Renault Megane 2, safe mode

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vladaomega
    CBC Senator XXL
    • 11.10.2010
    • 484
    • beograd

    #16
    Odg: Renault Megane 2, safe mode

    Uloga EGR-a je da ubacivanjem inertnih gasova iz izduva smanji temp sagorevanja/.to nije primarna uloga egr ventila vec sekundarni efekat. svakim stepenom povecanja temperature sagorevana u cilindru se smanjuje emisija stetnih izduvnih gasova. da nije tako i savremeni motori imali bi radnu temperaturu kao golf 2. ja moje musterije nesaljem u prodavnice da kupuju delove vec ih kupujem sam i uopste ih neizlazem riziku od pogresne dijagnoze i bacanja para. sto se tice toga ko je u pravu a ko nije vreme ce pokazati tj. kad vozilo bude popravljeno sta je bio uzrok kvara.
    Last edited by vladaomega; 08.01.2012, 22:18.

    Comment

    • comi 1342
      Moderator
      • 28.09.2005
      • 1126
      • NS
      • Giulietta ,PUG 106,

      #17
      Odg: Renault Megane 2, safe mode

      tečo:
      DF118 EGR solenoid control, EGR valve flow too low
      opet, nisam učio engleski, ali ovo znači da je protok premali. Ako je senzor probio ili u prekidu, to bi se najlakše izmerilo načinom koji sam predložio, i zbog takvih razloga bi ECU mogao da zadaje 200 C.
      Vlado, bila je jedna tema u ovom podforumu, sa naučnicima koje je Dora pomenuo, gde je baš bila razrada uloge EGR-a, potraži i prouči...
      Franjo, nikada nisi video usisnu granu na dizel autu sa EGR-om koji je prešao dosta km, a pokušavaš da sudiš u temi ljudima koji svaki dan rasture bar dva takva auta.
      "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
      "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Odg: Renault Megane 2, safe mode

        Da bih te shvatio ozbiljno nemožeš napisati poruku dužu od tri reda samo kad se braniš i onda je dva reda u tom smislu od ta tri.
        Lakonske odgovore "videćemo na kraju" ne prihvatam i neću ih više tolerisati, ne od tebe samo, važi za sve.
        u tri reči si pitao zašto, čovek je lepo napisao odgovor zašto. Pomoć ili kasnije da neko nešto pametno pročita nije u tome "nemate vi pojma, ja znam ali me mrzi da pišem"... Ok, nemoj da pišeš.
        Sad pročitaš ponovo šta si napisao pa probaš da shvatiš to oko temperature ja sam čitao i nije mi jasno. Da bi bil ojasno i meni i drugima to se lepo napiše.
        Pametna tema se zapečati da padobranci ne upadaju i idemo dalje.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #19
          Odg: Renault Megane 2, safe mode

          Comi,protok RECIKLIRANIH gasova je mali sto za posledicu ima da vise cistog vazduha prodje kroz protokomer.EGR je posle protokomera i ako egr propusti vise recikliranih gasova,kroz protokomer ce proci manje,i obrnuto.ECU prati vrednosti sa protokomera i na osnovu njih procenjuje da li EGR obavlja svoju funkciju kako treba

          A EGT je senzor teperature koji nema veze sa EGRom,jedan se nalazi na iduvnoj grani a drugi posle dpf-a.Ako bilo koji od njih nije ispravan,ode u limp mod jer ECU vise ne moze pratiti stanje pdf i ne sme pokrenuti regeneraciju,jer ne zna koliko je u tom slucaju podigao temperaturu izduva.Prioritet odlaska u limp mod je u ovom slucaju sigurno kvar na sistemu pdf-a.A ispitivanje tog senzora moze tvojom metodom,ali je opet Tech objasnio kako je lakse.
          Da li ce posle opravke EGTa opet ici u limp,a zbog kvara i na EGRu ,ja to ne znam,siguran sam samo da ce zbog neispravnog EGTa ici sigurno
          Last edited by TECA; 08.01.2012, 23:24.

