Elantra Crdi 2001 Problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wayat Erp
    CBC Veteran
    • 17.04.2009
    • 121
    • Beograd
    • Hyundai Elantra 2.0 crdi

    Elantra Crdi 2001 Problem

    Prosle nedelje su ostali ventilatori hladnjaka ukljuceni u drugoj brzini i posto je bilo kasno da automobil ne bih izvukao svu struju skinuta je klema sa akumulatora.Ujutru ju automobil odvezen kod elektricara i ustanovljeno je da je otisao relej(AC Condeser blower motor relay 2) koji je zamenjen.Takodje je zamenjen i relej (Engine Coolant blower motor reley) koji je pregoreo dok je elektricar gurao ispitivac u lezista prvog releja.
    Upaljen je auto dosao je do radne temperature,upalio je ventilator prve brzine,otvorio je termostat i to je bilo to.
    Tada krecu i moji problemi,automobil radi normalno dok mu ne postane da se tako izrazim''prevruce'' da probam slikovito..stojim juce na +40 u mestu sa upaljenom klimom i auto krece da dize temperaturu(desilo jos dva puta pre toga),otvaram haubu i ventilatori i dalje rade u prvoj brzini i ako je motor izasao dobrano iz okvira radne temperature.Vracam se kod eletricara i on ispituje releje,prespaja i na taj nacin pali drugu brzinu(ustanovljeno da radi)ali se ona iz nekog razloga ne pali automatski tj.relej ne dobija signal kada da upali isti.Upucuje me na dijagnostiku pod predpostavkom da je otisao termoprekidac ili da imam neki problem sa samim kompjuterom.Na dijagnostici bukvalno nema ni jedne greske(elektricar valjda pobrisao sve skidanjem minus kleme) sa obrazlozenjem javice sigurno gresku opet posto imas da vozis 35-40 min do servisa.Pratio sam senzor temperature koji ocitava temperaturu i koja je varirala dodavanjem gasa(covek koji je radio dijagnostiku kaze da je ispravan).Odlazim kod drugog elektricara koji je ispitivajuci releje dosao do istog zakljucka(da ne pali drugu brzinu,kada ga direktno prespoju pali)ali je on to pripisao losem releju tj.relej koji je stavio prvi elektricar je neodgovarajuci a on ne zna koji relej tu ide posto ima vise vrsta.Iznerviran odlazim u ovlasceni Hyundai servis na S.Bulevaru i oni mi kazu sledece"Nema potrebe da radimo dijagnostiku posto ne pali check lampicu a problem je verovatno u tim relejima ili samoj instalaciji ali mi nemamo elektricara i salju me kod elektricara sa kojim saradjuju(Ja u soku,ovlasceni servis?!?!?)i za koga kazu da je odlican".Covek mi je zakazao za sutra sada vec danas pregled pa ce on videti sta je(ako i on otkrije)a ja sam vec izgubio zivce jer mi je auto potreban za rad a ja ne mogu stalno da pratim temperaturu zbog pregrevanja.Ako neko ima neki savet,resenje dobro ce doci....Ako nista drugo koristice nekome resenje kada ga pronadjem.
  • nijebitno
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2006
    • 629
    • Modrica

    #2
    Odg: Elantra Crdi 2001 Problem

    Za prvo vrijeme mozes da se pokrpis tako sto ces prespojiti da ti odmah pali drugu brzinu.
    Difference between man and boys is the price of their toys

    Comment

    • Wayat Erp
      CBC Veteran
      • 17.04.2009
      • 121
      • Beograd
      • Hyundai Elantra 2.0 crdi

      #3
      Odg: Elantra Crdi 2001 Problem

      Dosao od elektricara koji je pregledao automobil oko dva sata i na kraju se doslo do dijagnoze da sam Ecu iz nekog razloga ne pobudjuje drugu brzinu.
      Krenulo se od otkacivanja senzora rashladne tecnosti(ventilator se upalio samo u prvoj brzini),preko pregleda svih releja koji su zaduzeni za funkcionisanje ventilatora,prespajanja radi provere funkcionisanja,podizanje same kutije sa relejima,provera instalacije da bi se doslo do same zice koja ide u Ecu i koja sluzi za pobudu te druge brzine,takodje je i ona prespojena(i ventilator je upalio drugu brzinu) da bi se doslo do zakljucka da je sam Ecu u nekom problemu.Preventivno je izvucen prekidac za drugu brzinu i to je to.Upucen sam na elektronicara kao sledecu stanicu u mom problemu.
      Ono sto mene buni je to sto pali prvu brzinu,jel moguce da je samo stradalo nesto sto sluzi za pobudu druge brzine i nista vise?Dijagnostika ne pokazuje greske a Ecu ima problem?Jel moguce da je komp tako lako stradao,pocetak problema je bio zalepljen relej?

      Comment

      • vladaomega
        CBC Senator XXL
        • 11.10.2010
        • 484
        • beograd

        #4
        Odg: Elantra Crdi 2001 Problem

        kad je ukljucena klima mora da radi ventilator 2 brzine .zato motor dize temperaturu.

        Comment

        • Wayat Erp
          CBC Veteran
          • 17.04.2009
          • 121
          • Beograd
          • Hyundai Elantra 2.0 crdi

          #5
          Odg: Elantra Crdi 2001 Problem

          Kod mene je upaljen samo ventilator prve brzine tada.U tome i jeste problem sto se ne pali ta druga brzina kada motor dobrano izadje iz okvira radne temperature...Jednostavno nema pobude relaja za tu drugu brzinu a kada se fizicki prespoji brzina radi.

          Comment

          Working...
          X