Nissan Primera 93' Molim za savet i konsultaciju.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gorans
    CBC Senator XXL
    • 09.03.2010
    • 1525
    • Beograd

    #16
    Odg: Nissan Primera 93' Molim za savet i konsultaciju.

    Super razmisljas ali u pogresnom smeru.Primera je kvalitetan i zahvalan auto ali ti nisi imao srece da ubodes dobar primerak pa ces sad lepo da je sredis i da budes miran narednih 3-4god ali ti hoces da je prodas i opet kupis macku u dzaku.

    Comment

    • Grif
      CBC Član
      • 17.06.2012
      • 10
      • Beograd

      #17
      Odg: Nissan Primera 93' Molim za savet i konsultaciju.

      Shvatam sta hoces da kazes. Verovatno si u pravu, ma da sam sad jos vise podeljen, dal da je sredim prodam i idem na sledeci.
      Ili kao sto ti kazes da sredim + jos nesto i zadrzim se na njoj. :<<

      Comment

      • sasatas
        CBC Početnik
        • 13.07.2012
        • 1
        • Leskovac

        #18
        Odg: Nissan Primera 93' Molim za savet i konsultaciju.

        Pozdrav narode.
        Procitao sam ovu temu pa reko da i ja postavim jedno pitanje.
        Imam Nissan Primeru 95-o godiste 2000 kubika 150 konja,auto je extra imam ga 5 godina sa njim sam presao 50000km.Juce mi se javio problem da je prokuvao.Sacekao sam da se ohladi upalio pre toga dolio vode kad je postigao radnu temperaturu crevo koje ide iz motora ka hladnjaku kod pumpe je bilo vrelo,a crevo koje je u donjoj zoni hladnjaka je hladno cak je ostalo hladno i posle ukljucivanja ventilatora.
        Ja licno mislim da je u pitanju termostat ali ipak hocu vase misljenje.Unapred hvala.

        Comment

        • gorans
          CBC Senator XXL
          • 09.03.2010
          • 1525
          • Beograd

          #19
          Odg: Nissan Primera 93' Molim za savet i konsultaciju.

          Dobro mislis,ostao je zaglavljen u zatvorenom polozaju.

          Comment

          • Grif
            CBC Član
            • 17.06.2012
            • 10
            • Beograd

            #20
            Pozdrav svima jos jednom. Evo da javim da samo oradio dihtunge i glavu motra za sve zajedno 120e. I sada naravno auto radi normalno. I izgleda da je ona prica o mrezici stvarno bila glupost. Cini mi se da sam samo kupio auto u losem stanju (sto se dihtunga i glave motora tice), jel su bili znatno osteceniji nego sto je jedno sitno prokuvavanje moglo da uradi (i verovatno su i sam uzrok prokuvavanja).

            E sada bih imao jos jedno pitanje (a i zelim da se zahvalim za odgovore pruzene do sada!!!!).
            Iz naslova i diskusije mozete procitati o kom automobilu i tipu istog se radi.

            Da navedem radi lagodnosti, Nissan Primera '93 1997cc Automatik.

            Na njemu jos od kad sam ga uzeo neradi pumpa za gorivo (pa bih to morao promeniti cim se nadje para..)
            Dakle pali, i radi samo na plin. A sto se potrosnje tice, u gradu trosi dobrih 22l istog, dok na otvorenom, tacno relacija Vrsac - Beograd potrosi 8.5l sto je nebrojeno manje.

            Interesuje me da li je to normalno za taj tip automobila (jer se nikako ne razumem u to.

            I drugo pitanje bi bilo da li cinjenica da pali na plin, povecava potrosnju plina, ili znatno ili malo, dakle da li bi paljenje na benzin sa prebacivanjem na plin odmah potom smanjilo potrosnju, znatno ili malo, ako u opste.


            Jos jednom hvala u napred, Grif.

            Comment

            • gorans
              CBC Senator XXL
              • 09.03.2010
              • 1525
              • Beograd

              #21
              Paljenje i zagrevanje motora na benzin bi ti smanjilo potrosnju plina ali bi povecao potrosnju benzina te bi,ekonomski,bio na istom ili cak skuplje.
              Potrosnja na otvorenom putu ti je OK ali grad je previse 22l.S obzirom da ti je venturi sistem,star auto od 2000ccm i automatski menjac,moze da se tolerise do 15l plina cisto gradske voznje.Sve preko toga navodi da nesto nije u redu.
              Proveri da ti negde ne curi plin jer na otvorenom putu ti predjes 100km za nesto vise od sat vremena i za to vreme ti (recimo) iscuri oko 1-1,5l plina pa ti umesto 7 on trosi 8,5l i to deluje dobro.Medjutim,u gradu da bi presao 100km,treba auto da radi 5 sati i ako na sat curi oko 1-1,5l onda ti iscuri nekih 7l i umesto 15l/100km ti dodjes na te 22l/100km.
              Naravno,ne kazem da je to u pitanju ali eto nagadjam.

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #22
                Kako funkcionise menjac? Mozes li po gradu da ga saltas na 2000 obrtaja?

                Comment

                • Grif
                  CBC Član
                  • 17.06.2012
                  • 10
                  • Beograd

                  #23
                  @gorans hvala na komentaru, uzecu to u obzir.

                  @b_samardzic Sto se menjaca tice ne mogu da kazem da se salta na 2000 obrtaja, mozda na 2000 prebacuje u drugu, ali pre bih rekao da na oko 2000-2500 negde izmedju.

                  Comment

                  • Grif
                    CBC Član
                    • 17.06.2012
                    • 10
                    • Beograd

                    #24
                    Odlucio sam da ulazem u auto (posto sam vec sredio motor).
                    Pa bih vas zamolio (ako je to dozvoljeno na forumu) za kontakte od nekih prodavnica za delove (nove) za taj auto. U Beogradu.
                    Trazio sam na internetu ali nisam nasao nista privlacno, 99% je privatno i salje na kucnu adresu.
                    Pa bi preporuka sa vase strane mnogo znacila.

                    Comment

                    Working...
                    X