corsa c -trza u voznji

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rudic.m
    CBC Senator XXL
    • 30.07.2008
    • 407
    • Odžaci

    corsa c -trza u voznji

    Vozim Corsu c,2002 god.,1.0 motor.
    U poslednje vreme mi se desi da tokom voznje,auto pocne da gubi gas,pa primi i tako naizmenicno u par sekundi.Dobija i gubi gas,trza.
    Ako odrzavam gas onda se ne oseti i ako hocu da ubrzavam,odmah pocne.Jedino kad jako lagano pipam papucu onda se ne oseti.
    I to tako traje 20-ak km,i prestane,Vozim 200-300-400km i opet se pojavi.
    Nekad izgubi gas i duze vreme,pa se cak i ugasi.
    Menjao sam filter goriva,filter vazduha dobar.
    Na dijagnostici nije ocitavao greske,do zadnjeg puta.
    Sad je ocitao:
    P0170 Fuel trim Malfunction(Bank 1) - Not present
    P1300- EOBD error Because Of empty Fuel tank -Present

    Ova druga mi nije jasna ,zasto se pojavila.
    OVa prva je vezana za smesu goriva,koliko sam citao.
    Ali mi nije jasno sta tacno znaci.
    Jos jedna stvar,imam ugradjen HHO.
    Spojen je na usis malo ispred leptira gasa.
    SUmnjam da je mozda taj vazduh(HHO) osiromasivao smesu,jer ga MAF nije ocitao.
    Ako se HHO smatra kao vazduh.

    Najgore je sto se problem javi u voznji,i dok dodjem kuci ,nestane.

    Sad sam ocistio Maf senzor,izmerio pritisak goriva( dobar), i izbacio HHO(zapusio crevo).

    Imam OP COM dijagnostiku i na lambdama mi pise da je smesa siromasna,ali vrednosti u voltazi se menjaju,negde od oko 300-600-700 mv.Da li je ispravno sto mi pokazuje da je siromasna smesa(nekad je i bogata,kad dam gas pa pustim,ali na momenat).
    Sta mi je ciniti i sta pre svega da gledam na dijagnostici?
    viewtopic.php?f=15&t=31792
  • bmiillan
    CBC Senator XXL
    • 18.04.2005
    • 393
    • beograd
    • clk 200k

    #2
    Odg: corsa c -trza u voznji

    vrednosti u milivoltima na lambda sondi treba da idu od (teroijski od 0 do 1000 mV), u praksi ces videti od 100 do 900 mV ako je sve
    ispravno. u idealnom slucaju to treba da bude sinusoida na konstantnom gasu. kada se dodaje gas normalno je da ide u obogacenje.
    pogledaj kolika ti je vrednost da drugoj lamda sondi, koliki je potpritisak u usisnoj grani, vreme ubrizgavanja goriva, kao i short fuel
    trim i long fuel trim. ocisti i klapnu gasa, mozda ces resiti problem.
    nemoj na silu uzmi veci cekic

    Comment

    • rudic.m
      CBC Senator XXL
      • 30.07.2008
      • 407
      • Odžaci

      #3
      Odg: corsa c -trza u voznji

      vrednost na drugoj lambdi mi se krece oko 0.600-0700mv.
      NE znam da li bi tu trebalo biti 0.45 mv ako je ispravno sve?
      Snimio sam log file,okacicu ga ,ako neko zna da ga cita.Sve je nabacano,pa ne mogu da se snadjem.
      viewtopic.php?f=15&t=31792

      Comment

      • rudic.m
        CBC Senator XXL
        • 30.07.2008
        • 407
        • Odžaci

        #4
        Odg: corsa c -trza u voznji

        Niko nista?
        viewtopic.php?f=15&t=31792

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #5
          Odg: corsa c -trza u voznji

          meni se cini da s vremena na vreme gubis pritisak goriva...pumpa.sito u rezervoaru,problem sa ozracivanjem rezervoara(pravi preveliki vakum),to sto si merio pritisak,nis ne govori,kad bi imao dugacko crevo za manometar,video bi da u problematicnim trenutcima pritisak pada.

          Comment

          • rudic.m
            CBC Senator XXL
            • 30.07.2008
            • 407
            • Odžaci

            #6
            Odg: corsa c -trza u voznji

            Znam da mi nista ne znaci merenje goriva sad.Moracu aparaturu nositi u autu,ako mi se desi na putu,da mogu da izmerim.
            Teco,mozes li mi malo pojasniti oko fuel trim,koje vrednosti su dobre ,kao i vezi druge lambda sonde.Kakva njena ocitavanja treba da budu?
            viewtopic.php?f=15&t=31792

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #7
              Odg: corsa c -trza u voznji

              Trim je oko nule kad je sve ispravno,ako su recimo malo zacepljene dizne racunar ce produziti vreme ubrizgavanja sto ces na trimu videti neku vrednost u plusu,Ako opet,recimo razlokane dizne propustaju vise goriva trim ce biti u minusu.Te korekcije racunar izracunava na osnovu podataka sa L sondi.Za taj auto,mislim da je dozvoljeno do plus ili minus 10.Sve preko toga ukazuje na neku neispravnost u radu motora.Nedostatak pritiska goriva ces kroz trim videti da je u velikom plusu.Druga L sonda,kada se ugreje i na konstantnom gasu treba da je oko 600 do 700mv ,sto opet nije kod svih isto,zavisi od vrste vozila i tipa racunara.Da ne bi zakomplikovali situaciju,ovo ti je dovoljno,ako bi isli dalje,verovatno bi zamrsili skroz.Zamisli da na trim utice sve sto postoji na motoru i oko njega...

              Comment

              • rudic.m
                CBC Senator XXL
                • 30.07.2008
                • 407
                • Odžaci

                #8
                Odg: corsa c -trza u voznji

                Jasno mi je za trim.Trim je u stvari korigovanje mape prema sondi.
                Za drugu sondu sam i ja mislio da bi trebao biti napon visi,zbog manjka kiseonika.
                kad mi je auto trzao ,primetio sam da mi je produzio vreme ubrizgavanja,i preko 20ms.Uzrok isto moze biti hho,jer on proizvodi visak kiseonika,pa racunar dodaje gorivo.
                viewtopic.php?f=15&t=31792

                Comment

                Working...
                X