Ford mondeo tesko startuje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • m.milos
    CBC Član
    • 19.07.2005
    • 29

    Ford mondeo tesko startuje

    auto jako tesko startuje kad je hladan, "kresne" iz prve drzi gas 2-3 sekunde a onda obrtaji pocinju da padaju i ako ne drzim gas auto se ugasi! jos jedna pojava me zbunjuje, dok tako auto radi gas se ponasa obrnuto od normalnog, obrtaji se dizu kad pustim gas a padaju kad ga stisnem! vec par nedelja setam od majstora do majstora i pokusavam da utvrdim sta je, ali bezuspesno. menjao sam svecice, kablove, dizne... to me je poprilicno kostalo a nikakvog efekta nema. sada majstori nagadjaju da je mozda protokomer u pitanju ili mozda leptir, posto auto nema klasican sauh. auto je bio na dijagnostici i kompjuter nije pokazao nikakav kvar. molim sve koji se razumeju u ovu materiju da mi pomognu jer stvarno ne znam sta vise da radim! unapred hvala svima!
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    #2
    Reci koji auto, godiste i te sitnice... probaj da skines konektor sa protokomera i upali da vidis sta se onda desava...
    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • m.milos
      CBC Član
      • 19.07.2005
      • 29

      #3
      auto je ford mondeo '97. 1.8 16V ZETEC

      Comment

      • Delkan
        CBC Senator XXL
        • 14.06.2005
        • 829
        • 60 km From BG,West

        #4
        A kad se ugreje radi normalno,ili...Ocito ga udavis vazduhom kad dodas gas,odnosno manjak goriva u tim trenutcima...

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #5
          Dobiva li motor dovoljno zraka? IAC ventil? Jeste li cistili usisno grlo i granu?

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #6
            I sve se to desava nakon ugradnje autogas uredjaja?

            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Pa Check i ti fazoni. Svetli ne, ima lampice na kontaktu,nema?
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • m.milos
                CBC Član
                • 19.07.2005
                • 29

                #8
                Da sve se to desava nakon ugradnje auto gas uredjaja, ali auto ima problem dok radi na benzin, dok je hladan, kad se zagreje radi odlicno! inace nikakva lampica ne svetli, bio sam na dijagnostici u Subotici i kompjuter nije izbacio nikakvu gresku! Ne davim ga gasom jer se on gasi i na leru tako da ne verujem da je to problem. inace u onom istom auto servisu je radjeno kompletno ciscenje motora, dizni, usisne grane... probacu jos da skinem protokomer pa cemo videti! inace ja sam iz Backe Topole i svaki dobar servis u Vojvodini ce mi dobro doci

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  da li znas ko je (mislim servis) ugradjivao gas ?
                  ocito je taj pokvario auto i meni je najlogicnije da se njemu vrati auto da ga dovede u ispravno stanje.

                  ako je procena da taj neko ne poseduje dovoljno znanja odnosno da je konkretan tip auta pretezak zadatak daj vise podataka o samom autu, simptomima, varijantu motora i sistema ubrizgavanja i do sada izvrsenu dijagnostiku odnosno uradjena merenja osnovnih radnih parametara...

                  bez cinjenica o stanju motora luta se u mraku bez mnogo sanse za resenje.

                  kompjuterska dijagnostika je samo pomocno sredstvo, ona uopste ne pokazuje kvarove (bar ne vecinu) koji nastaju na vozilu i koji uticu na rad motora (generalno, zavisi od varijante do varijante) tako da na to ne treba gledati kao spasonosno za sve..
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • m.milos
                    CBC Član
                    • 19.07.2005
                    • 29

                    #10
                    ja sam stvarno amater kada je auto mehanika i elektronika u pitanju, tako da Vam ne bih znao reci te parametre, ali jos nesto mi je palo na pamet. na instrument tabli ne radi pokazivac temperature, da li je to mozda na neki nacin povezano sa ovim problemom ili nema nikakve veze sa temom?

                    Comment

                    • darko-sice
                      CBC Senator
                      • 01.11.2005
                      • 200
                      • Aleksinac

                      #11
                      Trebao bi ti na dijagnostici izbaciti gresku da je protokomer u pitanju...cime je radjena dijagnostika...inace instrument za tempereaturu nema veze sa ovim to ti je zaseban kvar...
                      POZDRAV

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        eto traga.
                        ne postojanje rada pokazivaca temperature posredno ukazuje da je (mozda) otkacen kabl sa senzora temperature.

                        ako je taj isti kabl istovremeno i veza senzora (drugog u istom kucistu, ili bas tog jedinog) ka ECU, onda posledicno ECU ne zna u kojim uslovima radi motor i pogresno odmerava kolicinu potrebnog benzina.

                        otuda i razumljiv problem pri startovanju hladnog motora i njegovo gasenje- daleko presiromasna smesa za datu temperaturu.

                        a logicnije postaje i ponasanje pri dodavanju gasa na delimicno zagrejanom motoru.

                        dakle, proveriti da li je spojen termo senzora (na glavi motora) sa odgovarajucim kablom.

                        jos jednostavnije, da li negde oko glave visi kabl sa konektorom, onako u vazduhu nije nigde spojen ?

                        recimo da verujem da su sanse na DA nekih 80% iz opisa simptoma.

                        daj povratnu info, po proveri.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        Working...
                        X