U pitanju je Logan 1.6 8v 64 kW (87 KS), motor K7M 710. Menjac JH3. Ugradjen TNG pre ~100.000 km. Presao 155.000, ne trosi ulje. Prosecna potrosnja 8,5 litara TNG.
Redovni servisi radjeni na 10.000 km, ulje Elf 5W40, ventili stelovani na 150.000 km.
Problem je sto su ubrzanja ocajna (0-100 oko 13 s , a maksimalna brzina je sa nekadasnjih 175 km/h postepeno opala na jedva 165 km/h po brzinomeru (sto je po GPS jos nekih 10 km manje).
Stanje je isto i na benzin i na TNG. Chek engine ne pali.
Subjektivno i objektivno performanse su ispod motora 1.4 8v (75 KS), a ni blizu onome sto treba da ponudi auto od 90 KS. Do 100 km/h imam utisak da cak i kocka dizlo bolje povlaci (0-100 oko 15 s ). Takodje mi se cini da bolje ide dok je hladan i pod saugom.
Nekom bluetooth prirucnom dijagnostikom su gledani parametri, i poredjeni sa koleginim K7M. Temperaturu dobro ocitava, ali me buni sto u leru TPS pokazuje 18,4% a pri punom gasu samo 89,4% (slicno je i kod njega).
Molim za predlog na sta da obratim paznju, odnosno sta mogu da pregledam u kucnim uslovima, ili predlog gde da ga vozim da ga dovedu u red.
Redovni servisi radjeni na 10.000 km, ulje Elf 5W40, ventili stelovani na 150.000 km.
Problem je sto su ubrzanja ocajna (0-100 oko 13 s , a maksimalna brzina je sa nekadasnjih 175 km/h postepeno opala na jedva 165 km/h po brzinomeru (sto je po GPS jos nekih 10 km manje).
Stanje je isto i na benzin i na TNG. Chek engine ne pali.
Subjektivno i objektivno performanse su ispod motora 1.4 8v (75 KS), a ni blizu onome sto treba da ponudi auto od 90 KS. Do 100 km/h imam utisak da cak i kocka dizlo bolje povlaci (0-100 oko 15 s ). Takodje mi se cini da bolje ide dok je hladan i pod saugom.
Nekom bluetooth prirucnom dijagnostikom su gledani parametri, i poredjeni sa koleginim K7M. Temperaturu dobro ocitava, ali me buni sto u leru TPS pokazuje 18,4% a pri punom gasu samo 89,4% (slicno je i kod njega).
Molim za predlog na sta da obratim paznju, odnosno sta mogu da pregledam u kucnim uslovima, ili predlog gde da ga vozim da ga dovedu u red.
Comment