Pomoc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • senchi
    CBC Početnik
    • 07.03.2011
    • 6
    • podgorica

    Pomoc

    Imam audi a4 iz 2000 godine,1,9 td(i),85kw,skoro sam ga kupio i kad sam mu mijenjao ulje,stavio sam mobil 1 full sintetic,presao sam skoro 3 hiljade kilometara i ulje mi je bilo na minimum,dosuo sam mu skoro litar.Majstor mi je reko da to ulje
    ne odgovara motoru pa ga zato trosi!!!ima li to kakkve veze i sta jos moze biti uzrok toga sto trosi ulje????
    Auto ide fino nemam nikakvih problema!!!
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Odg: Pomoc

    Originally posted by senchi View Post
    ... stavio sam mobil 1 full sintetic
    Koja gradacija? Primećuješ li, da ti negde curi - semerinzi, zaptivke?

    Comment

    • senchi
      CBC Početnik
      • 07.03.2011
      • 6
      • podgorica

      #3
      Odg: Pomoc

      Mislim da je 15/40,nigdje ne vidim da curi,nisam gledao saraf od kartera...

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #4
        Odg: Pomoc

        Složio bih se, da ulje ne odgovara, ali o tome možeš naći na blogu Profesora expandable. Ipak, potrošnja je pretjerana, a razloga tome, može biti više. Kao što sam rekao, curenje na nekom mjestu na motoru, ali to se pokaže po baricama, koje ostaju ispod motora, na mjestu, gdje si parkirao. Drugi, najčešći razlog je stanje motora - propale karike, koji se manifestuje oblacima crnog dima. Treba provjeriti kompresiju, ali to bi majstor, kod koga si bio, trebao da primjeti.

        U Podgorici sam proveo lijepih 16 godina, pa su mi prilično poznati klimatski uslovi, koji su bitni za izbor ulja. Pitanje je, na kojim relacijama koristiš vozilo, jer se zimi na sjeveru situacija bitno mijenja. Zavisno, koliko prelaziš godišnje, možda bi bila preporuka za mijenjanje ulja dvaput godišnje, tj. sezonski, ako zimi često voziš na sjever CG, ili još dalje.

        I, još jedna stvar: kažeš da si nakon kupovine vozila izvršio zamjenu ulja?! Da li znaš koje ulje je bilo u motoru, jer i to može biti razlog troškarenja, ako nisi isprao motor.

        Iako je to irelevantno zbog skidanja km, ipak si mogao da navedeš, koliko je po tahografu do sada prešao, jer i to ima značaja za izbor gradacije ulja.

        Na kraju, a moguće, da je trebalo prvo: gdje si nabavio ulje? To iz navedenog razloga, što je pre desetak godina u Podgorici bila katastrofalna situacija u pogledu kvaliteta ulja. Prodavali su se svi brendovi, ali falsifikati.

        Comment

        • b_samardzic
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 1557
          • Smederevo

          #5
          Odg: Pomoc

          A nakon zamene ulja je bilo ... ?

          Gde si merio prvi put na ravnom terenu i ujutru ili nakon voznje.

          Jel tih 3000 km bilo gratske voznje ili autoput 140+ km/h

          Comment

          • vladaomega
            CBC Senator XXL
            • 11.10.2010
            • 484
            • beograd

            #6
            Odg: Pomoc

            mobil 1 full sintetic-Mislim da je 15/40 ovde nesto debelo nestima???

            Comment

            • alexa05
              CBC Senator XXL
              • 23.07.2006
              • 1769
              • Smederevo
              • Opel Vectra B 2.0DI 16v

              #7
              Odg: Pomoc

              debelo...
              EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

              NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

              SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

              Comment

              • Ognjen
                CBC Senator XXL
                • 21.02.2008
                • 438
                • Novi Beograd
                • -

                #8
                Odg: Pomoc

                Ako ti na flaši od ulja piše da je mobil 1 15w40, onda si sipao neki fuš. Promeni ulje i vidi šta se dešava.
                Ukoliko je original ulje, ne paniči i dospi ulje izmeri na ravnom neka bude koliko treba, vozi 1000 km i izmeri ponovo u istim uslovima kao i prvi put.

                Comment

                • senchi
                  CBC Početnik
                  • 07.03.2011
                  • 6
                  • podgorica

                  #9
                  Odg: Pomoc

                  Hvala svima na ovako brzim odgovorima,totalno sam poludio oko ovoga,taman sam mislio da sa kupio relativno dobar auto,desavaju mi se ove stvari!!!
                  Kad sa ga kupio,vozio sam na to ulje skoro 1000km,ne znam koje je bilo,ali sam jednom provjerio i bilo je ok,na maximum!Nakon promjene sam vidio da trosi,a vozio sam,od tih 3000km,skoro 2500 otvorenog puta i to prema sjeveru.Znam da mi majstor nije isprao motor,mada nisam znao da se to treba uradit,samo smo promijenili ulje i filtere.Na komandnoj tabli pise da je presao 170hilj km,mada mislim da je vracena kilometraza,jer danas na svakom placu to rade,nazalost!Sto se tice crnog dima,uopste ne dimi auto,ni kad se pali,ni kad mu dadnem malo vise gasa,a kompresija je,ja mislim,u redu,jer kad idem niz brdo,fino drzi brzinu i ne ubrzava sam.
                  Ulje sam kupio u prodavnici,mada milsim da nije neki zastupnik,s obzirom da ima skoro sve vrste ulja.
                  Jedina promjena koju sam ossjetio vozce kola,nakon zamjene ulja,je da mi ponekad ne vuce kako treba,odnosno turbina,cini mi se,ponekad kasni,odnosno,ponekad se pali na ispod 1,5hilj obrtaja,a ne kad oko 2hilj,i na momenat kao da se gusi auto!
                  Ne znam moze li to biti uzrok toga,ili ja smao to umilsljam,zato sto ko god ga je probao kaze da ide fenomenalno))
                  Sta da radim ?????????
                  POZDRAV IZ PG
                  HVALA

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    #10
                    Odg: Pomoc

                    Kupio si dobar auto, u godinama, kad se očekuju veći troškovi za održavanje. U redovnom održavanju je jedna od najbitnijih stavki garantovano kvalitetno ulje i pravilan izbor za pojedinu grupaciju motora. Mobil 1 15W40 svakako nije dobar izbor. Nađi dobar servis, kojih u PG ima dosta, da ti izvrše zamijenu ulja kako je propisano, sa njihovim uljem, za koje će garantovati porijeklo. Servisi imaju podatke o preporuci proizvođača auta za ulje, koje se koristi za starije motore, na osnovu pređene km, u koje spada i tvoje vozilo. Na toj stavci nikako štedjeti, ako imaš namjeru, da ga dugo voziš i da te dobro služi.

                    Kao što su neki napisali, moguće je, da nisi pravilno izmjerio nivo ulja, pa provjeri na ravnom terenu. Ali, pitanje je, da li je nakon zamijene bilo na max?

                    P.S. Moj renault megan 1.9 dci 2008 FAP i katalizator, prešao 130 Kkm, koristim elf 5W30, zamena na 10-12 Kkm. Troši manje od 1 lit. na tu kilometražu.
                    Last edited by Franjo; 16.06.2012, 10:21.

                    Comment

                    Working...
                    X