          Comment

          • vladaomega
            CBC Senator XXL
            • 11.10.2010
            • 484
            • beograd

            #20
            Odg: Renault Megane 2, safe mode



            IMPORTANT
            This fault can result in a rapid and significant fouling of the particle filter.

            If dealing with this fault requires the EGR valve to be replaced, run command
            SC036
            Reinitialise programming and select EGR valve to reinitialise the EGR valve offsets
            ova greska je rezultat brze i znacajne zaprljanosti the particle filter .toliko o TECINOM odgovoru na moje pitanje sta se desava kad je egr zatvorenDF118
            If the fault is present the EGR function is disabled.
            DF272 EGR valve control circuit if it is present or stored. Sam reno je dao precizno uputstvo kako otkloniti kvar na vozilu ako dijagnostika prezentuje ove dve greske df118 idf272
            .


            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #21
              Odg: Renault Megane 2, safe mode

              Vlado,to ti dodje kao na benzicu kad imas izostanak paljenja na nekom od cilindara, a u napomeni-moguce ostecenje katalizatora,a znamo da posle opravke uglavnom ostanu ispravni i obavljaju svoju funkciju

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Odg: Renault Megane 2, safe mode

                Pokrenuo sam proces na forunmu koji ne mogu da zaustavim ali čim se završi, bićeš banovan na par dana.
                Posle toga ako želiš kako treba bićeš dobrodošao a ako ne, bićeš trajno banovan.

                Svrha ovog foruma je pomoć drugima i saznanje za sebe i druge.
                Nije nikako tvoja ili bilo čija promocija kao primarni cilj, to dolazi kao sekundarna posledica niti je dokazivanej Teči, meni ili bilo kome da ti imaš najveći, za to postoje drugačiji metri i na drugom su mestu.

                Stvarno nemam ništa protiv ijednog majstora na ovom forumu jer sam i ja jedan od tih i zardio sam dosta para sa masnim rukama a možda još više bez masnih ruku ali nikad nisam cenio ljude koji su najveći pa najveći pa ... Sve znanje ovog sveta ako imaš a ne znaš da ga pretočiš drugima, ne vredi ti ništa a još gore ako to ne želiš.

                Nema satsfakcije ako sam za sebe kažeš ja sam dobar, to treba drugi da kaže....

                Ovo važi generalno za sve.

                Hteo sam sutra preksutra jer se za "praznik ne grdi" reči jednog malog deteta koje sam zapamtio za ceo život ali vama je svejedno.

                Mnogo surenjiovosti i da ne kažem nešto gore na ovom forumu u poslednje vreme od strane majstora. Kriza je znam al ije neka druga kriza izgleda još veća...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • comi 1342
                  Moderator
                  • 28.09.2005
                  • 1126
                  • NS
                  • Giulietta ,PUG 106,

                  #23
                  Odg: Renault Megane 2, safe mode

                  Dems nije napisao oznaku motora, ali pretpostavljam da mora imati i hall davač, ili kakav drugi, za položaj klapne EGR-a, i na osnovu njega može generisati prve dve greške, a možda i u kombinaciji sa MAP-om, zar ne ?
                  Treba li raditi adaptaciju EGR-a ?
                  Ja sam elektroničar, jednostavnije mi je da izmerim otpor ommetrom, nego da palim osciloskop,...
                  "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                  "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Odg: Renault Megane 2, safe mode

                    Zaboravio sam da zaključam...
                    Postoj ideo foruma zove se teorija i tehnička dokumentacija a ima i ovde mesta za tako nešto u zavisnosti o čemu bi se raspravljalo.
                    jako bih voleo da vidim takve teme sa razumnom raspravom i dosta podataka a verujemi i drugi samo za to nema interesa kod majstora ali da seciraju brisk svećicu kao da rade u razvojnom timu NGK ili Denso kompanije ima uvek, nije problem...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    Working...
                    X