapalio bi ga.
                    al eto sad znam ako me bude zezao skinem dzeksnu i kresem.
                    a ako ne bi imao struju kod tog prvog verglanja sta moze biti problem?

                    neki relej a?
                    mala bara,puno krokodila

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      kao sto rece Valent, grejaci se provaravaju da li se ukljucuju kada treba a ne tek tako, pogotovu ne menjaju nasumice.

                      na dizelu su grejaci nepotrebni sve do nekih -10C sto se paljenja hladnog motora tice, i samo za to sluze primarno.

                      zbog ekologije i na toplom motoru se kratko na 0,5 do 2,0 sekunde ponekada ukljucuju, ali to nimalo ne utice na pokretanje motora.

                      u konkretnom slucaju, posto se radi o VW ja bih obratio paznju na filter goriva, odnosno prikljucna creva.

                      "Bos" pumpa funckionise na bazi vakuuma odnosno potpritiskom u****va gorivo iz rezervoara i stoga mora da postoji apsolutna zaptivenost od rezervoara do pumpe ("bos" pumpa u sebi sadrzi zapravo 2 nezavisne pumpe).

                      dakle, proveriti stanje creva ispod haube gde god se vidi i spojeve na njima.

                      jako je bitno opazanje sta se desava sa bojom izduvnih gasova pri tom pokusaju paljenja na vrucem motoru kada nece da upali a vergla- plavicasto-sivi ili crni gusti.

                      i sta se desava neposredno po pokretanju motora, po isteku jedne do dve sekunde, da li nestane bilo koja boja izduva ?

                      kada su proveravne i podesavane brizgaljke na pravilan radni pritisak otvaranja ?

                      oko 50.000km je taman vreme da se to uradi, ujedno i proveri oblik mlaza koji formira brizgaljka.

                      mene prevashodno zanima boja izduvnih gasova, ona govori o tome da li je pravilan odnos ubrizganog dizela prema u****nom vazduhu i nepogresivo daje info o procesu sagorevanja kod dizela.

                      nije receno ni da li je nesto radjeno na motoru, recimo menjan kais pa mozda promenjeno i faziranje motora, odnosno da li je pravilno podeseno predubirzgavanje "bos" odnosno Lucas CAV pumpe ?

                      za provere oko sistema ubrizgavanja ne treba ici u automehanicarske servise, idi ko tzv bosiste.

                      taj majstor ce obicno za 30 sekundi da ti dijagnosticira poreklo problema ako je ista vezano za ubrizgavanje, a to je 99,999% kod dizela te generacije- klasicni.

                      jos jedan test- kada je vruc motor i ocekuje se da ne moze da upali, pre oktretanja kljuca stisnuti pedalu gasa na oko 1/2 i drzati u tom polozaju bez pomeranja. tada je regler pumpe van donjeg i van gornjeg limita i time se automatski iskljucuje centrifugalni regler ubrizgavanja kao potencijalni problem.

                      ako tako uvek pali iz prve, bez greske, "bos" pumpa je zrela za remont odnosno proveru i temeljno podesavanje.

                      mozda jedna banalna stvar- da li ispravno funkcionise sistem za hladni start/rucica koja kod dizela (Golfa) menja ugao predubrizgavanja zavisno od temperature. neki VW modeli imaju manuelnu rucicu u kabini a neki imaju posebna termostat sa uzetom na samoj "bos" pumpi.

                      taj termostat je poznat kao veoma kvarljiva roba na VW dizelima, sistemska greska u konstrukciji. (ugradjen je obicno u Audijima taj sistem sa termostatom a u Golfa sa rucicom ali je u sustini ista stvar- menja ubrizgavanje prema temperaturi motora).
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • haubica
                        CBC Član
                        • 23.10.2005
                        • 52
                        • novi sad, t cafić

                        #26
                        nije menjan kais,samo redovni servisi.
                        sto se tice dima kad su me zezali grejaci bio je beli dim,na verglanju.onda promenem grejace i ok radi.
                        kazem drka samo kad je vruc na prvo verglanje.
                        sad bejah na miseluku i dobio sam golfa cetvorku sdi-a.
                        a jos malo cu se zezati i onda mu ne gine novo milesevo i najbolji bosch majstor zeravica a?
                        mada kazem nekad upali,nekad ne?nema pravila.
                        sad je presla 46500,kad da menjam kaiseve
                        mala bara,puno krokodila

                        Comment

                        • Delkan
                          CBC Senator XXL
                          • 14.06.2005
                          • 829
                          • 60 km From BG,West

                          #27
                          Na konektoru ima 4 zice,obelezene su i brojevima:dve su braon(1 i 2),jedna crvena(3) i jedna zuta(4).Odsecena crvena(3).

                          Comment

                          • haubica
                            CBC Član
                            • 23.10.2005
                            • 52
                            • novi sad, t cafić

                            #28
                            ok,hvala
                            mala bara,puno krokodila

                            Comment

                            • boki01
                              CBC Veteran
                              • 27.10.2005
                              • 100
                              • Jugoslavia

                              #29
                              Ehhh, svi se nesto bacili u elektroniku, a covek vozi 1,9d koji je po konstrukciji gotovo kao jaje jajetu sa motorom 1,6d koji je VW radio pre gotovo 30 godina. Jos ga nagovarate da ide na dijagnostiku, ccc

                              I kakvi bre grejaci. Ako je dizel motor dobar, zagrejan na radnu temperaturu, nigde ne vuce falš vazduh, mora da sastavi i upali iz prve.

                              Jel neko proveravao da motror negde ne vuce falš vazduh? Imao ja taj problem pre 8 godina na Renou 5 Campus Dizel. 1,6d. Motor čista klasika.
                              Hladan pali iz prve, vruć ne da loše pali, nego sam nekad morao da cekam po 10-15 min da upali.

                              Sta je bilo? Na filteru nafte ima mala gumena pumpica. Ona je naprsla i pocela da vuče vazduh. Dok motor radi, sve je o.k. ali pumpa pored nafte uvlači i vazduh. Kad ugasis auto, pored goriva, u kucistu filtera ima i puno vazduha, te ovaj nece da upali ' Bosch pumpa ne može da povuče gorivo. Posle duzeg stajanja, vakum navuče gorivo u filter i auto pali. Kad sam promenio dihtung na pumpici, Reno je opet palio kao mina.
                              Ljubitelj Francuza i dizela

                              Comment

                              • Dren
                                CBC Senator XXL
                                • 24.08.2005
                                • 1068
                                • Sarajevo

                                #30
                                E Boki, vala bas i ti... Izvukao si temu iz 2005 godine...

                                Comment

                                Working...
                                X