problem se javlja tako sto dizne za benzin pustaju nenormalnu kolicinu goriva .dizne proverene odnosno servisirane mada su bile dobre. proveren pritisak goriva ,pritisak odlican , proveren ventil za regulaciju pritiska goriva i on je ok. na dijagnostici mi ne javlja nikakav problem. auto vec u verglanju pre****,dizne bacaju nenormalnu kolicinu benzina. ja sumnjam u racunar. ali molim da ako je neko imao takav problem da pomogne kolegi. da naglasim auto nema plin. pozdrav za forumase.
golf 4 16 16v motor azd
Collapse
X
-
Odg: golf 4 16 16v motor azd
Džaba, kad nisi napisao najbitnije: da li uopšte upali? Kako si došao do toga, da:
auto vec u verglanju pre****,dizne bacaju nenormalnu kolicinu benzina
Comment
-
-
Odg: golf 4 16 16v motor azd
regulator Visokog pritiska vec vidjen problem na audiu 80 b4
gospodin je bio toliko uporan da je motor doziveo i hidro udar!!!! ne verglaj a tog dunstera sto ti reko da je regulator dobar omlati sa drzalicom od lopate motike ili neceg slicnog!
po meni nije kompjuter! bas sam skoro imao taj prblem sa audiem! pre nekoliko dana
sipao je toliko goriva da mu je dizao nivo ulja za po santimetar na sipci!!!
pozdrav ponesi taj regulator kod jos nekok krstenog majstora da pogleda!!!
Comment
-
-
Odg: golf 4 16 16v motor azd
kave veze ima sto ecu mm.to je samo ,,stari,, tip racunara jer su posle 6.2000g isli bosch sa e3
nemoze niko da ti pomegne na ovaj nacin dok neiznes neki konkretan podatak sem da dizne zalivaju
na primer dali ima gresku,pritisak goriva,regulator pritiska,njegiva membrana,vreme otvorenosti dizni-signala mereno skopom......
prilicnmo proizvoljna zamerka,da sacekas ti ipak macu.....
Comment
-
-
Odg: golf 4 16 16v motor azd
a takve vas volim.magistrala sa diznama je otkacena vani tako da benzin ne ide u cilindre.vtil za regulaciju benzina je proveren pritisak u magistrali je idealan . juce mi je prijavio problem . ;kontrolni uredjaj leptira 17962{uslov ineophodni za osnovno podesavanje nedostaju }: kontrolni uredjaj leptira 17989{osnovno podesavanje nije obavljeno} da naglasim proverena je i klapna gasa i ona je ok. greska 17989 je stalna a greska 17962 se javlja kada pokusam da uradim podesavanja leptira medjutim nju brisem. sumnjam u racunar izmedju ostalog jer mi nije prijavljivao nikakav problem nekoliko dana.pozdrav.
Comment
-
-
Odg: golf 4 16 16v motor azd
Originally posted by pavloni View Post... greska 17989 je stalna a greska 17962 se javlja kada pokusam da uradim podesavanja leptira. Medjutim, nju brisem...
VW golf 4 GDI od 2001:
Engine speed is controlled by the engine control unit/engine management system (EMS), which regulates fuel injection function and ignition timing, instead of having a throttle plate that restricts the incoming air supply. Adding this function to the EMS requires considerable enhancement of its processing and memory, as direct injection plus the engine speed management must have very precise algorithms for good performance and drivability. The engine management system continually chooses among three combustion modes: ultra lean burn, stoichiometric, and full power output. Each mode is characterized by the air-fuel ratio. The stoichiometric air-fuel ratio for gasoline is 14.7:1 by weight, but ultra lean mode can involve ratios as high as 65:1 (or even higher in some engines, for very limited periods).Last edited by Franjo; 14.04.2012, 09:29.
Comment
-
-
Odg: golf 4 16 16v motor azd
naravno to je sve provereno nekoliko puta iz razloga sto mi racunar u pocetku nije prijavlivao nikakav problem .nisi me razumeo magistrala za gorivo je samo odmaknuta sa usisne grane nije otkacena manometar stoji na magistrali dok auto verglam sto iskljucuje mogucnost regulatora pritiska. ni za greske koje prijavljuje nise me razumeo. ponavljam 17989 je problem a 17962 se javlja kada vrsim podesavanje sto dokazuje da je problem u podesavanjima. klapna gasa je proverena na drugom autu. hvala na interesovanju i ucescu u ovoj temi
Comment
-
-
Odg: golf 4 16 16v motor azd
Razumeo sam sve, osim onog dela o odmaknutoj magistrali, jer si napisao:
... magistrala sa diznama je otkacena vani tako da benzin ne ide u cilindre...
Koliko znam (možda i ne znam), jedan od uslova je i količina goriva u kompresionom prostoru, a ne u slobodnom prostoru.
17962 uzrok, a posledica je:
17962 kontrolni uredjaj leptira {uslovi neophodni za osnovno podesavanje nedostaju }
Prema tome, ECU ne raspolaže sa nekim podatkom za osnovno podešavanje: gorivo - vazduh - struja - tačka palenja. Znači, senzori, ili neispravan ECU!
Comment
-
-
Odg: golf 4 16 16v motor azd
Tačno, sve se svodi na računar! Ali, da bi radio, potrebne su mu informacije i podešavanja. Proveri sve sonde, posebno dve lambda (oxygen) sonde, jer ti, po svemu sudeći, nije u redu AFR (air-fuel ratio). U onom tekstu (eng.) piše, da ECU neprekidno bira, ustvari proverava režim potpunog sagorevanja, merenjem odnosa vazduh-gorivo u smeši i po potrebi, za veoma kratko vreme povećava taj odnos iznad optimalnih 14,7:1 do 65:1. Treba proveriti i EGR ventil, jer odsustvo signala može da poremeti rad ECU. Pošto ti ECU prijavljuje problem, rekao bih, da je isti ispravan. Tek, kad eliminišeš jeftinije stavke, u servisu proveri ispravnost ECU, pa po potrebi zameni novim.
Da, kao što je već rečeno, ne treba eksperimentisati, jer nekontrolisane detonacije, mogu da izazovu katastrofalne posledice po motor!Last edited by Franjo; 14.04.2012, 13:10.
Comment
-
-
Odg: golf 4 16 16v motor azd
varnicu imam cak mogu i da ga prevarim da ga upalim na kratko. auto nema tempomat. a da je problem u bilo kom sennzoru mora da ga prijavi a i sonde iskljucujem jer one ne mogfu da uslove ovaj problem a i njih sam proverio. osnovno podesavanje leptira gasa radim preko texe . postoji opcija za tu oprraciju i ne razumem kako da ti objasnim postupak podesavanja. drago mi je sto se vas sve vise ukjucuje u ovu temu.
Comment
-
Comment