Dacia logan nece da upali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Antoaster
    CBC Senator XXL
    • 07.12.2007
    • 343
    • Beograd, Voždovac

    #16
    Pitam, stoji upitnik.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Nek isistemi kad nemaju dobro napajanje ECU-a ili je otkačen skroz ili ima problema sa naponom, voltažom udje u safe mod i upale ventialtor bez obzira na stvarnu temperaturu kao sigurnosnu meru.

      Skineš kelmu, otkačiš ECU vratiš klemu, daš kontakt i radi ventilator odmah a nema ECU.a uopšte
      Nemoj to raditi, samo sam primer dao...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Antoaster
        CBC Senator XXL
        • 07.12.2007
        • 343
        • Beograd, Voždovac

        #18
        Ma nesto mu se dogodilo, posle paljenja nismo uspeli uopste da ga prikljucimo na renault can clip dijagnostiku, a posto smo bili na ulici u mrakui na zimi a auto je radio dobr,o ostavili smo to za drugi put. Obicno to nece ako ima nesto pregorelo od osiguraca(ovde to nije bio slucaj) ili neki pokvaren davac.

        Comment

        • Keketarac
          CBC Senator XXL
          • 01.09.2007
          • 588
          • Novi Sad
          • Seat Ibiza 1.2 TSI

          #19
          Logan pali ventilator ako je senzor temperature sa glave odspojen. Tada pokazuje i mnoooogo crtica na temperaturi motora.

          Najverovatnije je u pitanju pocupan kabel, kao sto su pocupali i kablove od senzora radilice.

          Ukoliko je ipak pokvaren senzor temperature, bilo koji krsten ce obaviti posao. Fabricki je Magneti Marelli i u Renault prodavnici kosta kao Sv. Petra kajgana, u odnosu na zamenske. Kvar senzora temperature nece spreciti startovanje motora ako je sve ostalo ispravno.

          Bobina ima 2 jezgra, tako da po 2 cilindra dobijaju varnicu istovremeno.

          Ocito je da taj auto ima vise problema i da treba resavati jedan po jedan.

          Comment

          • Antoaster
            CBC Senator XXL
            • 07.12.2007
            • 343
            • Beograd, Voždovac

            #20
            Danas opet to ponovio. Ugasio se dok je isao na gas vise puta i nije hteo da startuje, ja mu odspojim senzor temp. on upali, vratim jack on radi.Zatim sam mu zamenio senzor temperature nije hteo da upali u pocetku, ideja mi je bila da je dobio malo vode po senzoru radilice pa sam sacekao. Posle par sati upali radio pola sata lepo i ugasi se na sred auto puta, jedva sam ga dovuko kuci. Prosli put smo kontrolisali osiguracku kutiju u motoru sve je ok i u spoju. Kazem nije hteo da se konektuje na originalnu dijagnostiku. Sad vec pomisljam na najgori moguci kvar, ali necu da sugerisem.Auto jednostavno gubi varnicu. Cini mi se ali nije dokazano da se gasi pri paljenju ventilatora u voznji.
            @keketerac
            A na osnovu cega zakljucujes da je vise kvarova. Kad je senzor temperature odspojen ne pokazuje ni jednu crticu.
            Last edited by Antoaster; 05.01.2013, 21:58.

            Comment

            • Keketarac
              CBC Senator XXL
              • 01.09.2007
              • 588
              • Novi Sad
              • Seat Ibiza 1.2 TSI

              #21
              Pogresno sam se izrazio, u pravu si, kad se otkaci senzor, na displeju nema crtica, a ventilator se pali. Iz dosadasnjeg iskustva sa problemima sa rashladnim sistemom na Loganu, neispravan senzor temperature motora moze da upali check engine, ali ne moze da ugasi motor/spreci startovanje. Jedino moze ako misli da je motor hladan pa ga zalije gorivom i onda pre****. Znaci njega nesto drugo muci. Nisi napisao u momentu kada se motor ugasi koliko crtica pokazuje na ekranu i da li se desavalo da pokazuje stalno 2 ili 6 crtica.

              Cest uzrok nemogucnosti startovanja je los kontakt u dzeku senzora polozaja radilice (stari tip-crni) i to je navodno reseno na novom tipu (plavi). Desavalo se da neki od pinova na ECU zeza, ne bi bilo lose i tamo da bacis pogled, narocito ako nemas zastitnu plasticnu oblogu oko ECU.

              Da li si probao da ga nekoliko dana vozis samo na benzin da vidis da li ce se problem javljati? Bilo je slucajeva ocajno podesenog plina koji je totalno zbunio ECU.

              Na prilozenoj slici, crno gde pokazuje strelica je senzor temperature, a plavo ispod je senzor polozaja radilice.




              Senzor temperature ima tri kontakta. Kontakt A je informacija za displej, a B1 i B2 su za racunar motora.

              Merenjem otpora pomocu ommetra treba da se dobiju sledece vrednosti:
              * Izmedju kontakta A i mase:
              - 50-80 °C = 927-825 ohm
              - 80-105 °Cdeg. = 300-273 ohm
              - 105 -115 °Cdeg. = 136-124 ohm
              - over 115 °Cdeg. = 103 ohm

              *izmedju kontakata B1 i B2:
              - minus 40 °C = 76.000 ohm +/-9%
              - 25 °C = 2.000 ohm +/-5%
              - 50 °C = 811 ohm +/-5%
              - 80 °C = 282 ohm +/-3%
              - 110 °C = 115 ohm +/-2%

              Vrednosti crtica na displeju su:

              do 50 °C ne svetli ni jedna crta
              50-80 °C svetle 2 crte
              80-105 °C svetle 4 crte
              105-115 °Csvetli 6 crtica
              preko 115 °C svetle sve crtice

              Senzor polozaja radilice i pored dobrog kontakta u dzeku zna da brljavi kad se na vrhu nakupi opiljaka.

              Ako sumnjas da je gasenje povezano sa paljenjem ventilatora, onda ga ostavi da radi u mestu dok ne upali ventilator.

              Da li si bio npr. u Reno Sava da oni pokusaju da ocitaju gresku?

              Comment

              • Antoaster
                CBC Senator XXL
                • 07.12.2007
                • 343
                • Beograd, Voždovac

                #22
                Senzor sa sa skoro novog sandera stavljen pre neki dan i tada smo i presadili jack sa istog. Danas ga skidao i prsko sa WD-om. Sa tarim i sa novim senzorom temperature isti problem. Ono sto je zanimljivo je to sam vec rekao nije uspeo da se konektuje can clip na njega zadnji put ni posle nekoliko puta. Ostaje da kad mi dodje drug ispita put varnice u celosti ali ako je ko prosli put varnica ne dolazi do bobine. Auto se das ne moze pokrenuti vise.

                Comment

                • Keketarac
                  CBC Senator XXL
                  • 01.09.2007
                  • 588
                  • Novi Sad
                  • Seat Ibiza 1.2 TSI

                  #23
                  Ispratite put varnice pa napisi gde je bio problem.

                  Comment

                  • Antoaster
                    CBC Senator XXL
                    • 07.12.2007
                    • 343
                    • Beograd, Voždovac

                    #24
                    Vazi.

                    Comment

                    • Antoaster
                      CBC Senator XXL
                      • 07.12.2007
                      • 343
                      • Beograd, Voždovac

                      #25
                      Potuljeni kvar bobine.

                      Comment

                      Working...
                      X