Zdravo svima!
Evo posle duzeg vremena, mene opet na forumu.U pitanju je SEAT CORDOBA 2001 god. benzinac 1,4 MPI.Problemi su sledeci:
-ne radi daljinsko otkljucavanje i zakljucavanje(probano po uputstvu ono kontakt do 5sek.zatim pritisak na jedno dugme,pa tri pritiska na drugo itd ali bezuspesno)
-na board kompjuteru povremeno se vide,povremeno ne delovi slova i ostalih znakova,kao i indikacija potrosnje goriva na 100km povremeno radi povremeno ne.
-dijagnosticki konektor obd2 (ima samo k liniju,plus i minus) je problematican.Naime samo jednom sam uspeo da se konektujem dijagnostikom (vcds 11.2) gotovo redovno prijavljuje da je K1 linija prema masi, dok na drugim vozilima dijagnostika radi.Pamtim da je ECU magneti mareli.
Pitanja:
-moze li se pomenutom dijagnostikom videti i resiti problem u vezi daljinskog centr.zaklucavanja.
-sta se moze uraditi sa boardom,dali bi pomoglo ponovno lemljenje nozica na ekranu ili neki slican postupak.Sta je uzrok blokade rada brojki koje pokazuju potrosnju goriva (zaglave na oko 51,3 l/100km, a tada je i 0 km do benz. pumpe a u rezervoaru imam naprimer 10l goriva).Zaboravio sa da kazem da je ugradjen seqvent TNG uredjaj i da odlicno radi bez ikakve greske (mil lampica ili sl.)
- gde se nalazi ECU i dali smem da ga otkacim kako bi ispitao K liniju dali je zica negde na masi ili u ECU nesto nije u redu sa tim izvodom za dijagnostiku (dali cu moci da upalim auto posle skidanja ECU-a)
- dali je mozda board komp.krivac za neispravnost dijagnostickog konektora
Molio bih bilo kakvu pomoc u vezi pomenutih problema,i jos jedan pozdrav za sve ljude dobre volje a i administratore ovog foruma.
Evo posle duzeg vremena, mene opet na forumu.U pitanju je SEAT CORDOBA 2001 god. benzinac 1,4 MPI.Problemi su sledeci:
-ne radi daljinsko otkljucavanje i zakljucavanje(probano po uputstvu ono kontakt do 5sek.zatim pritisak na jedno dugme,pa tri pritiska na drugo itd ali bezuspesno)
-na board kompjuteru povremeno se vide,povremeno ne delovi slova i ostalih znakova,kao i indikacija potrosnje goriva na 100km povremeno radi povremeno ne.
-dijagnosticki konektor obd2 (ima samo k liniju,plus i minus) je problematican.Naime samo jednom sam uspeo da se konektujem dijagnostikom (vcds 11.2) gotovo redovno prijavljuje da je K1 linija prema masi, dok na drugim vozilima dijagnostika radi.Pamtim da je ECU magneti mareli.
Pitanja:
-moze li se pomenutom dijagnostikom videti i resiti problem u vezi daljinskog centr.zaklucavanja.
-sta se moze uraditi sa boardom,dali bi pomoglo ponovno lemljenje nozica na ekranu ili neki slican postupak.Sta je uzrok blokade rada brojki koje pokazuju potrosnju goriva (zaglave na oko 51,3 l/100km, a tada je i 0 km do benz. pumpe a u rezervoaru imam naprimer 10l goriva).Zaboravio sa da kazem da je ugradjen seqvent TNG uredjaj i da odlicno radi bez ikakve greske (mil lampica ili sl.)
- gde se nalazi ECU i dali smem da ga otkacim kako bi ispitao K liniju dali je zica negde na masi ili u ECU nesto nije u redu sa tim izvodom za dijagnostiku (dali cu moci da upalim auto posle skidanja ECU-a)
- dali je mozda board komp.krivac za neispravnost dijagnostickog konektora
Molio bih bilo kakvu pomoc u vezi pomenutih problema,i jos jedan pozdrav za sve ljude dobre volje a i administratore ovog foruma.
Comment