renault scenic, problem veliki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dicman
    CBC Član
    • 05.03.2008
    • 99
    • Kraljevo

    renault scenic, problem veliki

    Pozdrav za sve clanove, imam jedan problem sa scenicom 1.6 16v, 2001 godina, ujutru kada ga upalim ima neravnomeran rad i kada se zagreje malo je mirniji rad ali opet podrhtava, na dijagnostici izbacuje sledece greske:
    P0058 LAMBDA SONDA (H02S) 2, GRUPA 2,KONTROLA GREJACA VISOKA VREDNOST U KOLU
    P0136.......
    AKO NEKO IMA IDEJU RECITE, MENJAO SAM LAMBDA SONDU KOJA SE NALAZI ISPOD AUTA NA LONCU AUSPUHA I SCE SE ISTO DESAVA
  • lakilucano
    CBC Senator XXL
    • 31.08.2007
    • 421
    • Bezanijska kosa

    #2
    Odg: renault scenic, problem veliki

    Jel on ima dve lambda sonde?
    bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
    Ne predaj se nikad,osim kad moraš.

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      #3
      Odg: renault scenic, problem veliki

      Originally posted by dicman View Post
      ... na dijagnostici izbacuje sledece greske:
      P0058 LAMBDA SONDA (H02S) 2, GRUPA 2,KONTROLA GREJACA VISOKA VREDNOST U KOLU
      P0136...
      Proveri grejače!

      Comment

      • espace2beograd
        CBC Veteran
        • 06.10.2010
        • 149
        • Pančevo
        • Golf 7 81kw

        #4
        Odg: renault scenic, problem veliki

        grejaci na benzinu?

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #5
          Odg: renault scenic, problem veliki

          Da bi OBD pravilno pokazala stanje motora i perifernih sklopova, mora postići određenu temperaturu, koja je za oxigen senzor minimalno 35 C, katalizator 75 C i td. Za većinu testova, zavisno o kojem motoru se radi, 75 - 85 C. Ima više senzora temperature, ali osnovno merilo je temperatura rashladne tečnosti. Postavljena dijagnoza o visokim vrednostima nije dorečena, pa se može samo nagađati o čemu se radi. U pogledu navedene greške, koju prijavljuje oxigen senzor, nema razlike između benzinskog i diesel motora, a veoma je zavisna o zagrevanju motora. ECU se oslanja na info senzora rashladne tečnosti.

          Comment

          Working...
          X