Alfa 147 1.6ts problem sa lambda sondama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • acapn
    CBC Član
    • 20.04.2005
    • 86
    • Paracin

    Alfa 147 1.6ts problem sa lambda sondama

    Skoro mi se upalila check engine lampica, povezem auto (alfa 147 1.6ts) na dijagnostiku i izbaci mi sledece greske: p1135, p1155, p1178, p1177.
    Kako sam video prve dve greske su za grejace sonde 1 i sonde 2, a druge dve su verovatno posledica prve dve greske (P0177 Fuel Composition Sensor Circuit Range/Performance i P0178 Fuel Composition Sensor Circuit Low Input)

    ECU ceka odredjeno vreme da se sonda zagreje kako bi pocela sa radom, ako je to vreme duze nego sto je predvidjeno, izbacuje gresku p1135 za 1 sondu i p1155 za 2 sondu koja je iza katalizatora.

    Ja sam proveravao otpor na pinovima za grejac sonde (bele zice) i otpori na sondama su 13,8 i 13,6 oma. Grejaci ne odvlace na masu. Napon koji dolazi na grejac sonde je 8,73V za obe sonde kad je auto ugasen, a kad je upaljen brzo varira izmedju 10,7 i 12.3 (otprilike).

    Moze li neko na osnovu ovih podataka da utvrdi sta me zeza, i zasto mi auto izbacuje greske, mislio sam da su sonde, ali mi je malo neverovatno da su obe lose i da obe pokazuju iste vrednosti prilikom merenja.

    Greske sam brisao, ali mi se posle nekog vremena ponovo vracaju.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Nema niko pa da ja malo... Mislim da je druga sonda posledica prve, probaj da isključiš prvu sondu, fizički, raskači džek pa vidi šta će onda prijaviti.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • kalimero1
      CBC Senator XXL
      • 01.11.2010
      • 318
      • zagreb
      • c5

      #3
      provjeri fazu.

      Comment

      • slobodank
        Moderator
        • 26.11.2007
        • 1338
        • Stara Pazova
        • Fiat Idea 14.16v lpg

        #4
        Meni se na corsi c desilo da crknu obe sonde u isto vreme i to dva puta


        Comment

        • acapn
          CBC Član
          • 20.04.2005
          • 86
          • Paracin

          #5
          Originally posted by kalimero1 View Post
          provjeri fazu.
          Na koju fazu mislis ?

          Par dana vozim, jos mi nije upalio check engine lampicu (ranije mi je palio posle kraceg vremena), ali kad povezem na dijagnostiku i proverim greske prikazuje: P1135 pending.

          U medjuvremenu sam naprskao dzekove sondi kontakt sprejom i zakrpio dve male rupice na cevi auspuha ako to uopste ima neke veze.

          Ono sto jos imam od simptoma je da auto ima slabije ubrzanje nego sto bi trebalo, kad oduzmem gas kao da ima mala zadrska, sporo vraca obrtaje, ali je potrosnja zadovoljavajuca (10-11l plina)

          Comment

          • kalimero1
            CBC Senator XXL
            • 01.11.2010
            • 318
            • zagreb
            • c5

            #6
            zanemari moj prethodni post,nisam znao da imaš plin.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Originally posted by slobodank View Post
              Meni se na corsi c desilo da crknu obe sonde u isto vreme i to dva puta
              Nisu sigurno, to bi bilo kao da si dobio dve sedmice u istom danu, tolika je verovatnoća tog dodadjaja. Neko nije dobro dijagnostikovao.

              Acapn@
              Pridružujem se Kalimeru, zanemari moj prethodni post, nisam znao da imaš plin....
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • acapn
                CBC Član
                • 20.04.2005
                • 86
                • Paracin

                #8
                A kakve veze ima to sa plinom, moze objasnjenje ? Probao sam da vozim samo na benzin, ali se isto javljaju greske.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Ne znam kakve ima veze sa plinom sem da pobrljavi benzinski kompjuter, pali ček endžin jer ne valja smeša i sl... Sa druge strane da ti neko pomogne trebaš dati sve podatke a ne samo one za koje misliš da su bitni jer ti je ostalo jasno ali samo da pitaš i ovo. Nije gundjanje nego konstruktivna kritika. Sve je manje pravih odgovora jer sve više polovnih i nedorečenih pitanja, dosadi ljudima da odgovoaraju jedno isto a psole se ispostavi da nije nafta nego čamac...

                  Uglavnom, prekid u kolu napajanja se teško popravlja sam od sebe sem ako nisi u pravu da su kontakti loši. Greška koju si očitao ne mora biti tačno ta ako nemaš pravu dijagnostiku, česte su zabune itd...

                  Kako sam već rekao sem da ej neko vario sa 220 volti auspuh pa spičio obe sonde, da ckne na obe grejač u isto vreme je jednako tome da dva Srbian odu spejsšatlom do marsa... Kad se to desi sonde neće biti u upotrebi pa ću opet biti u pravu
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • acapn
                    CBC Član
                    • 20.04.2005
                    • 86
                    • Paracin

                    #10
                    Dobro, koji podaci su potrebni za analizu problema, a da ih vec nisam napisao ? Plin nisam pomenuo u startu jer mi se isto pale greske i kad vozim samo na benzin (to sam prvo probao).

                    Dijagnostika je Fiat ecu scan, interfejs je elm 327. Imam i neku prirucnu dijagnostiku na android telefonu, i onda cita iste greske.
                    Pronasao sam na eLearn koji otpor treba da ima grejac sonde kad je hladan, ispitacu to ujutru.

                    Comment

                    • kalimero1
                      CBC Senator XXL
                      • 01.11.2010
                      • 318
                      • zagreb
                      • c5

                      #11
                      taj motor je inače jako osjetljiv na fazu,i to si sigurno nečeš sam provjeravati,pošto su ti samo dvije kozole kod nas oko 500kn
                      a još trebaš komparator sa nosačem.ako se baš hočeš igrati trebaš usag konzole i1 i i2.nisi napisao jel motor sa
                      varijatorom ili bez.

                      Comment

                      • acapn
                        CBC Član
                        • 20.04.2005
                        • 86
                        • Paracin

                        #12
                        Motor je sa varijatorom. Inace skoro su mi majstori menjali zupcasti kais, znaci da je motor razubljivan, ali i pre i posle toga isto pali greske i nisam osetio nikakve razlike u radu

                        Comment

                        Working...
                        X