Dimi pri paljenju (Astra G)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SrdjanNis
    CBC Član
    • 14.02.2010
    • 34
    • Nis
    • Opel Astra g 2.0dti

    Dimi pri paljenju (Astra G)

    Pozdrav svima na forumu
    Od skoro sam vlasnik Astre G 2.0 dti 2001god i imam par pitanja:
    Auto lepo radi,nema da duva,malo kilavo ubrzava,mada vidim da izgleda sve Astre 2.0 dti tako ubrzavaju.
    Ujutru pri prvom paljenju odmah upali,ali izbaci na auspuhu plavicastog dima i zatrokira,ima kao nemiran rad jedno 3-4 sekunde i posle sve normalno,nema dima nema nista,da li neko zna sta bi mogao biti problem ili mozda je neko imao slicna iskustva???

    Unapred hvala
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #2
    Nemiran rad od par sekundi mogu da budu od grejača ili dizni. Najlakse za pocetak proveri grejace.
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • SrdjanNis
      CBC Član
      • 14.02.2010
      • 34
      • Nis
      • Opel Astra g 2.0dti

      #3
      Originally posted by ada View Post
      Nemiran rad od par sekundi mogu da budu od grejača ili dizni. Najlakse za pocetak proveri grejace.
      Bio sam malopre na dijagnostici, i nije prijavila grejace,niti bilo kakvu gresku,ali je majstor primetio da su ugradili neku pumpu na filteru za gorivo,kaze da je slaba BOSH pumpa i da nece da upali,pa su ugradili ovu pumpu da joj pjacaju pritisak,i da je moguce da zbog toga zatrese i zadimi!!
      Postavicu sliku da se vidi uljez!

      Comment

      • SrdjanNis
        CBC Član
        • 14.02.2010
        • 34
        • Nis
        • Opel Astra g 2.0dti

        #4
        Originally posted by SrdjanNis View Post
        Bio sam malopre na dijagnostici, i nije prijavila grejace,niti bilo kakvu gresku,ali je majstor primetio da su ugradili neku pumpu na filteru za gorivo,kaze da je slaba BOSH pumpa i da nece da upali,pa su ugradili ovu pumpu da joj pjacaju pritisak,i da je moguce da zbog toga zatrese i zadimi!!
        Postavicu sliku da se vidi uljez!
        Ovo je uljez!

        Comment

        • VVLAJKO
          CBC Senator XXL
          • 23.07.2008
          • 484
          • Nis
          • Audi A4, Primera p12

          #5
          Oslabila ili riknula transfer(ac) pumpa na VP pumpi

          Verovatno te zeza vazduh tj,. pad pritiska koji se javi koji se javi dok elektricna pumpa nahrani pumpu visokog pritiska, pa zato stuca i dimi dok ga ne ,,izguta''.

          Sledeca faza je da rikne potpuno

          Interesantna pojava da ta VP 44 pumpa manje vise korektno radi i ne crkava na svim automobilima osim na opelu.

          Sto rekose inzinjeri ISUZU-a svojevremeno ,, Nasi motori rade odlicno svuda sem na opelu''.
          Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

          Homer J. Simpson

          Comment

          • SrdjanNis
            CBC Član
            • 14.02.2010
            • 34
            • Nis
            • Opel Astra g 2.0dti

            #6
            Originally posted by VVLAJKO View Post
            Oslabila ili riknula transfer(ac) pumpa na VP pumpi

            Verovatno te zeza vazduh tj,. pad pritiska koji se javi koji se javi dok elektricna pumpa nahrani pumpu visokog pritiska, pa zato stuca i dimi dok ga ne ,,izguta''.

            Sledeca faza je da rikne potpuno

            Interesantna pojava da ta VP 44 pumpa manje vise korektno radi i ne crkava na svim automobilima osim na opelu.

            Sto rekose inzinjeri ISUZU-a svojevremeno ,, Nasi motori rade odlicno svuda sem na opelu''.
            Ali to samo zatrokira i zadimi plavicasto nekoliko sekunde samo pri prvom jutarnjem paljenju,posle toga sve normalno,ne dimi cak ni kad se potopi gas

            Comment

            • gorky
              CBC Senator XXL
              • 08.06.2007
              • 860
              • Vojvodina,Kikinda

              #7
              dobio si sasvim korektne odgovore,ako si ocekivao da ti neko kaze 'prodrmaj konektor i sve ce da radi' zato sto se problem javlja,samo pri prvom paljenju,nece da moze...uostalom izbaci tog 'uljeza' pa ces da vidis kako ce tek onda da se ponasa...

              Comment

              • bmiillan
                CBC Senator XXL
                • 18.04.2005
                • 393
                • beograd
                • clk 200k

                #8
                ako izbaci uljeza, neće ga upaliti na ključ nikako. možda ako ga bude vukao jedno
                dva kilometra.
                nemoj na silu uzmi veci cekic

                Comment

                • SrdjanNis
                  CBC Član
                  • 14.02.2010
                  • 34
                  • Nis
                  • Opel Astra g 2.0dti

                  #9
                  Pa sta da mu radim??????

                  Comment

                  • bmiillan
                    CBC Senator XXL
                    • 18.04.2005
                    • 393
                    • beograd
                    • clk 200k

                    #10
                    VVLAJKO ti je rekao šta je problem. ako te žuljaju pare uzmi pa remontuj pumpu, ali se spremi
                    da debelo platiš. ne bi da vređam ostale bošiste, ali je žeravica (novo miloševo) najbolji (moje
                    mišljenje).

                    ako ti ne pravi veće probleme vozi dok potpuno ne prestane da radi, onda ćeš svakako morati
                    da je remontuješ.
                    nemoj na silu uzmi veci cekic

                    Comment

                    Working...
                    X