Prosle nedelje su ostali ventilatori hladnjaka ukljuceni u drugoj brzini i posto je bilo kasno da automobil ne bih izvukao svu struju skinuta je klema sa akumulatora.Ujutru ju automobil odvezen kod elektricara i ustanovljeno je da je otisao relej(AC Condeser blower motor relay 2) koji je zamenjen.Takodje je zamenjen i relej (Engine Coolant blower motor reley) koji je pregoreo dok je elektricar gurao ispitivac u lezista prvog releja.
Upaljen je auto dosao je do radne temperature,upalio je ventilator prve brzine,otvorio je termostat i to je bilo to.
Tada krecu i moji problemi,automobil radi normalno dok mu ne postane da se tako izrazim''prevruce'' da probam slikovito..stojim juce na +40 u mestu sa upaljenom klimom i auto krece da dize temperaturu(desilo jos dva puta pre toga),otvaram haubu i ventilatori i dalje rade u prvoj brzini i ako je motor izasao dobrano iz okvira radne temperature.Vracam se kod eletricara i on ispituje releje,prespaja i na taj nacin pali drugu brzinu(ustanovljeno da radi)ali se ona iz nekog razloga ne pali automatski tj.relej ne dobija signal kada da upali isti.Upucuje me na dijagnostiku pod predpostavkom da je otisao termoprekidac ili da imam neki problem sa samim kompjuterom.Na dijagnostici bukvalno nema ni jedne greske(elektricar valjda pobrisao sve skidanjem minus kleme) sa obrazlozenjem javice sigurno gresku opet posto imas da vozis 35-40 min do servisa.Pratio sam senzor temperature koji ocitava temperaturu i koja je varirala dodavanjem gasa(covek koji je radio dijagnostiku kaze da je ispravan).Odlazim kod drugog elektricara koji je ispitivajuci releje dosao do istog zakljucka(da ne pali drugu brzinu,kada ga direktno prespoju pali)ali je on to pripisao losem releju tj.relej koji je stavio prvi elektricar je neodgovarajuci a on ne zna koji relej tu ide posto ima vise vrsta.Iznerviran odlazim u ovlasceni Hyundai servis na S.Bulevaru i oni mi kazu sledece"Nema potrebe da radimo dijagnostiku posto ne pali check lampicu a problem je verovatno u tim relejima ili samoj instalaciji ali mi nemamo elektricara i salju me kod elektricara sa kojim saradjuju(Ja u soku,ovlasceni servis?!?!?)i za koga kazu da je odlican".Covek mi je zakazao za sutra sada vec danas pregled pa ce on videti sta je(ako i on otkrije)a ja sam vec izgubio zivce jer mi je auto potreban za rad a ja ne mogu stalno da pratim temperaturu zbog pregrevanja.Ako neko ima neki savet,resenje dobro ce doci....Ako nista drugo koristice nekome resenje kada ga pronadjem.
Upaljen je auto dosao je do radne temperature,upalio je ventilator prve brzine,otvorio je termostat i to je bilo to.
Tada krecu i moji problemi,automobil radi normalno dok mu ne postane da se tako izrazim''prevruce'' da probam slikovito..stojim juce na +40 u mestu sa upaljenom klimom i auto krece da dize temperaturu(desilo jos dva puta pre toga),otvaram haubu i ventilatori i dalje rade u prvoj brzini i ako je motor izasao dobrano iz okvira radne temperature.Vracam se kod eletricara i on ispituje releje,prespaja i na taj nacin pali drugu brzinu(ustanovljeno da radi)ali se ona iz nekog razloga ne pali automatski tj.relej ne dobija signal kada da upali isti.Upucuje me na dijagnostiku pod predpostavkom da je otisao termoprekidac ili da imam neki problem sa samim kompjuterom.Na dijagnostici bukvalno nema ni jedne greske(elektricar valjda pobrisao sve skidanjem minus kleme) sa obrazlozenjem javice sigurno gresku opet posto imas da vozis 35-40 min do servisa.Pratio sam senzor temperature koji ocitava temperaturu i koja je varirala dodavanjem gasa(covek koji je radio dijagnostiku kaze da je ispravan).Odlazim kod drugog elektricara koji je ispitivajuci releje dosao do istog zakljucka(da ne pali drugu brzinu,kada ga direktno prespoju pali)ali je on to pripisao losem releju tj.relej koji je stavio prvi elektricar je neodgovarajuci a on ne zna koji relej tu ide posto ima vise vrsta.Iznerviran odlazim u ovlasceni Hyundai servis na S.Bulevaru i oni mi kazu sledece"Nema potrebe da radimo dijagnostiku posto ne pali check lampicu a problem je verovatno u tim relejima ili samoj instalaciji ali mi nemamo elektricara i salju me kod elektricara sa kojim saradjuju(Ja u soku,ovlasceni servis?!?!?)i za koga kazu da je odlican".Covek mi je zakazao za sutra sada vec danas pregled pa ce on videti sta je(ako i on otkrije)a ja sam vec izgubio zivce jer mi je auto potreban za rad a ja ne mogu stalno da pratim temperaturu zbog pregrevanja.Ako neko ima neki savet,resenje dobro ce doci....Ako nista drugo koristice nekome resenje kada ga pronadjem.
Comment