Ljudi imam problem sa autom, a za 5 dana treba da krenem na more.... Naime, auto dize temperaturu do 100, pa cak i malo preko... Prosle god u novembru zamenjena pumpa za vodu(kada je raden veliki servis)proveravao sam pumpu i okrece lepo, zamenjen termodavac na hladnjaku, termostat i opran hladnjak spolja( koliko je moglo kompresorom da dohvati i nisam mogao da verujem koliko je prljavstine izaslo). E sada, auto dize temperaturu ISKLJUCIVO na uzbrdicama i po gradu na semaforima. Na ravnom je temperatura na 90 i sasvim normalno funkcionise. Jedino nisam menjao termodavac na racvi... Ima li neko ideju sta da radim, majstor kod koga sam bio kaze da to nema veze i da vozim tako, da je to normalno, ali ja mislim da nije jer je auto kod mene 5 godina i nikada se ovo nije desavalo. Ventilator pali i prvu i drugu brzinu. Auto je Golf 3, 1.6, 75ks, motor ABU + tng.
Golf 3 - problem sa temperaturom...
Collapse
X
-
Odg: Golf 3 - problem sa temperaturom...
pozdrav Joco;probaj kod majstora koji ima laserski merac temperature da ti izmeri dali je tacna temperatura motora i ona sto pokazuje sat.Mada sad je preko 40 napolju pa kad si u gradskoj voznji mora da skoci temperatura.
-
-
Da li je moguce da je nova pumpa za vodu neispravna i da ona pravi ovo sr**e? Da li je moguce da pumpa za vodu nema kapaciteta da pod opterecenjem dovoljno vrti vodu i da se zbog toga greje? Isao sam BG-Hanioti-Stara planina -BG i sve je bilo ok, ali sam putovao u glavnom nocu, temp nije prelazila 90...
Comment
-
-
Ja nemam problema sa temperaturom u gradskoj voznji, imam samo kad ga bas gazim.
Problem se javlja na otvorenom putu, pri vecim brzinama od 80km/h i to iskljucivo od 12-13h do 19h(po jakom suncu)!!!!! Juce sam bas isao BG-Niš-BG. Isao sam rano ujutru, a nazad krenuo oko 19h. Nisam ga spustao ispod 140mk/h, a isao i do 170km/h(po cajgeru) i uopste nije prelazio polovinu na skali. I bas juce pitao jednog majstora sta je moguci problem, kaze najverovatnije je PK kais naopako namesten, tj. u suprotnom smeru i da zbog toga ne okrece dovoljno vode. Da li je moguce da je ovo problem? Sad nisam siguran, mislim da pumpa nije povezana na PK-kanalni kais nego na zupcasti ( nisam imao vremena da pogledam).
Comment
-
Comment