Postovani,
Imam Volvo V40 2.0T ,2001godina, 121kw ,kod motora je B4204T3,i moj problem je da mi se auto nekad gasi na leru i to prvo pocinje sa snaznim oscilacijama u radu sa 800rpm spusti do 200 pa podigne do 1200 i posle nekoliko ciklusa ili se smiri i radi kao da nista nije bilo ili se ugasi.kad se ugasi prijavi gresku na motoru P0335 Crankshaft position sensor A circuit.Stavio sam novi originalni senzor ali se desava opet isto.Pre neki dan sam zamenio i bobine jer su bile naprsle ali se isto dogadja,samo sto sad auto u voznji nema nikakvih seckanja kojih je ranije bilo sporadicno.Detaljno sam ocistio klapnu gasa i dva puta lerlauf ventil.Vozilo kada radi bez oscilacija ima perfektne vrednosti izduvnih gasova.Juce mi se desilo da je radio oko sat i po u mestu sa i bez turiranja i onda kad sam ukljucio maglenke poceo je da varira,odmah sam iskljucio ali je on nastavio po svome.Desava se i da kada pocne da varira ja energicno iskljucim kratka svetla(jer vozim po zakonu,pa sam nedavno i platio kaznu zbog tog eksperimenta)i na par sekundi se stanje normalizuje ali potom opet krene da varira i sa iskljucenim svetlima.I na kraju,otkrio sam da keda diskonektujem senzor radilice(CPS) auto radi normalno na leru i vozio sam ga tako dva meseca nikad mi se nije ugasio,jedini ali i veliki problem je prilikom startovanja(narocito hladnog) gde se javlja produzeno verglanje i ponekad ne upali iz prve vec moram da ponavljam postupak.Potrosnja goriva je po meni dobra jer na otvorenom trosi oko 8l benzina uz voznju do 160 km/h.HELP!!!!
Imam Volvo V40 2.0T ,2001godina, 121kw ,kod motora je B4204T3,i moj problem je da mi se auto nekad gasi na leru i to prvo pocinje sa snaznim oscilacijama u radu sa 800rpm spusti do 200 pa podigne do 1200 i posle nekoliko ciklusa ili se smiri i radi kao da nista nije bilo ili se ugasi.kad se ugasi prijavi gresku na motoru P0335 Crankshaft position sensor A circuit.Stavio sam novi originalni senzor ali se desava opet isto.Pre neki dan sam zamenio i bobine jer su bile naprsle ali se isto dogadja,samo sto sad auto u voznji nema nikakvih seckanja kojih je ranije bilo sporadicno.Detaljno sam ocistio klapnu gasa i dva puta lerlauf ventil.Vozilo kada radi bez oscilacija ima perfektne vrednosti izduvnih gasova.Juce mi se desilo da je radio oko sat i po u mestu sa i bez turiranja i onda kad sam ukljucio maglenke poceo je da varira,odmah sam iskljucio ali je on nastavio po svome.Desava se i da kada pocne da varira ja energicno iskljucim kratka svetla(jer vozim po zakonu,pa sam nedavno i platio kaznu zbog tog eksperimenta)i na par sekundi se stanje normalizuje ali potom opet krene da varira i sa iskljucenim svetlima.I na kraju,otkrio sam da keda diskonektujem senzor radilice(CPS) auto radi normalno na leru i vozio sam ga tako dva meseca nikad mi se nije ugasio,jedini ali i veliki problem je prilikom startovanja(narocito hladnog) gde se javlja produzeno verglanje i ponekad ne upali iz prve vec moram da ponavljam postupak.Potrosnja goriva je po meni dobra jer na otvorenom trosi oko 8l benzina uz voznju do 160 km/h.HELP!!!!

Comment